Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Happily every after

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Roman Villiars

Roman Villiars
━ Member ━


Posts : 104
IC : 48
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 26 years
Sex: Male
Family Tree: Venom




Happily every after  Empty
BerichtOnderwerp: Happily every after Happily every after  Icon_minitimewo nov 19, 2014 7:15 pm


Roman had de zware tas over zijn rug geslagen en liep tussen de bossen door naar het clubhuis. Normaal zou hij in zijn vossengedaante veranderen en zorgen dat hij zo snel mogelijk tussen de bossen door zou komen. Maar een vos met een zware rugtas zou nog al opvallen. Al viel het sowieso wel op dat hij hier alleen rond liep. Hij keek af en toe om, om te zien of hij niet gevolgd was van uit de stad. Dat was wel het laatste wat hij wilde hebben vandaag. Een paar weken geleden had hij al een mis rekening gemaakt en had hij ingebroken in een huis bij iemand die niet veel later binnen kwam. Roman wist gelukkig te ontsnappen door de man knock out te slaan. Nu hoefde hij gelukkig niemand neer te slaan want de kust was helemaal veilig. Hij stapte de grens van Corfort binnen en nu wist hij zeker dat hij niet meer gevolgd mocht worden.

Hij stapte het clubhuis binnen waar hij meer was dan dat hij in zijn eigen huis was. Normaal waren hier wel meer mensen van Venom maar vandaag was het een beetje uitgestorven. Logisch het was niet het meest warme clubhuis en de dagen werden toch echt veel kouder. Roman zetten zijn tas op tafel en keek naar Selena die aan tafel zat.
'Goeie middag.' Zei hij en liep naar het haardvuur waar hij zijn handen kort warmde. 'Ik heb wat eten mee geroofd.' Zei hij en liep naar zijn tas die hij rustig ging uitpakken. Er kwam verschillende soorten verse groenten uit zijn tas en nog meer eten wat ergens bruikbaar was om eten mee te maken. Roman miste alleen een buit. Hij haalde zijn tas onderste boven en zocht in zijn zakken en uiteindelijk vond hij het kleine doosje. Een grijns verscheen op zijn gezicht en hij draaide zich om naar Selena. Hij ging voor haar op zijn knieën zitten en zei: 'Lieve Selena wil je met mij trouwen.' Een grijns verscheen op zijn gezicht terwijl hij het doosje opende en een prachtige diamanten ring te zien was. Hij had het geroofd van een man die net zijn vriendin ten huwelijk ging vragen. Jammer genoeg kon hij dat nu niet doen.
For Elyas
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Selena Cross

Selena Cross
━ Member ━


Posts : 9
IC : 3

“ Character „
Leeftijd: 19 Years
Sex:
Family Tree: Venom




Happily every after  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happily every after Happily every after  Icon_minitimewo nov 19, 2014 8:33 pm

In stilte keek Selena neer op het dode lijk dat voor haar lag. Of beter gezegt, lijken. En terwijl ze er naar keek voelde ze geen spijt, schuldgevoel of medelijden. De helm dat ze draagt houd trouwens toch heel haar gezicht verborgen. je kon zelf niet eens meer haar ogen zien. Er waren wel eens dat ze lichtere uitrusting had, maar dan nog hield ze haar gezicht verborgen. niet dat ze lelijk was. Verre van. het was gewoon dat Selena zich liever verborgen hield dan zich open en bloot te laten zien. Kort schudde ze even haar hoofd. Eindelijk was ze van deze missie af. Selena was opgelucht dat ze haar opdracht eerder had afgekregen dan ze had voorspelt. Vooral omdat ze nu op haar gemakjes naar de clubhuis kon gaan. De jongedame had namelijk een afspraak.

Deze keer geen afspraak voor nog een andere opdracht. Nee, ze ging een oude vriend gaan opzoeken. Door nog maar aan hem te denken kreeg ze al een kleine glimlach op haar lippen. het zou goed doen om hem weer te zien. Maar voor ze dat kon doen moest ze nog enkele dingen zoeken in het huis. Dus ging ze meteen aan de slag bij hun kluis. Na enkele lange minuten kreeg ze die open. Nam de ketting met een robijn voor haarzelf samen met het geld. En dan nam ze nog de documenten voor de persoon die haar had ingehuurd. De kluis deed ze dan snel weer dicht en ging er geruisloos vandoor, liet geen bewijs achter zodat het onmogelijk was om te ontdekken wie er in het huis de moord had gepleegd.

In stilte stapte ze over de daken. haar ogen scanden de omgeving terwijl ze met gemak van het ene dak naar het andere sprong in lenige beweging. Wanneer ze bij de clubhuis was aangekomen sprong ze naar beneden vlak voor de deur en ging daar naar binnen. haar kap goed over haar hoofd zodat je zelf niet eens kon zien dat ze een helm droeg. Eenmaal binnen aangekomen nam ze plaats aan een tafel en wachtte geduldig af op haar vriend. Toevallig moest ze niet al te lang wachten, want hij was nog geen 10 min later bij haar komen zitten.  Ze keek hem recht aan. 'Goeie middag.'  Zei hij. Selena knikte lichtjes. 'Ik heb wat eten mee geroofd.'  Ze lachte lichtjes terwijl ze toekeek hoe hij het eten tevoorschijn haalde. Om dan vervolgens nieuwsgierig af te wachten toen hij zijn tas ondersteboven bracht op zoek naar iets.  'Lieve Selena wil je met mij trouwen.'  En vanaf dat hij op zijn knie ging gaan zitten voor haar schoot ze in de lach. 'Ah, Roman, je bent niets veranderd.' ze grinnikte nog zachtjes ' natuurlijk wil ik met je trouwen, mijn lieve Romy'  ze noemde hem bij haar koosnaampje voor hem toen ze nog jong waren. en dat zal ze blijven doen ook. 'Het is lang geleden...' ze sprak wat zachter, maar toch nog hoorbaar voor hem. Het was voor Roman dat ze zich bij Venom heeft gevoegd. Meer redenen waren er niet echt geweest. Ze kon best wel voor zichzelf zorgen.

Outfit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roman Villiars

Roman Villiars
━ Member ━


Posts : 104
IC : 48
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 26 years
Sex: Male
Family Tree: Venom




Happily every after  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happily every after Happily every after  Icon_minitimewo nov 19, 2014 9:00 pm


Roman had meteen gezien dat Selena de persoon was die aan tafel zat. Zij was zo ongeveer de enige die hij kende die een speciaal pak droeg en vaak ook een helm. Jammer genoeg. Roman had haar vroeger altijd zonder gezien toen ze beide nog jong waren. Maar op een dag besloot ze hem te dragen, altijd. Waarom bleef voor Roman een raadsel, hij kon begrijpen waarom ze hem droeg op missies, maar niet daar buiten. Roman had vaak gezeurd of ze hem af wilde doen en soms lukte het hem. Dan ving hij een glimp op van hoe ze er toen weer uit zag. Na de laatste keer zal ze wel weer flink veranderd zijn. Roman zat op een knie voor haar en een glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij haar ten huwelijk vroeg. 'Ah, Roman, je bent niets veranderd.' Roman zijn grijns werd breder. ' natuurlijk wil ik met je trouwen, mijn lieve Romy' Roman pakte haar hand en zag in een oogwenk dat er wat rode spetters zaten op de mouwen van haar kostuum. 'Ik zie dat je niet stil gezeten heb.' Zei hij, er was geen afkeur te horen in stem. Juist een lichte bewondering dat zij het kon zonder ook maar schuldig te voelen. Hij trok de handschoen uit die Selena droeg en deed de ring om haar ringvinger. Ze mocht hem hebben, anders had hij hem verkocht op de markt, maar het stond haar prachtig.

'Het is lang geleden...' Roman knikte. Hij stond op en vulde een van de glazen met wijn en gaf die aan Selena. Een ander glas vulde hij ook met wijn. 'Veelste lang.' Zei Roman en draaide zich om. Hij keek even nadenkend naar Selena. 'Hmm.' Liet hij tussen zijn lippen door gaan. 'Hoe kan ik nou mijn verloofde zoenen als ze nog een helm draagt?' Vroeg hij zich hard op af. Een klein glimlachje verraadde zijn toneelspel. Hij nam gauw een flinke slok van zijn wijn om niet helemaal in lachen uit te barsten. Roman had wel speciale gevoelens voor Selena, anders dan dat hij bij andere vrienden had. Zij was gewoon de belangrijkste persoon die hij had. En dat maakte haar dan ook heel bijzonder.
For Elyas
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Selena Cross

Selena Cross
━ Member ━


Posts : 9
IC : 3

“ Character „
Leeftijd: 19 Years
Sex:
Family Tree: Venom




Happily every after  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happily every after Happily every after  Icon_minitimewo nov 19, 2014 9:45 pm

het voelde goed om hem nog eens te zien. Voor zover ze het zich kon herinneren was hij nog de enige overgebleven persoon die ze van jongs af aan had leren kennen. Ze waren met elkaar opgegroeid en goeie vrienden gebleven, haast beste vrienden. Zo zou je het toch kunnen noemen. Al de anderen van haar jonge jeugd waren voor nu uit haar leven verdwenen. Dood of gewoon contact verloren. Vaak vond Selena dan ook niet de moeite om die oude vrienden op te gaan zoeken. Roman was de enige persoon waar ze wel degelijk moeite voor zou doen. En dat zegt al genoeg. Hij mocht haar altijd midden in de nacht, of midden in een opdracht bellen als hij in problemen zat.

De herinneringen kwamen weer allemaal in haar gedachten op sinds ze hem nu hier voor haar zag zitten. Het voelde goed om weer eens te lachen om zijn speels gedrag. Ze kwam juist van een missie en daar had ze al haar gevoelens aan de kant geschoven. Nu kon ze weer helemaal ontspannen en genieten van de kalme, warme omgeving en haar gezelschap. Ze stak haar hand naar hem uit zodat hij de ring kon aandoen. 'Ik zie dat je niet stil gezeten heb.' Zei hij. hierop lachte ze, al zou hij de lach alleen maar kunnen horen, en niet meer kunnen zien. 'Dat heb ik inderdaad niet, dat zou je nu wel moeten weten.' Roman wist niet van wat haar vader haar had aangeleerd. Ze was altijd buiten het zorgeloze meisje geweest. maar vanaf dat ze alleen was met haar vader was ze helemaal anders. Werd ze zwaar getraind. Haar moeder was al op jonge leeftijd gestorven dus had ze nooit een moeder figuur gehad die haar zou omhelzen wanneer het nodig was.

'Hmm.' Liet hij tussen zijn lippen door gaan. 'Hoe kan ik nou mijn verloofde zoenen als ze nog een helm draagt?' Vroeg hij zich hard op af. Selena had heus wel door wat hij van plan was en kon alleen maar nog meer lachen om zijn plan. ' Ik heb je heus wel door, misschien dat je verloofde je gaat laten wachten, en je misschien alleen maar een kusje gaat geven wanneer je thuis bent. Of wanneer je het verdient' Sprak ze plagend.  Hij was ook de enige persoon waar Selena alles voor zou doen. De enige persoon die haar volledige vertrouwen heeft en zou blijven houden ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roman Villiars

Roman Villiars
━ Member ━


Posts : 104
IC : 48
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 26 years
Sex: Male
Family Tree: Venom




Happily every after  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happily every after Happily every after  Icon_minitimedo nov 20, 2014 12:06 pm


'Dat heb ik inderdaad niet, dat zou je nu wel moeten weten.' Een glimlach verscheen op het gezicht van Roman. Hij wist nooit precies waar Selena mee bezig was, ergens wilde hij het ook niet weten, maar was hij wel nieuwsgierig naar het antwoord. Al wist hij ook wel dat Selena het hem waarschijnlijk nooit zou vertellen. Het paste niet in het plaatje van haar mysterieus zijn als ze het zou vertellen. Roman miste het wel de tijd dat ze elkaar gewoon in de ogen konden kijken. Nu keek hij altijd naar een masker zonder ooit echt te weten wat er speelde in het hoofd van Selena. Wilde ze zo graag afgezonderd zijn van de mensen dat niemand ook maar haar angsten konden lezen? Roman haatte zijn angsten, maar accepteerde ze, het maakte hem deels menselijk. En na alles zijn ze dat nog steeds. 'Eigenlijk wel ja.' Zei Roman zachtjes.

Roman ging op de tafel zitten naast Selena. ' Ik heb je heus wel door, misschien dat je verloofde je gaat laten wachten, en je misschien alleen maar een kusje gaat geven wanneer je thuis bent. Of wanneer je het verdient' Roman keek even om zich heen. 'Ik ben nu een soort van thuis, een beter huis dan dit heb ik niet. En heb ik het niet altijd verdient? Ik bedoel ik heb er net voor gezorgd dat we vanavond kunnen eten en daarbij heb ik je een prachtig cadeautje gegeven.' Zei Roman met een kleine grijns. 'Om niet te vergeten als ik de juwelier mag geloven is hij gezet met echte diamanten uit bergen van Shadowmount.' Roman ging op zijn zij liggen op tafel zodat zijn gezicht dichter bij dat van Selena kwam. Roman pakte de hand van Selena waar de ring aan zat en keek er even naar.

For Elyas
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Selena Cross

Selena Cross
━ Member ━


Posts : 9
IC : 3

“ Character „
Leeftijd: 19 Years
Sex:
Family Tree: Venom




Happily every after  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happily every after Happily every after  Icon_minitimedo nov 20, 2014 8:10 pm

De helm had zo zijn voordelen en nadelen. Het voordeel was dat niemand kon zien hoe ze zich voelde en haar gezichtsuitdrukking niet kan zien. Het nadeel, wel als ze jeuk had aan haar gezicht kon ze niet krabben. best wel irritant. Maar daar moest ze maar mee leren leven. Iets dat ze gelukkig niet vaak had, dus zo'n groot nadeel was het nu toch ook weer niet. Kort sloot ze even haar ogen om te luisteren naar de omgeving al werd ze dat snel weer beu. Dus focuste ze zich weer volledig op Roman.  'Eigenlijk wel ja.' Zei Roman zachtjes. Kort schudde ze geamuseerd haar hoofd. Ze had zijn gezelschap echt gemist. Selena herinnerd zich maar al te goed hoe Roman haar altijd had weten op te vrolijken. Hoe hij altijd wist wanneer ze down was. 'Mooi zo, ik dacht even dat je niet meer wist hoe ik in elkaar zit' sprak ze plagend.

 'Ik ben nu een soort van thuis, een beter huis dan dit heb ik niet. En heb ik het niet altijd verdient? Ik bedoel ik heb er net voor gezorgd dat we vanavond kunnen eten en daarbij heb ik je een prachtig cadeautje gegeven.' Zei Roman met een kleine grijns.  Haar eigen glimlach werd breder bij zijn woorden. God, hij had altijd wel een speciale manier met zijn woorden. Wist altijd wel ergens onderuit te halen. er waren zelf momenten geweest dat ze kwaad op hem wou blijven, maar hij het op een of andere manier altijd leek te kunnen ontwijken en haar weer aan het glimlachen kon maken.  'Om niet te vergeten als ik de juwelier mag geloven is hij gezet met echte diamanten uit bergen van Shadowmount.' Selena liet hem haar hand met de ring vastpakken. Lichtjes verstrengelde ze dan maar haar vingers met de zijne. Roman kennende gaat hij waarschijnlijk haar toch weten over te halen, misschien dat ze deze keer het langer kan volhouden. 'Je weet dat juwelieren soms kunnen liegen.' ze had nog steeds die plagende ondertoon in haar zachte stem. Met haar andere hand streelde ze zijn wang teder. Beide waren zeer close vrienden geweest. Daarom leken hun aanrakingen haast als een koppel, toch waren ze dat niet. Zijn aanwezigheid voelde zo vertrouwd aan. ' Wie weet is de diamant zelf fake'natuurlijk was die niet fake, dat zag ze ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Happily every after  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Happily every after Happily every after  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Happily every after

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Woodley :: Woodley :: Corfort-