Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Bed & Breakfast

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hazel Aubrey

Hazel Aubrey
━ Member ━


Posts : 12
IC : 10

“ Character „
Leeftijd: 16 years
Sex: Male
Family Tree: None




Bed & Breakfast Empty
BerichtOnderwerp: Bed & Breakfast Bed & Breakfast Icon_minitimewo apr 15, 2015 11:36 pm


Nog half slapend rekte Hazel zich uit en zetten het vuur op voor thee. Na zichzelf flink wakker geschud te hebben zetten hij ook het vuur aan onder een pan. Hij pakte de boter uit de koelkast en ook de eieren. Hij deed boter in de pan en toen het warm was brak hij de eieren op de rand van de pan en liet het ei in de pan glijden. Dat deed hij ook met de andere eieren. Daarna haalde hij de croissantjes uit de kast. Hij had ze eigenlijk zelf willen maken, maar hij was helemaal vergeten om deeg te halen daarvoor. Daarom besloot hij gewoon croissantjes uit de winkel warm te maken in de oven en daarna jam op te smeren. Hij legde de warme croissantjes op een bord die op een dienblad lag en legde er bestek bij. Naast het bord legde hij de gebakken eieren en twee koppen met thee. Toch wel trots op zijn creatie keek hij naar het dienblad. Er miste alleen nog iets. Hazel beet zachtjes op zijn onderlip en besloot vlug naar de tuin te rennen. Hij plukte een paar madeliefjes en legde die ook op het dienblad. Daarna liep hij met een dienblad naar boven. Boven liep hij langs een spiegel waar hij even naar zichzelf keek. Zijn blonde krullen zaten door de war en zijn ogen waren zwart. Zijn moeder had toen hij een baby was in haar verwarde dagen per ongeluk een vloek op hem uitgesproken. Hierdoor had de arme jongen zulke zwarte ogen als een demon. Hazel voelde zich er altijd onzeker over, vooral omdat mensen daardoor bang voor hem waren. Nadat hij weggelopen was van huis had hij er ook flink gebruik gemaakt en zo was hij veel in de problemen gekomen.

Hij schudden de gedachten snel van zich af en klopte op de slaapkamer deur. Hij hoopte dat het hard genoeg was, want zelf kon hij het totaal niet horen. De jongen was als sinds zijn zevende jaar doof. Hij opende de deur en liep met een grote glimlach richting het grote bed. Hij zetten het dienblad op het nachtkastje en sprong daarna op het bed om Scarlett wakker te maken. Hij schudden aan de schouder van Scarlett om haar wakker te maken. Met een grote grijns boog hij over haar heen en wees naar haar nachtkastje.
"Speciaal voor jou." Zei hij me een grote grijns. Hazel was zo blij dat hij nadat hij doof werd gelukkig nog wel kon praten.

& Scarlett
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scarlett Farron

Scarlett Farron
━ Member ━


Posts : 113
IC : 37

“ Character „
Leeftijd: 21 years
Sex: Female
Family Tree:




Bed & Breakfast Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bed & Breakfast Bed & Breakfast Icon_minitimedo apr 16, 2015 2:10 pm

Het was laat geweest gisteren. De vergadering bleef maar doorgaan. Het had altijd geleken alsof er geen eind aankwam. Het ene probleem kwam na het andere. Sommige konden zelf zelden akkoord gaan met de oplossingen die de anderen gaven. Het gaf haar een zware koppijn. Zelf haar baas had er vanaf gezien. En dat was duidelijk geweest aan zijn geïrriteerde uitdrukking. De anderen hadden het blijkbaar wel niet opgemerkt. De idioten. Uiteindelijk kon ik het niet meer aan en ben er dan maar tussen gekomen. Heb hen het zwijgen opgelegd door te schreeuwen dat ze moesten zwijgen. Om dan zelf mijn eigen oplossingen te geven.

Het was dan ook al later dan 12 u 's nachts tegen dat ze thuis was. Hoe laat het ook mocht nu zijn Scarlett gaat blijven slapen tot ze vanzelf wel wakker wordt. Blijkbaar vond iemand anders dat niet goed aangezien de persoon opeens op haar bed sprong. Langzaam met een slaperige blik opende de jonge dame haar ogen. Een glimlach was meteen op haar gezicht bij het zien van Hazzy. Normaal gezien zou ze kwaad moeten zijn, maar hij was veel te lief om kwaad op te blijven. "Speciaal voor jou." Zei hij me een grote grijns. Kort ging ze met haar hand door zijn haren "awhn.. dankje Hazzy. Dat is echt lief van je." Zelf articuleerde ze goed zodat hij het met gemak haar lippen kon lezen. Geeuwend zat ze recht en zette Hazzy naast haar om dan aan haar ontbijtje te beginnen. "Wat zou ik toch zonder je moeten" sprak ze grinnikend. " Sorry dat ik gisteren niet vroeg thuis was. De vergadering was nogal uitgelopen" bromde ze en nam een beet van haar eten. Nadat haar mond leeg was sprak ze weer. " Hoe was je dag gisteren verlopen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hazel Aubrey

Hazel Aubrey
━ Member ━


Posts : 12
IC : 10

“ Character „
Leeftijd: 16 years
Sex: Male
Family Tree: None




Bed & Breakfast Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bed & Breakfast Bed & Breakfast Icon_minitimedo apr 16, 2015 2:32 pm


I fell in love with their darkest parts
"awhn.. dankje Hazzy. Dat is echt lief van je." Hazel kon duidelijk leven van haar lippen wat Scarlett zei. Een grote glimlach verscheen op zijn gezicht en hij ging naast haar zitten. Hij was niet anders gewend dan dat Scarlett hem Hazzy noemde, als sinds dat ze elkaar kende deed ze dat en hij vond het geweldig. Normaal zou hij het helemaal niet leuk vinden als mensen een afkorting van zijn naam deden. Hij vond zijn naam sowieso vreselijk, het klonk zo meisjesachtig naar zijn idee. "Wat zou ik toch zonder je moeten" Hazel haalde zijn schouders op.
"Je zou dan nooit van mijn heerlijke ontbijtjes kunnen genieten." Zei hij met een grote grijns. Hij ging op het bed liggen naast Scarlett met zijn handen achter zijn hoofd. " Sorry dat ik gisteren niet vroeg thuis was. De vergadering was nogal uitgelopen" Hij keek op zij naar Scarlett om haar woorden te kunnen volgen. Haar vergaderingen waren altijd mysterieus lang. Ze kon Hazel dan ook niet wijs maken dat ze voor een normaal bedrijf werkte maar Hazel heeft nooit de moed gehad om te vragen waar ze nou precies over vergaderde. Zo had hij ook nooit de moed gehad om te zeggen dat hij stiekem heel erg verliefd was op Scarlett. Al dacht hij dat hij behoorlijk duidelijk was af en toe. " Hoe was je dag gisteren verlopen?" Hazel haalde lichtjes zijn schouders op.

"Ik probeerde kennis te maken met onze nieuwe buren." Zei hij zachtjes. "Alleen dachten ze dat ik een of andere demon uit de hel was." Hazel probeerde een glimlach op zijn gezicht te houden. Hij kapte er al sinds zijn geboorte mee dat mensen bang voor hem waren alleen maar vanwege zijn uiterlijk.
"Dus toen ging ik naar de markt hier niet ver vandaan... Ja zelfde verhaal." Legde hij uit. Hazel had het niet echt makkelijk om sociaal geaccepteerd te worden. "Dus toen ben ik maar naar de stallen gegaan om Diablo te borstelen. Eigenlijk al met al heb ik niet veel gedaan." Grijnsde Hazel er achter aan.

TAG: Person
____________________________________

Some like beautiful, perfect and pretty, I see the good in the bad and the ugly. I got a demon in my soul and a voice in my head It's saying GO! GO! GO! I can sleep when I'm dead. Screaming "Hallelujah Motherfucker take me to church"
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scarlett Farron

Scarlett Farron
━ Member ━


Posts : 113
IC : 37

“ Character „
Leeftijd: 21 years
Sex: Female
Family Tree:




Bed & Breakfast Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bed & Breakfast Bed & Breakfast Icon_minitimedo apr 16, 2015 3:02 pm

Kort wreef ze even in haar ogen. Probeerde wat meer wakker te worden.  Niet dat het gemakkelijk ging, maar het begon wel al stilaan te komen. Zijdelings kijkt ze hem aan. "Je zou dan nooit van mijn heerlijke ontbijtjes kunnen genieten." Lachend keek ze hem nu recht aan. " God ja, ik denk dat ik dan ga verhongeren. Mijn kennende. " Wat wel waar was. Aangezien Scarlett nooit voor de middag wakker zou worden als het niet aan Hazel had gelegen. En het ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag. Ondertussen had ze haar ontbijt en thee opgedronken. De plaat legt ze naast haar bed op het zwarte nachtkastje. Automatisch verontschuldigde ze haar vanwege haar werk. Scarlett had hem in al die jaren dat hij nu bij haar woonde niet verteld wat haar werk was. Het was veiliger om hem daar buiten te houden.

"Ik probeerde kennis te maken met onze nieuwe buren." Zei hij zachtjes. "Alleen dachten ze dat ik een of andere demon uit de hel was." Scarlett had meteen door dat het niet zijn echt glimlachje was. het glimlachje waar ze zo van hield. Dus fronste ze lichtjes bedenkelijk.  Heel vroeger was ze ook even geschrokken van zijn ogen. Al snel was ze er gewoon aan geworden. Beide waren jeugdvrienden en hij was qua karakter en gedrag helemaal niks veranderd. Dus die ogen was ze al lang gewoon geworden. "Dus toen ging ik naar de markt hier niet ver vandaan... Ja zelfde verhaal." Legde hij uit. Het maakte Scarlett kwaad dat mensen zo reageerden. " Had ik je niet voorgesteld om een zonnebril te dragen? " Het was niet omdat ze zich schaamde voor die ogen van hem. Nee verre van. Ze wou gewoon dat hij meer vrienden zou krijgen. Hij kende maar weinig mensen, vanwege zijn ogen. En scarlett hoopt dat hij meer vrienden kon krijgen zoals ieder ander puber.

"Dus toen ben ik maar naar de stallen gegaan om Diablo te borstelen. Eigenlijk al met al heb ik niet veel gedaan." Grijnsde Hazel er achter aan. Lichtjes schudde ze glimlachend haar hoofd " Jij luiaard. Even keek ze bedenkelijk. " Wat vind je er van om je eigen paard te hebben? Dan kunnen we samen altijd gaan rijden. En dan leer je trouwens ook meer verantwoordelijkheid door voor je eigen dier ook te moeten verzorgen." Stelde ze voor. " Aangezien ik merk dat je goed met Diablo om kan gaan, en die hengst laat maar weinig mensen in de beurt."  Het zou Hazel trouwens ook goed doen om zijn eigen dierenvriend te hebben. Er was toch geld in overvloed op haar bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hazel Aubrey

Hazel Aubrey
━ Member ━


Posts : 12
IC : 10

“ Character „
Leeftijd: 16 years
Sex: Male
Family Tree: None




Bed & Breakfast Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bed & Breakfast Bed & Breakfast Icon_minitimevr apr 17, 2015 7:15 pm


I fell in love with their darkest parts
" God ja, ik denk dat ik dan ga verhongeren. Mijn kennende. " Hazel grijnsde breed. Ja Scarlett zou zeker verhongeren. Hazel deed het meeste kook werk in huis, nu kwam dat ook omdat hij het meeste thuis was. Naast school deed hij niet echt super veel buitenshuis. Veel vrienden had de jongen niet en echt zin om er op uit te gaan had hij daarom niet. " Had ik je niet voorgesteld om een zonnebril te dragen? " Hazel haalde zijn schouders op.
"Ik weet het niet, ik doe het soms maar als het niet zonnig is kijken mensen je ook zo vreemd aan." Zei hij lachend. Hazel hield er niet zo van dat hij anders was en dat hij dan ook anders behandeld werd.

"Jij luiaard. Wat vind je er van om je eigen paard te hebben? Dan kunnen we samen altijd gaan rijden. En dan leer je trouwens ook meer verantwoordelijkheid door voor je eigen dier ook te moeten verzorgen. Aangezien ik merk dat je goed met Diablo om kan gaan, en die hengst laat maar weinig mensen in de beurt." Hazel zijn ogen werden groot toen hij las op de lippen van Scarlett wat ze voorstelde.
"I-ik weet niet of ik dat kan." Gaf hij eerlijk toe, hij was zo bang dat zijn gehoor hem in de weg zou zitten. Zo'n dier kon hij nooit horen tijdens het rijden en hij was bang dat hij tijdens het rijden andere dingen ook niet kon horen en dat hij dan het dier in gevaar zou brengen.
"Het is best wel een grote verantwoording, ik bedoel ik kan niets horen wat nou als ik het dier in gevaar breng als ik aan het rijden ben omdat ik de geluiden niet om mij heen hoor?" Vroeg hij. Ergens maakte het hem sip dat hij nooit zou kunnen rijden maar hij wist wel dat het beter was.

TAG: Scarlett
____________________________________

Some like beautiful, perfect and pretty, I see the good in the bad and the ugly. I got a demon in my soul and a voice in my head It's saying GO! GO! GO! I can sleep when I'm dead. Screaming "Hallelujah Motherfucker take me to church"
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scarlett Farron

Scarlett Farron
━ Member ━


Posts : 113
IC : 37

“ Character „
Leeftijd: 21 years
Sex: Female
Family Tree:




Bed & Breakfast Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bed & Breakfast Bed & Breakfast Icon_minitimevr apr 17, 2015 10:52 pm

Zelf kon Scarlett niet voorstellen hoe het zou moeten zijn om te leven zoals haar Hazzy nu moest leven. Het leek haar haast onmogelijk. Daarom probeerde ze Hazel zijn leven zo makkelijk en aangenaam mogelijk te maken. Er waren altijd wel momenten dat dat minder goed lukte. Meestal voelde ze zich schuldig wanneer ze de jongen naar zijn kamer moest sturen of naar Micah die dan op hem zou passen. Het was gewoon veiliger voor de puber om niet met Scarlett haar beroep te maken te hebben. De jonge dame weet nu ook heus wel dat hij op een dag erachter zou gaan vragen, of er achter zou komen. En dan is ze bereid om hem alles te zeggen. Toch bleef ze hopen dat nog lang zou duren voor het zover is. De enige die wist van Hazel zijn bestaan is haar baas. De jongen was nu eenmaal haar zwakheid. En dat zal altijd zo blijven. Hij mag dan ouder worden, hij blijft haar zwakheid. Nu ze er over nadenkt. Hazel en ryan zijn de enige waar ze alles voor overheeft. Meer voor hazel Tho.

"Ik weet het niet, ik doe het soms maar als het niet zonnig is kijken mensen je ook zo vreemd aan." Zei hij lachend. Glimlachend keek ze hem aan en bracht zijn haar nog meer in de war. " Your one of a kind. That makes you special" Ze glimlacht teder. Om het gesprek wat luchtiger te krijgen stelde ze voor om een paard te kopen voor de jongen. "I-ik weet niet of ik dat kan." Hij was toch zo schattig. "Het is best wel een grote verantwoording, ik bedoel ik kan niets horen wat nou als ik het dier in gevaar breng als ik aan het rijden ben omdat ik de geluiden niet om mij heen hoor?" Vroeg hij. Scarlett wist dat hij het wel aankan. En hij moet het toch ooit eens leren, en wat beter dan door voor een paard te zorgen? ze trekt hem naar zich toe en omhelst hem " Hazzy, ik weet dat je het kan. Ik heb er ook niet over dat je meteen alles zelf moet doen zonder dat ik er bij ben." Legde ze hem zachtjes uit. " We doen het samen stap voor stap. Zoals we altijd hebben gedaan."Sinds dat ze beide vrienden waren geworden is het altijd hun tweetjes tegen de wereld geweest. Zij was er altijd voor hem en hij voor haar, zo goed als hij maar kon. " In het begin kunnen we samen gaan rijden, op het gemakjes zeer traag zodat je op je gemak voelt en een band hebt met het dier."
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Bed & Breakfast Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bed & Breakfast Bed & Breakfast Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Bed & Breakfast

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Soulsilver :: Soulsilver :: Hickory-