Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Coffee please. &Harry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 06, 2015 11:37 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ik keek de serveerster na die onze chocomelk ging halen. Ik vond Frances op zich wel een aardige meid tot nu toe. Of course, ik kende der nog amper maar wat ze me tot nu toe heeft laten zien van der eigen beviel me wel. "Ik betaal." Zei ze vervolgens vastbesloten nadat ik haar aanbod had afgewezen om te betalen. Nogmaals schudde ik mijn hoofd, "laat mij een gentleman zijn en het zelf betalen," zei ik vastbesloten met een glimlach.

"Maar voordat ik betaal wil ik toch echt wel je naam weten." Zei ze waardoor ik me realiseerde dat ze inderdaad mijn naam niet eens wist. "harry, harry styles" glimlachte ik zwakjes, nu wist ze in ieder geval mijn naam waardoor we toch een stuk minder vreemden waren voor elkaar.

Mijn blik viel weer op haar door make-up omringde ogen waardoor ik grinnikte "is je dierlijke vorm een panda?" Had ik der gevraagd waardoor ze me raar aankeek van waar the fuck lult hij nou weer over. "Nee hoezo?"  Vroeg ze mij daarom waarop ik onschuldig mijn schouders ophaalde alsof ik niet snapte dat die vlekken van der make-up kwamen. "ik vroeg me af waarom je van die zwarte vlekken rondom je ogen had net zoals een panda" zei ik speels en plagerig want nu moest ze het wel doorhebbend want anders wist ik het ook niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Frances Cobain

Frances Cobain
━ Member ━


Posts : 67
IC : 35

“ Character „
Leeftijd: 22
Sex: Female
Family Tree:




Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 07, 2015 8:25 pm

frances
bean
cobain
Some people can stay
in your heart

Ze bestelde chocolademelk voor de jongen toen hij had gezegd dat hij hetzelfde wilde. Glimlachend keek Frances de serveerster na en richtte haar aandacht weer terug op de jongen. "Ik betaal." sprak ze vastbesloten en keek hem aan met een zwakke glimlach. Ze moest toch wat terug doen voor hem? "laat mij een gentleman zijn en het zelf betalen," antwoorden de jongen terug. Dus hij ging het zo spelen? Dacht het niet. "Niks ervan." Sprak ze gelijk weer een weerwoord hebbend. "Het is immers mijn schuld dat je koffie koud is, als ik betaal staan we quitte." Greens ze en gaf een overdreven knipoog zodat hij niet meer kon weigeren. "Maar voordat ik betaal wil ik toch echt wel je naam weten." vervolgde ze al snel en keek hem weer aan met haar blauwe ogen. "harry, harry styles" antwoorden de jongen terug. "Aha Harry. Leuk je ontmoet te hebben." Sprak ze met een grinnik en zag hoe de serveerster kwam teruggelopen met hun chocolademelk. Hmm ze kon het tot hier ruiken, lekker. Snel betaalde ze de serveerster en zei der gedag om Harry met een scheve grijns aan te kijken, nu kon hij niet meer betalen. "is je dierlijke vorm een panda?" hoorde ze de jongen ineens vragen waardoor ze verward opkeek. "Nee hoezo?" Antwoorden ze verward terug en nam voorzichtig een slokje vaan haar drinken. Jummie. "ik vroeg me af waarom je van die zwarte vlekken rondom je ogen had net zoals een panda" Owh shit, haar make-up was uitgelekt, was dat het? "Omdat het in de mode is." antwoorden ze lachend zichzelf er totaal niet voor schamend.

but not in your life
thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 07, 2015 9:12 pm

HARRY STYLES
robb stark
Net nadat ik der had gezegd dat ik zelf wilde betalen zodat ik een zogenoemde  ‘gentleman’ kon zijn zei ze gelijk:  "Niks ervan." Waardoor ik fronste. Ze was een koppig type blijkbaar. Alhoewel, ik snapte wel waarom ze wilde betalen voor mij maar ik vond dat persoonlijk niet nodig. Het was immers niet haar schuld dat ze emotioneel was geworden nadat ik haar vader had genoemd. "Het is immers mijn schuld dat je koffie koud is, als ik betaal staan we quitte." Legde ze uit net op het moment dat ik er aan dacht dat het juist niet haar schuld was. “Tis niet jouw schuld joh, jij kon er, …”  begon ik maar ondertussen gaf ze me een overdreven knipoog waardoor ik automatisch onbewust stil viel aangezien ik die niet aan had zien komen. Ik had gelijk de neigingen om vol terug te gaan flirten maar ik weerhield mezelf. Het was nou niet bepaald het moment om dat te doen.

"harry, harry styles" antwoordde ik op haar vraag naar hoe ik nou eigenlijk heette aangezien ik dat der nog steeds niet verteld had met een glimlach, echt de meest voorkomende naam die er bestond maar goed, ik kon er ook niets aan doen. "Aha Harry. Leuk je ontmoet te hebben." Zei ze en grinnikte zachtjes waarna de serveerster terug kwam lopen. Toen ik zag dat ze er aan kwam pakte ik op mijn gemak mijn portemonnee uit mijn jaszak en deed die open om daar het gepaste aantal muntstukken uit te halen. Net toen ik klaar was zag ik dat de serveerster al weg liep waardoor ik Frances vervolgens met grote ogen aankeek. “Hier, pak aan” zei ik en pakte der hand om daar het geld in te leggen, de eigenwijze vent dat ik was.

"is je dierlijke vorm een panda?" vroeg ik der terwijl er een speelse grijns met mijn lippen aan het spelen was. Verward keek ze naar me op, duidelijk niet snappen waar ik op aan het doelen was. “Nee hoezo?,” vroeg ze dan ook aan mij om vervolgens een slokje van der chocolademelk te nemen. De bastaard in mij hoopte ergens dat ze der tong verbrandde zodat ik der daar even mee kon plagen, mijn humor was nou niet altijd grappig gevonden bij de meeste mensen.
"ik vroeg me af waarom je van die zwarte vlekken rondom je ogen had net zoals een panda,” legde ik haar uit toen ze had gevraagd waarom ik dacht dat haar dierlijke vorm een panda was. De realisatie was over haar hele gezicht te zien waardoor ik geamuseerd grijnsde, ze wist nu waar ik het over had. "Omdat het in de mode is." Antwoordde ze bijdehand waarna ze begon te lachen, ze schaamde zich er duidelijk totaal niet voor. Een brede grijns verscheen op mijn gezicht toen ze begon te lachen. Ik vond het geweldig dat ze zich er niet voor schaamde, de meesten meiden die waren op dit moment nu als een kip zonder kop naar de WC toe gerend om hun make-up te fixen, ze deden net alsof de wereld verging als ze dat niet zouden doen.

“Je bent echt niet doorsnee huh?.” Zei ik met een grijns, het totaal niet gemeen bedoelend. “Als je zon typical white girl was geweest dan had je nu als een gek naar de WCs toegerend om je make-up zo snel mogelijk te fixen.” grinnikte ik geamuseerd. “I like it,” flirtte ik nu wel aangezien ik het gewoon niet kon laten sinds ze me die knipoog had gegeven. Onschuldig voelde ik heel voorzichtig met mijn tong of de chocolademelk niet te heet was om vervolgens een slokje te nemen.
.
[/b][/b]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Frances Cobain

Frances Cobain
━ Member ━


Posts : 67
IC : 35

“ Character „
Leeftijd: 22
Sex: Female
Family Tree:




Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 08, 2015 5:22 pm

frances
bean
cobain
Some people can stay
in your heart

Ze had de serveerster snel betaald zodat hij dat niet meer kon doen, hah die zat. “Hier, pak aan” Sprak Harry koppig terug en niet veel later kreeg ze geld in haar handen gedrukt. "No way Styles." Sprak ze koppig terug om het geld voor zijn neus terug op tafel te  leggen. Hij ging niet betalen dat stond vast.

"is je dierlijke vorm een panda?" vroeg hij uit het niets aan haar waardoor ze verward een wenkbrauw ophaalde.  “Nee hoezo?,” antwoorden ze verward terug. Waar kwam dit nou ineens vandaan? Leek ze zoveel op een panda dan? Nou bedankt. "ik vroeg me af waarom je van die zwarte vlekken rondom je ogen had net zoals een panda,” antwoorden hij terug op haar vraag. Grinnikend schudde Frances, wat een flauwe grap. "Omdat het in de mode is." antwoorden ze droog terug. Als hij het kon kon zij het ook.

“Je bent echt niet doorsnee huh?.” vroeg de jongen aan haar waardoor ze een lach liet horen.  “Als je zon typical white girl was geweest dan had je nu als een gek naar de WCs toegerend om je make-up zo snel mogelijk te fixen.” vervolgde hij daarna waardoor ze hem beledigd aankeek. "Zie ik eruit als zo'n type dan?" Vroeg ze beledigd en trok een speels pruillipje. “I like it,” hoorde ze hem ineens zeggen. Had ze het nou goed gehoord, flirtte hij nou met haar? Grinnikend schudde ze haar hoofd om met haar ogen te rollen, owh Styles toch. "Zal wel." Sprak ze nonchalant en greens speels om een slok vaan haar nog warme chocolademelk te nemen om zich vervolgens te verbranden.

Note;; Het einde moest gewoon (aa) xD

but not in your life
thanks


Laatst aangepast door Frances Cobain op vr mei 08, 2015 7:31 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 08, 2015 6:15 pm

HARRY STYLES
robb stark
Koppig had ze het geld teruggelegd voor mijn neus op de tafel waardoor ik fronste. "No way Styles." Sprak ze. Blijkbaar echt niet van plan om het geld aan te nemen waardoor ik diep zuchtte. “Laat me dan wat extra kopen voor je?” vroeg ik der want ik voelde me gewoon rottig als ik het haar liet betalen, het hoorde gewoon niet.

Met een brede grijns keek ik haar aan, een tevreden glinstering in mijn ogen hebbend. Ik had nooit zo vaak plezier met andere mensen, het liep bij mij meer uit op ruzie altijd en dan was het niet eens expres gedaan ook. De meesten die hadden gewoon een hekel aan het persoon dat ik werkelijk was. Ik had liever dat ze me daardoor haatten dan dat ik rond loop als een persoon dat ik niet echt ben en dat ze dan van me houden.

“Je bent echt niet doorsnee huh?.” Had ik tegen der gezegd nadat ze simpelweg der schouders had opgehaald toen ik der indirect vertelde dat der make-up uitgelopen was, het scheelde der niet veel wat mewel aan der beviel. Niet zo’n wijf dat constant met der make-up bezig was. Stel je voor dat ik der zonder make-up zou zien. Na mijn opmerking over de zogenoemde ‘typical white girl’ keek ze me even beledigd aan waardoor ik gelijk met puppy ogen naar der keek, had ik het weer voor elkaar om ruzie te krijgen met iemand zonder dat het mijn bedoeling was geweest. Zachtjes zuchtte ik. "Zie ik eruit als zo'n type dan?" vroeg ze vervolgens aan mij om vervolgens een speels pruillipje te trekken wat me gerust stelde, ze was blijkbaar niet écht kwaad op mij ofs.
Snel schudde ik mijn hoofd op der vraag. “Totaal niet, I like it” zei ik met een speelse grijns op mijn gezicht, duidelijk met der flirtend nu. Overduidelijk had zij het ook door omdat ze grinnikend der hoofd schudde waardoor ik speels een knipoog erbij gooide. Flirten gaf me soms echt een kick.  "Zal wel." Sprak ze op een nonchalante toon waardoor ik grinnikte. “Tis zo,” zei ik vervolgens weer met een grijns en ik keek toe hoe ze een slok van der chocolademelk nam waarbij ze duidelijk der bek verbrandde. Ik kon het niet laten om luid te lachen toen ze dat deed omdat ze mij net een soort van uit schold dat ik dom was omdat ik mij verbrandde. “Nu zijn we allebei dom” proestte ik en ik sloeg een paar keer op mijn knie terwijl ik me kapot lachte. Ik kon echt door de kleinste dingen uitermate geamuseerd raken.

.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Frances Cobain

Frances Cobain
━ Member ━


Posts : 67
IC : 35

“ Character „
Leeftijd: 22
Sex: Female
Family Tree:




Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 08, 2015 7:31 pm

frances
bean
cobain
Some people can stay
in your heart

Hij haar een panda genoemd, fijn was dat. Quasi beledigd keek ze hem aan toen ie uitlegde waarom ze er zo uit zag. Blijkbaar had ze vlekken onder haar ogen door haar uitgelekte make-up, so what? Het was niet het einde van de wereld.

Nadat ze een flauwe grap had gemaakt over zijn opmerking keek ze hem onschuldig aan in zijn groene ogen. “Je bent echt niet doorsnee huh?.” sprak de jongen waardoor ze hem verward aankeek.  “Als je zon typical white girl was geweest dan had je nu als een gek naar de WCs toegerend om je make-up zo snel mogelijk te fixen.” vervolgde hij speels waarna Frances kort lachte. "Zie ik eruit als zo'n tpye dan?" Antwoorden ze met een pruillipje om vervolgens te grinniken. Hoe durfde die haar met zo iemand te vergelijken, hij had echt een bril nodig. “Totaal niet, I like it”  vervolgde de jongen waardoor Frances hem aankeek een nonchalant haar schouders ophaalde. "Zal wel." Mompelde ze terug. “Tis zo,” sprak hij verder waardoor ze het niet kon laten om met haar ogen te rollen. Slijmbal.

Met een zucht nam ze een slok van haar chocolademelk maar was even vergeten dat ie heet was om vervolgens haar mond te verbranden. Geschrokken trok ze haar hoofd weg om het kopje terug op tafel neer te zetten. “Nu zijn we allebei dom”  hoorde ze Harry lachen, hard lachen. Met moeite slikte ze het door om quasi geërgerd naar hem te kijken. Ze had hem uitgelachen en nou deed hij het terug. Het was haar eigen schuld so. Speels gaf ze hem een duw door over de tafel heen te bukken. "Zo kan ie wel weer hoor Styles." Lachte ze terug.

Note;; Vluggertje ^^"

but not in your life
thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 08, 2015 7:51 pm

HARRY STYLES
robb stark
Met een grijns keek ik toe hoe ze der ogen rolde op mijn flirterige opmerkingen, denkend dat ze niet wist hoe ze er op moest reageren wat het alleen maar leuker voor mij maakte. Voorzichtig nam ik een slokje van mijn chocolademelk aangezien mijn eerdere ervaring niet bepaald pijnloos was in dit café. Een tevreden geluidje verliet mijn lippen nadat ik een slokje had genomen, ze hadden hier zeker weten goed spul. Met een glimlach keek ik Frances aan die ondertussen ook een slok nam van haar chocolademelk. Een veels te grote slok want daarvoor was het nog veels te heet. Er was duidelijk aan haar gezicht te zien dat ze zich verbrandde waardoor ik gelijk gierend van het lachen voorover bukte, ik was echt door de kleinste dingen al ongelooflijk geamuseerd, zelf door de flauwste grappen die er bestonden lag ik nog in een deuk en kwam ik een jaar niet bij. Dit was geen uitzondering dus. “Nu zijn wel allebei dom!” proestte ik het uit van het lachen en begon op mijn knie te slaan terwijl ik onderhand ademgebrek kreeg. Soms vroeg ik me af of mijn lag weg gezond was.

Nadat ze het met moeite doorgeslikt had gaf ze mij een speelse duw omdat ik zo aan het lachen was wat niet bepaald hielp omdat ik toen , na een beetje bijgekomen wezend van het lachen, weer harder ging lachen dan ik net deed. "Zo kan ie wel weer hoor Styles." Lachte ze met me mee, waarschijnlijk omdat mijn lach enorm aanstekelijk was wat ik zelf dondersgoed wist maar ik kon gewoon niet stoppen. Ik had zelfs tranen in mijn ogen gekregen er van.

https://youtu.be/s2VCT76Uvqo?t=1m16s
Deze lach ook echt hhh ^^
'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Frances Cobain

Frances Cobain
━ Member ━


Posts : 67
IC : 35

“ Character „
Leeftijd: 22
Sex: Female
Family Tree:




Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 2:29 pm

frances
bean
cobain
Some people can stay
in your heart

Harry probeerde met haar te flirten, een mislukte poging dus. Hoofdschuddend keek Frances naar de krullenbol, ze was hier immuun voor. Kort rolde Frances met haar ogen om een veel te gulzige slok te nemen even vergetend zijn dat het nog te heet was. Geschrokken zette haar kopje terug op tafel om met een piep door te slikken wat in haar mond zat. Ze kon het niet uitspugen in het gezicht van de jongen namelijk. “Nu zijn wel allebei dom!” hoorde ze de jongen uit proestten van het lachen. Quasi beledigd keek ze hem aan nu wetend hou hij zich net voelde, aangezien ze hem eerder het uitgelachen. "Jij blijft dommer." greens ze uiteindelijk scheef.

De jongen kon maar niet ophouden met zijn lach. Die overigens aanstekelijk was want ze moest zelf ook lachen om haar domme fout. Ach nu stonde ze quitte. Hoofdschuddend bukte ze over de tafel heen om hem een speelse duw te geven. " "Zo kan ie wel weer hoor Styles." Sprak ze lachend naar hem in de hoop dat ie wat kalmeerde. Maar haar uitspraak het het tegenovergestelde effect op de jongen, hij moest er juist harder van lachen. Met een zucht ging ze weer zitten om hem aan te kijken. Hij was melig geworden om niks, wat een rare knul

Note;; Moest er zelf van lachen xD. #Fish O-O

but not in your life
thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:13 pm

HARRY STYLES
robb stark
Een geschrokken blik was te lezen vanaf haar gezicht toen ze merkte dat haar drankje nog steeds bloedheet was waardoor ik begon te gieren van het lachen. “Nu zijn we allebei dom!” proestte ik uit terwijl ik op mijn knie sloeg, iets wat een trekje van mij was als ik hard moest lachen. Ik had geen idee waarom ik op mijn knie sloeg want het hielp echt niet tegen het lachen maar ik deed het gewoon. "Jij blijft dommer." Grijnsde ze naar mij waardoor ik mijn hoofd schudde. “Je had net zelf van mij gezien dat die shit bloedheet was dus je had t kunnen weten,” plaagde ik der en gaf der een plagende duw. Terwijl ik luid verder lachte, fuck wat had ik niet lang niet zo goed gelachen, er was niet vaak veel om-om te lachen in mijn leven. Allemaal saaie en serieuze shit of juist ruzie en al dus dit luchtte wel eventjes op.

Uiteindelijk kreeg ik tranen in mijn ogen van het lachen en keek ik der aan net op het moment dat ze me een speelse duw terug gaf waardoor ik alsmaar harder begon te lachen terwijl het niet eens grappig was. Als ik eenmaal in de bui er voor was kon ik om de kleinste dingetjes lachen die eigenlijk totaal niet grappig waren. "Zo kan ie wel weer hoor Styles." Had ze gezegd om met een zucht weer te gaan zitten toekijken hoe ik mezelf kapot lachte. Na een paar minuten werd ik toch moe van het lachen en stopte ik er langzamerhand mee. Ik zuchtte een paar keer diep met nog steeds een brede glimlach op mijn bakkes en veegde de tranen uit mijn ogen met het puntje van m’n mouw. “Fuck,” zei ik met een brede glimlach, “buikspieren ook weer getraind vandaag,” grinnikte ik om vervolgens met een grijns op mijn buikspieren te kloppen.
'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Frances Cobain

Frances Cobain
━ Member ━


Posts : 67
IC : 35

“ Character „
Leeftijd: 22
Sex: Female
Family Tree:




Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitimema mei 11, 2015 7:57 pm

frances
bean
cobain
Some people can stay
in your heart

Ze had haar mond verbrand omdat ze te gulzig een slok had genomen van haar chocolademelk. Kort rolde ze met haar ogen toen ze Harry zijn reactie zag, hij had er blijkbaar heel veel lol in. “Je had net zelf van mij gezien dat die shit bloedheet was dus je had t kunnen weten,” antwoorden de jongen lachend naar haar waardoor ze haar ogen samen kneep. Nu was zij het slachtoffer van zijn grapjes en niet andersom.

Met een frons keek toe hoe de jongen verder lachte. Hij lachte wel lang vond ze, maarja blijkbaar had ze net iets super grappigs gedaan. “Fuck,” antwoorden hij toen hij uitgelachen was, wat tijd werd ook. Hij had nu al zo'n 5 minuten gelachen. “buikspieren ook weer getraind vandaag,” antwoorden de jongen. "Zulke grote heb je ook niet, nou niet gaan overdrijven." Daagde ze hem lachend uit met een speelse grijns.

Note;; Flut s; #No Inspi.

but not in your life
thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitimema mei 11, 2015 8:55 pm

HARRY STYLES
robb stark
Met samengeknepen ogen keek ze mij aan toen ik onderhand kapot ging van het lachen en nadat ik der had gezegd dat ze het had kunnen weten dat dat ding bloedheet was geweest. Alhoewel, ik kon er zelf niets aan doen. Ik had nou eenmaal een –volgens vele- een humor vol met flauwe grappen en kleine dingetjes. Dus het was niet verbazingwekkend dat ik hiervan in een deuk lag.

Uiteindelijk stopte ik met lachen en veegde ik de tranen uit mijn ogen met het uiteinde van mijn mouw. God, heerlijk was dat om even zo goed gelachen te hebben. Ik ademde overdreven uit en keek der met een brede greens aan waardoor mijn ogen bijna dichtgedrukt werden omdat ik zo breed glimlachte. “buikspieren ook weer getraind vandaag,” grinnikte ik met een lach en klopte zelfvoldaan op mijn buik alsof ik net een hele zware work-out voltooid had. "Zulke grote heb je ook niet, nou niet gaan overdrijven." Sprak ze tegen mij waardoor ik grinnikte uit amusatie. “Ik vrees dat ze niet groter zijn dan jouw kontspieren nee,” grinnikte ik speels terug “Maar wel groter dan jouw buikspieren” grinnikte ik der en leunde voorover om in der buik te prikken om mijn punt te verduidelijken.

'
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Coffee please. &Harry - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Coffee please. &Harry Coffee please. &Harry - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Coffee please. &Harry

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sorry for the coffee
» Coffee and cigarettes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Griffinbeach :: Griffinbeach :: Oldbay-