Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 I came here for some rest,,

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimezo mei 03, 2015 7:52 pm

HARRY STYLES
robb stark
Een diepe frons speelde met mijn wenkbrauwen. Ik zocht wat afleiding van de drukke steden waarin je onderhand vergast werd door al het CO2 uitstoot van de tienduizenden auto’s, treinen etc. die daar rondreden.

Toen ik weg ging van mijn huis was het nog droog en scheen de zon dus ik had besloten om naar de Mistden te gaan. Het was een rustige plek waar bijna nooit iemand kwam, perfect dus. Het probleem nu is dus dat het is gaan regenen, de zon is verdwenen achter de donkere wolken en de krul in mijn donkerbruine haren begon te verdwijnen. Hierdoor leek mijn haar nog langer dan het al was.
Een zucht verliet mijn longen, niet echt behoefte hebbend om verder te lopen maar ook totaal geen zin hebbend om terug die drukke stad in te gaan. Nog een minpunt was dat de Mistden altijd modderig was al het geregend had of aan het regenen was waardoor mijn laarzen bij thuisaankomst vast wel aardig onder zouden zitten.

Koppig dat ik was besloot ik alsnog door te lopen naar de Mistden. Daar zou ik vast wel een boom kunnen vinden die mij droog zou kunnen houden.

OOC;; voor Kurt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimezo mei 03, 2015 8:10 pm

It's better to burn out
than to fade away
Met een doffe blik in zijn ogen en warrig haar liep de blonde man bij Oldbrook. Hij hield een sigaret tussen zijn vingers en de kap beschermde zijn reeds vieze haar voor de regen. Kurt zette de sigaret tussen zijn lippen en liep naar Mistden. Waarom? Geen idee, hij was zo goed als helemaal high en hij besefte zelf niet wat hij aan het doen was. Hij keek serieus terwijl hij de weg insloeg naar Mistden.

De regen werd nu vergezeld door mist en met een lastige grauw liep de kerel verder. De modder werd natgeregend waardoor die kleverig werd en aan zijn schoenen bleef hangen. Kurt nam een trek van zijn sigaret en blies de rook uit. Zacht begon hij te lachen. De rook vermengde zich met de mist en dat deed hem lachen. Hij liep verder en zag toen een schim in de verte. Hij strompelde een eind verder en zag nu een jongen. Meteen voelde Kurt woede opborrelen. Dacht die kerel dat hij een punker was? Dacht hij dat? Nou, dat was hij niet! Hij ging voor de jongen staan en keek die pissig aan. Hij trok zijn kap van zijn hoofd en de regen maakte zijn haar meteen doorweekt. Het water droop van hem af. Tattoo's en piercings zag hij, als hij juist was. "Who the hell do you think you are?" schreeuwde hij naar de kerel voor hem. Wat bedoel je met drugs maken je raar? Helemaal niet, uhm. Kurt wreef zijn drijfnatte haar uit zijn gezicht. "You're a wannabe!" ging hij verder, met een iets minder luide stem. Hij begon te lachen. "You're making me laugh, oh my, stop it", hij wreef over zijn gezicht, al lachend, en nam een trek van zijn sigaret. Deze kerel was zo mis. Zo mis.
TAG| HARRY - CLOTHES| SOAKED CLOTHES - NOTES| Sorry voor de vage Kurt (A) American Horror Story font in Harry's sig? >:'D
XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimezo mei 03, 2015 9:17 pm

HARRY STYLES
robb stark
Eenmaal aangekomen bij Mistden waren mijn vermoedens correct.  Het was modderig als de pest. Een diepe zucht verliet mijn mond, gelukkig was het hier wel rustig en dat was precies waarom ik hierheen gekomen was. Er kwam bijna nooit iemand hier wat betekende dat het met 99,99 % kans rustig zou zijn als het zou gaan regen. Ik bedoel, wie gaat er nou -naast mezelf- die er bekend om staat om modderig te zijn als het regent?

Opeens stond er iemand voor mij. Geschrokken door zijn plotselinge aanwezigheid zette ik een stap achteruit met grote ogen. Ik herkende hem totaal niet en had hem dus hier ook echt niet verwacht. Een geërgerd geluid verliet mijn mond waarna ik gelijk nog dieper fronste dan ik al deed. Wat moest die gozer hier en waarom vond hij het zo belangrijk om mij aan te spreken? Ik was hier voor mijn, niet om een gesprek aan te gaan met een onbekende vent.

"Who the hell do you think you are?" schreeuwde hij recht in mijn gezicht waardoor mijn wenkbrauwen gelijk omhoog schoten uit verwarring, zo’n soort reactie alles behalve verwacht hebbend. “What’d you mean?” antwoordde ik verward om vervolgens weer te fronsen. "You're a wannabe!" ging hij verder. Wat. Wat bedoelde die gozer in hemelsnaam? Wannabe van wat of wie. Fronsend keek ik recht in zijn ogen waarin me iets opviel. Ze waren knalrood, wat me tot een conclusie leidde: Of hij was high, had zonet heftig gejank of allebei. Net toen ik een opmerking wilde maken ging hij weer verder lullen. "You're making me laugh, oh my, stop it" ging ie weer verder, echt helemaal stuk aan het gaan voor mijn neus. Helemaal in de war keek ik naar beneden om hem aan te kijken. Duidelijk langer zijn dan hem maar het scheelde nog niet 10 centimeter.

“What the hell are you talking ‘bout dude?” zei ik tegen hem toen hij eindelijk klaar was met zijn onnozele gebrabbel. “Do you’ve got some weird mental ilness or did you just have some really good pot?” vroeg ik vervolgens aan hem want no way dat dit iemands normale zelf kon zijn. Anders had ik medelijden met de mensen die met hem optrokken, als hij die überhaupt had.


OOC;; yasss AHS >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimema mei 04, 2015 5:29 pm

It's better to burn out
than to fade away
“What’d you mean?” zei de jongen maar Kurt negeerde hem. "You're a wannabe!" riep hij naar de jongen. De blonde man begon te lachen maar stopte toen om te zeggen dat de kerel moest stoppen met hem te doen lachen.
“What the hell are you talking ‘bout dude?” vroeg hij. Kurt keek op. “Do you’ve got some weird mental ilness or did you just have some really good pot?” Hij lachte weer even schor en keek de wannabe aan, zoals hij de jongen gedoopt had. Net zoals hij zichzelf Kurt Cobain gedoopt had. "I don't know, I'm sure about the pot but I don't know, do I have a mental illness?" Het was een retorische vraag, hij wou geen antwoord. "I probably do have a mental illness, but not the kind of illness you think." Hij grijnsde even en wreef een hand over zijn mond op te stoppen met lachen. Toen hij naar zijn hand keek zag deze er raar uit. Hij had de kleuren van de regenboog en bewoog langzaam, alsof hij van gelpudding gemaakt was. "Weird ..." mompelde hij voor hij naar Wannabe keek. "A mental illness, huh?" Hij lachte nog een keer. Hij moest eens weten! "Oh boy, I'm sorry for being an asshole." Hij lachte nog een keertje. "I'm just being silly. Hi, I'm Kurt. Kurt Cobain." Hij stak lachend zijn hand op. Als die kerel voor hem ooit gehoord had van de échte Kurt Cobain, dan moest dit hartstikke raar zijn vermits hij eigenlijk Matt heette en zich gewoon Kurt gedoopt had toen hij diens dochter ontmoette.
TAG| HARRY - CLOTHES| STILL SOAKED - NOTES| AHS IS LIFE <3
XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimema mei 04, 2015 5:59 pm

HARRY STYLES
robb stark
Verward keek ik met grote ogen toe hoe die vent met blonde haren begon te lachen, terwijl ikzelf niet kon bedenken wat er nou zo grappig was aan deze situatie. We stonden samen in Mistden terwijl het regende en we onderhand verzopen in de modder die zich onder onze voeten bevond. Verward trok ik een wenkbrauw op terwijl ik de man aankeek. Het zou me echt totaal niet verbazen als hij echt een mentale ziekte zou hebben, hij kon natuurlijk ook hel veel jointjes gerookt hebben waardoor die zo was geworden. Ik kende de gozer immers niet dus ik wist totaal niet hoe hij reageerde op een jointje, laat staan meer.

"I don't know, I'm sure about the pot but I don't know, do I have a mental illness?"  zei hij. Met een frons keek ik hem aan, hoe the fuck moest ik dat nou weer weten? Ik nam aan dat hij meer wist over zichzelf dan ik over hem. Nietswetend haalde ik mijn schouders op, net op het moment dat de man voor mij verder begon te praten: "I probably do have a mental illness, but not the kind of illness you think." Vervolgde hij wat mij nog meer verwarde over de onbekende man. Mensen verwarren was blijkbaar één van zijn sterkste punten. Vervolgens kraamde hij nog wat onzin uit waarvan ik niet snapte wat hij ermee bedoelde.

"Oh boy, I'm sorry for being an asshole." Hij lachte nog een keertje."I'm just being silly. Hi, I'm Kurt. Kurt Cobain." Zei hij waarna hij vervolgens zijn hand uitstak. Mijn ogen werden uit verbazing en schrik groot om vervolgens twijfelend een stap achteruit te zetten. Waarom was ik ook toch die drukke stad uit gegaan, ik had er beter kunnen blijven. Dan had ik nog meer rust gehad dan ik nu heb. “What?” sprak ik verward en lijkbleek van schrik. Misschien was ik wel diegene die gek was in plaats van hij. Tenmee sta ik met een dode te praten in plaats van een levend persoon. “I thought you died?”  vervolgde ik met grote ogen en een lijkbleke huid van schrik.

OOC;; sure it is >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimema mei 04, 2015 7:28 pm

It's better to burn out
than to fade away
De kerel zette een stap achteruit toen Kurt zijn hand uitstak. De blonde jongeman lachte even teleurgesteld en trok zijn hand weer binnenboord. Jammer, deze was bang. Een bang exemplaar van een weirdo. Ach, moest hij veel zeggen, hij was zelf raar! “What?” zei de jongen voor hem. Hij was bleek en leek echt bang, alsof hij een geest gezien had. Kurt keek net zo verward en hield zijn hoofd een beetje scheef. “I thought you died?” De blonde jongen zijn ogen werden nu ook groot en hij staarde naar zijn handen en armen. "Am I dead?!" schreeuwde hij in paniek. Door de naam overgenomen te hebben was hij haast vergeten dat hij niet de echte Cobain was maar een look a like. "Wait!" Hij snapte het weer, ongeveer. "Oh." Hij lachte een keertje. "Well, that's a loooooong story, boy", glimlachte hij. Zou hij hem vertellen dat ... ? Achja. "I met mister Cobain's daughter. She told me that I looked like her father and I decided to call myself Kurt Cobain. But I well be honest with you, my real name is Matt Vicious." Als de jongen hem nu niet ging geloven doordat hij high was, dan had Kurt een probleem.
TAG| HARRY - CLOTHES| WELL - NOTES| :3
XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimema mei 04, 2015 8:07 pm

HARRY STYLES
robb stark
Na mijn woorden zag ik hoe de ogen van de zogenaamde Kurt hartstikke groot werden uit realisatie. Ik wist niet wat me overkwam, denk je voor rust naar de meest rustige plek te gaan die er bestaat, kom je een dode artiest tegen. Hij leek er nog verrekt veel op ook waardoor ik niet wist of het nou waar was of niet of misschien waren mijn gedachten gewoon met mij aan het fucken. Misschien draaide ik zelf toch echt wel door en zat ik nu gewoon tegen mezelf te lullen.

"Am I dead?!" schreeuwde hij luid. Mijn hart klopte tien keer zo snel als het voorheen deed, deze gast jaagde mij de stuipen op het lijf. “I thought you died a while ago?” mompelde ik helemaal verward, niet wetend wat ik hier nou mee aanmoest. "Wait!" riep hij, zijn ogen stonden er naar dat hij weer wist wat er aan de hand was. "Well, that's a loooooong story, boy",glimlache hij naar me. Wantrouwend keek ik hem aan, wachtend of hij nog meer te vertellen had dan dat. Oftewel of hij zijn ‘lange verhaal’ ging vertellen aan hem.

"I met mister Cobain's daughter. She told me that I looked like her father and I decided to call myself Kurt Cobain. But I well be honest with you, my real name is Matt Vicious." Zei die gast waarvan ik nou niet moest weten of ik hem Kurt of Matt moest noemen. Een diepe zucht verliet mijn longen en ik stak mijn hand uit en ik voelde of hij hier wel echt daadwerkelijk voor me stond. Met een diep frons kneep mijn hand onderhand zijn arm fijn en ik voelde vervolgens ook nog aan zijn haar omdat ik er gewoon echt niet over uit kon. “You are high as fuck bro, I don’t know if I can believe you in the state you’re in.” zei ik tegen hem, mijn stem langzaam en rasperig terwijl ik hem wantrouwend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimema mei 04, 2015 9:17 pm

It's better to burn out
than to fade away
Ergens amuseerde het de jongeman heel erg dat de ander bang bleek te zijn door het geschreeuw en het gedoe van hem. “I thought you died a while ago?” mompelde de kerel en hij leek oprecht helemaal in de war door Kurt, die nu riep dat de bruinharige jongen moest wachten. Hij zei dat het een lang verhaal was. De jongeman keek Kurt wantrouwig aan. Hij begon te vertellen dat hij Kurt's dochter ontmoet had en dat hij zichzelf dus als Kurt gedoopt had omdat hij erop leek. En hij vertelde ook dat zijn echte naam Matt Vicious was. De jongeman zuchtte en hij stak zijn hand uit. oh, gingen we nu wél handen schudden? Kurt keek hem fronsend aan maar de jongen liet zijn hand enkel knijpen in Kurt's arm en voelde daarna aan zijn blonde haar. Jakkes, dat zou hij zelf dus nooit gedaan hebben. Zijn haar was vreselijk vettig, meer dan een week niet gewassen. “You are high as fuck bro, I don’t know if I can believe you in the state you’re in.” De blonde man begon te knikken en schokschouderde waarna een zucht zijn mond verliet. "I'm telling you the truth. I'm not that high, though!" Dat was waar, hij had al ergere dagen gehad en langzaamaan begon hij weer bij zijn positieven te komen. Hij viste zijn paspoort uit zijn zak en liet die met een scheve grijns zien. Met een zwarte stift had hij zijn naam doorgehaald en had er Kurt Cobain naast geschreven, maar de Matt Vicious was ook nog lichtjes te zien. De kerel wreef door zijn haar en keek de ander aan. "I'm high but not stupid." Hij schraapte zijn keel. "What's your name, ghostbuster?"
TAG| HARRY - CLOTHES| WELL - NOTES| -
XXX

[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimema mei 04, 2015 9:38 pm

HARRY STYLES
robb stark
Met een frons keek ik toe hoe de man voor mij zuchtte en kort met zijn schouders schokte. "I'm telling you the truth. I'm not that high, though!" riep hij naar me waardoor ik mijn ogen wantrouwend tot spleetjes kneep. Ik bedoel welke maloot besluit in een paar seconden om zijn naam te veranderen naar die van een overleden artiest? Ik zuchtte zachtjes en schudde afkeurend zijn hoofd, sommige mensen hadden echte de gekste ideeën in hun hoofd. Je kon het zo gek nog niet bedenken. Blijkbaar zag Kurt -of Matt, wat het dan ook wezen mocht zijn- dat ik hem niet geloofde waardoor hij besloot zijn paspoort uit zijn zak te halen.
Een scheve grijns stond op zijn gezicht getekend terwijl hij aan mij de naam die op zijn paspoort geschreven stond liet zien. Hij had het netjes getypte Matt Viscious doorgestreept met een zwarte stift en daar achter ‘Kurt Cobain’. Er zat echt een draadje los bij die gast in zijn kop.

"I'm high but not stupid." Sprak hij en schraapte daarna zijn keel om de volgende vraag te kunnen stellen."What's your name, ghostbuster?" Ik keek hem aan. “Why’d I tell you my name, Kurt Cobain aka Matt Viscious, or whatever name I am supposed to call you.” Sprak ik om hem uit te dagen. Benieuwd hoe deze gast reageerde op dingen als hij high was. Sommigen kon je ook echt mee lachen maar als je de verkeerde te pakken had had je grote kans dat je in elkaar geramd zal worden in een korte tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimedi mei 05, 2015 4:56 pm

It's better to burn out
than to fade away
“Why’d I tell you my name, Kurt Cobain aka Matt Viscious, or whatever name I am supposed to call you.” God, het was weer zo'n vervelend type dat zijn naam ook nog eens fout uitsprak. "Tsk", zei Kurt. "It's Vicious. But whatever, just call me Kurt because that's my name now." Ohja, hij vroeg hem waarom hij Kurt zijn naam zou moeten vertellen. "And I honestely don't give a damn about you name", vervolgde hij. "I just dind't want to shut up so I decided to ask what it was. Do whatever you want but I won't stop giving you nicknames until I know your real name, wannabe." Kurt grijnsde even licht en haalde toen een sigaret uit zijn zak die meteen nat geregend werd en dus niet goed vlam vatte. Geïrriteerd gromde hij maar uiteindelijk lukte het hem om de sigaret aan te steken en de rook weg te blazen. Niet in Ghostbusterds gezicht, natuurlijk, dan kon die daar weer een eeuw over gaan zagen en klagen.
TAG| Harry - NOTES| Kort T^T
XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimedi mei 05, 2015 5:25 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ik zag hoe zogeheten Kurt een geërgerd gezicht trok toen ik hem vroeg waarom ik hem mijn naam zou moeten vertellen. "Tsk", zei Kurt. "It's Vicious. But whatever, just call me Kurt because that's my name now." Zei hij tegen me waardoor ik mijn schouders ophaalde. “You basically copied it so it ain’t truly and legally your name bro” zei ik met een frons tegen hem. Het nog steeds belachelijk vindend dat hij zichzelf vernoemd had naar een dode artiest nadat hij de dochter ervan had ontmoet, té belachelijk voor woorden gewoon.

“And I honestely don't give a damn about you name", vervolgde de man met zijn lange blonde haren vervolgens. "I just dind't want to shut up so I decided to ask what it was. Do whatever you want but I won't stop giving you nicknames until I know your real name, wannabe." Sprak hij waarna er gelijk een frons op mijn gezicht verscheen. Die gast moest echt een leven krijgen en uitzoeken wie hij zelf was, en niet iemand anders te kopiëren. Een zucht verliet mijn lippen terwijl ik afkeurend mijn hoofd schudde. “Why’d you give me nicknames anyways?” vroeg ik aan hem met een opgetrokken wenkbrauw aangezien ik niet echt snapte waarom hij daarmee begonnen was, waarschijnlijk wist hij niets beters te zeggen dus probeerde hij mij maar te kleineren wat hem niet echt lukte.

Ik zag hoe hij een sigaret probeerde op te steken met moeite omdat het al gauw nat regende, uiteindelijk lukte het hem toch. Het viel mee dat hij de rook niet uitblies recht in mijn gezicht, aangezien ik hem wel zo’n typ vond dat zo asociaal was om dat te flikken. Een luide grinnik verliet mijn mond toen ik zag hoe er een dikke druppel water precies op zijn sigaret viel waardoor deze uitging en dus zijn werk niet meer deed. “Too bad, bro” zei ik tegen hem, eigenlijk zeker wetend dat ie nu nog geïrriteerder zou raken omdat ik ook nog eens een opmerking er over maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimedi mei 05, 2015 8:30 pm

It's better to burn out
than to fade away
“Why’d you give me nicknames anyways?” Kurt keek op en schokschouderde. "Because I can and because you refuse to tell me your name", antwoorde die meteen zonder nadenken. Niet dat er veel viel na te denken.
De kerel probeerde een sigaret op te steken wat na even ook werkelijk lukte maar al gauw viel er een druppel op waardoor de sigaret uitdoofde. “Too bad, bro”, zei de jongen. Kurt keek op. "Nahh." Hij gooide de sigaret op de grond en draaide zich toen om. "You're boring." Hij liep een eindje weg van Wannabe en draaide zich toen weer om om hem toch in de ogen te kijken. Zijn blauwe kijkers stonden dan wel dof maar hij zag steeds helderder. Hij begon ook vreselijk veel honger te krijgen. Damn. "So, what's your plan? Your clothes are soaked and you look like shit but you refuse to say who you are? Okay, nice."

OOC: Sorry, nog eens flut af xD

OH WELL, WHATEVER, NEVERMIND
XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimedi mei 05, 2015 8:56 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ik keek toe hoe de gozer voor me schokschouderde nadat ik gevraagd had waarom hij mij überhaupt bijnamen gaf. "Because I can and because you refuse to tell me your name,” sprak hij, blijkbaar wilde hij echt graag mijn naam weten. “it’s quite a common name in England so you could guess if you wanted to.” zei ik. Niet echt de reden ziend waarom ik hem mijn naam zou moeten geven, wat moest die gozer ermee? Hem ook veranderen in wat anders en mijn huidige naam op mijn paspoort doorstrepen?
"You're boring." Zei de blonde vent verveeld waardoor ik mijn schouders ophaalde, ik was hier nou eenmaal niet gekomen om een feest te houden en niet saai te zijn. Als je rust wilt ben je meestal saai voor je medemensen, anders was er iets goed mis. “Didn’t come here to make any fun anyways, so” legde ik hem uit terwijl ik zijn bewegingen goed volgde, benieuwd wat ie van plan was. Misschien liep ie gewoon weg zonder gedag te zeggen wat me eigenlijk niets zou verbazen om heel eerlijk te zijn.
"So, what's your plan? Your clothes are soaked and you look like shit but you refuse to say who you are? Okay, nice." Zei hij plots nadat hij zich had omgedraaid en me recht aankeek met zijn blauwe kijkers in de mijne. Ik trok mijn wenkbrauw op nadat hij dat gevraagd was. “Thanks, I really appreciate it that you think I look like shit,” zei ik met een diepe zucht, die gast had altijd wel wat om negetief over te praten leek het wel. “You can guess my name. It’s quite common in England.” zei ik, waarschijnlijk toch wel weer gezeik krijgen over dat het kinderachtig was of saai maar het scheelde me niets op het moment.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimewo mei 06, 2015 7:54 pm

It's better to burn out
than to fade away
“it’s quite a common name in England so you could guess if you wanted to.” Nee, daar had hij geen zin in. Hij interesseerde zich niet voor zijn naam. "You're boring." “Didn’t come here to make any fun anyways, so” reageerde de kerel er op. Tsk, hij kreeg stress van de wannabe. "So, what's your plan? Your clothes are soaked and you look like shit but you refuse to say who you are? Okay, nice." De jongeman trok zijn wenkbrauwen op. “Thanks, I really appreciate it that you think I look like shit.” Kurt glimlachte even. De waarheid mocht verteld worden. “You can guess my name. It’s quite common in England.” "You already said that. You're repeating yourself, Harold", zei Kurt, gokkend op een naam. Toen draaide hij zich om en liep zonder pardon nog een eind weg van de kerel die hem echt stress gegeven had. "Hopefully never seeing you again!" riep hij en liep toen weg. Hij was het hier beu.

OOC: Sorry dat ik er nu al me kap maar ik had een hekel aan dit topic. Niets persoonlijks, Liz c: Kurt uit~

OH WELL, WHATEVER, NEVERMIND
XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitimewo mei 06, 2015 9:02 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ik kon zien hoe ik zogenaamde Kurt aka Matt zwaar op de zenuwen werkte. De stress die hij kreeg van mij was gewoon te zien over zijn hele lichaam. Alsof er grote letters stress overal stonden geschreven. Ergens vond ik het best komisch aangezien ik hem niet echt mocht, aan de andere kant vond ik het enorm irritant dat hij er überhaupt nog was. Nadat ik had herhaald dat hij mijn naam mocht raden aangezien hij nogmaals een opmerking maakte over mijn naam.
"You already said that. You're repeating yourself, Harold" sprak hij. Net toen ik wilde zeggen dat hij er verrekt dichtbij zat draaide hij zich al om en liep nog een stuk verder weg van mij. "Hopefully never seeing you again!" riep hij naar mij waardoor ik mijn wenkbrauw verbaasd optrok, niet dat ik het erg vond dat hij weg ging. Nu had ik tenminste mijn rust gevonden waar ik hier naar gezocht had. Onverschillig haalde ik mijn schouders op toen ik hem weg zag lopen.

Met een zucht plaatste ik mijn handen in mijn broekzakken en ik liep naar een grote boom toe die aardig wat regen tegenhield. Met een zwakke glimlach liep ik er heen en plofte ik neer bij de stam waar de grond wonderbaarlijk nog aardig droog was. Ik glimlachte tevreden en ik strekte mijn benen voor me uit, mijn enkels over elkaar heen slaand. Met een glimlach leunde ik met mijn hoofd tegen de dikke stam aan van de boom om vervolgens mij ogen te sluiten. Luisterend naar de regen die op de bladeren viel en overal om me heen terwijl ik redelijk droog zat onder de boom. Dit was de rust naar waar ik zocht, de regen die viel gaf ook nog eens een rustgevend gevoel.

OOC;; Maak niet uit haha, t was op zich indd best een irritant topic om telkens wat voor te verzinnen x3

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I came here for some rest,, Empty
BerichtOnderwerp: Re: I came here for some rest,, I came here for some rest,, Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

I came here for some rest,,

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Oldbrook :: Oldbrook :: Mistden-