Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Here lies the city on fire

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




Here lies the city on fire Empty
BerichtOnderwerp: Here lies the city on fire Here lies the city on fire Icon_minitimedi mei 05, 2015 8:59 pm

It's better to burn out
than to fade away
Hij gromde luid en de mensen in de wagen van de metro begonnen allemaal te gillen ne te schreeuwen. Kurt bleef in zijn leeuwengedaante totdat de mensen allemaal uit de wagon gevlucht waren. Toen veranderde hij weer naar zijn gedaante als mens. Voor een keer zag hij er gezond uit. Hij had zijn haar pas gewassen, zijn kleren gewassen en ze zelfs gestreken. Zijn hemd had wel een scheur maar voor de rest rook hij fris, licht naar Teen Spirit maar grotendeels naar zijn eigen deo. De kerel ging op een stoeltje zitten en voelde hoe de metro terug in beweging kwam. Met een zucht keek hij rond en bleef in stilte zitten tot de volgende halte. Daar stong hij op en liep met een lichte glimlach op zijn gezicht de metro uit. Hij ging op de grond zitten met zijn rug tegen een paal en keek rond naar de mensen. Hij had zijn gitaar, die in een gitaarzak stak, naast zich op de grond gelegd. De blonde jongeman wachtte even maar haalde zijn gitaar toen uit de zak en stemde haar even. Hij noemde zijn gitaar altijd haar. Het was de vrouw van zijn leven, zei hij vaak lachend. Hij sloeg de snaren aan en begon toen een liedje te spelen dat hij zelf verzonnen had. het had wel geen titel en de lyrics trok grotendeels op niets als je het niet begreep maar hij had er plezier in.

OOC: Voor Alison~

OH WELL, WHATEVER, NEVERMIND
XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




Here lies the city on fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Here lies the city on fire Here lies the city on fire Icon_minitimedi mei 05, 2015 9:08 pm



"You're always better off with a really good lie"

Rustig bladerde ik door één van de tijdschriften heen die ik meegenomen had van thuis. Wees gerust, het was niet de Playboy, gewoon simpele modebladen met de nieuwste fashion van deze lente. Ik keek goedkeurend naar de mooie vintage kleuren, roze en beige, precies de kleuren waar ik van hield. Ik tikte met de punt van mijn hak toen er een leeuw begon te grommen, en deed net alsof er niks aan de hand was. Ik wierp wel een blik achterom, zodat ik zeker wist dat het een Shapeshifter was zoals ik en niet een wilde leeuw, maar het werd natuurlijk al snel duidelijk dat dit wel een gedaante verwisselaar was. Ik keek goedkeurend naar zijn grote lichaam, en toen hij terug veranderde draaide ik me om waarna ik wat dieper in mijn stoel zakte zodat ik niet goed te zien was. Ik luisterde naar de muziek die hij speelde, en ik tikte mee met mijn perfect gelakte nagels. De lyrics deed haar niet veel, maar toen de man klaar was stond ze op en liep klappend naar hem toe. "Mooi gespeeld," zei ze simpel en met een vette knipoog, waarna haar hand over de hals van zijn gitaar strook.  

Tag: //
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




Here lies the city on fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Here lies the city on fire Here lies the city on fire Icon_minitimewo mei 06, 2015 7:44 pm

It's better to burn out
than to fade away
"Mooi gespeeld", zei het meisje met een knipoog en meteen trok hij mijn gitaar korter naar zich toe zodat ze haar niet meer aan kon raken met haar vingers. "Ben je mentaal, poten af, wil je", snauwde hij haar toe. Haar geklap was er te veel aan geweest, dat had Kurt echt slechtgehumeurd gekregen. "What do you want from me, I didn't ask you to overreact like this", ging hij verder en stak zijn gitaar in de tas zodat het meisje haar niet meer zou kunnen beschadigen of dergelijke. De blonde man stond op en keek het meisje aan dat duidelijk jonger was en redelijk vervelend overkwam. Hij duwde haar een pas achteruit en keek haar lastig aan. "I'm not interested." Een teken dat hij kwaad was was dat hij Engelse en Nederlandse zinnen ging mengen, dan lette hij niet meer op welke taal hij sprak. "Als je nu zo lief zou willen zijn om op te houden met je te gedragen alsof je met de president naar bed geweest bent, dan zou dat heel erg leuk zijn." Hij trok zijn rugzak op zijn rug en liep met zijn gitaartas naar één van de stoelen waar zij vandaan gekomen was. Jakkes, wat een type was dat.

OOC: Laten we doen dat hij haar hier niet kent en daar in het ander topic ook niet~ Sorry dat 'ie zo grof is.

OH WELL, WHATEVER, NEVERMIND
XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




Here lies the city on fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Here lies the city on fire Here lies the city on fire Icon_minitimewo mei 06, 2015 8:00 pm



"You're always better off with a really good lie"

De hals werd weggetrokken. Au, vast een pijnlijk onderwerp? "Ben je mentaal, poten af, wil je", Ik keek arrogant naar de man. Pf, dan niet. Sorry voor het compliment, 'k zal 't nog is doen. "What do you want from me, I didn't ask you to overreact like this" Zei hij, en ik zwaaide mijn lange blonde haren naar achter. "Who's overreacting?" Vroeg ik boos, en mijn tanden begonnen wat dreigend te groeien. De man duwde me naar achteren. "I'm not interested." Ik liet mijn hoge lachje horen. "Wie zegt dat ik dat wel ben?!" Antwoordde ik dwars en trok mijn shirtje demonstratief omhoog. Dude. "Als je nu zo lief zou willen zijn om op te houden met je te gedragen alsof je met de president naar bed geweest bent, dan zou dat heel erg leuk zijn." Wat had ik gezegd? Dat hij goed gespeeld had. Hoe kon hij nou weer denken over dat ik dacht dat ik met de president naar bed was geweest? Dat zou vies van 'm zijn. Ik blies wat lucht uit en zag een pakje sigaretten liggen, met een aansteker ernaast. Vast van wat vluchtende passagiers. Ik stak er eentje op en nam een trekje, waarna ik de rook naar hem toe blies in een cirkel, zodat het precies rond zijn hoofd ging. Nou ja, niet precies, want hij had nogal een misvormd hoofd. "Wat denk je? Dat je zomaar alles tegen me kan zeggen? Darling, you can't."

Tag: Oké!
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




Here lies the city on fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Here lies the city on fire Here lies the city on fire Icon_minitimewo mei 06, 2015 8:09 pm

It's better to burn out
than to fade away
"Who's overreacting?" Haha, goede. Hij was helemaal normaal bezig. Hij zij dat hij niet geïnteresseerd was. "Wie zegt dat ik dat wel ben?!" reageerde ze en trok d'r shirt omhoog. What even? "Als je nu zo lief zou willen zijn om op te houden met je te gedragen alsof je met de president naar bed geweest bent, dan zou dat heel erg leuk zijn", zei Kurt. Hij was naar de stoelen gelopen. Hij was daar gaan zitten en het vervelende meisje volgde hem met een sigaret in haar mond. Ze blies de rook naar zijn hoofd. "Wat denk je? Dat je zomaar alles tegen me kan zeggen? Darling, you can't." hij greep haar pols en hield die in een houdgreep. Snel nam hij de sigaret vast en besloot dat die nu van hem was. Hij maakte ene licht gorgelend geluid en spuwde een flinke fluim speeksel recht in haar gezicht. Toen zette hij de sigaret tussen zijn eigen lippen en nam een trek van de sigaret waarna hij de rook nu ook in haar gezicht blies. "Ik kan zeggen wat ik wil", zei hij en stond weer op. Hij keek het meisje aan met een haatdragende blik in zijn ogen. "You should shut up."

OH WELL, WHATEVER, NEVERMIND
XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




Here lies the city on fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Here lies the city on fire Here lies the city on fire Icon_minitimewo mei 06, 2015 9:09 pm



"You're always better off with a really good lie"

De sigaret werd van me afgepakte en mijn pols werd pijnlijk vastgehouden. Ik ontblootte mijn tanden, maar de dude spuugde in m'n gezicht. Even was ik heel verbaasd, maar al snel voelde ik woedde in me op borrelen. Wat dácht hij wel niet?!  "Ik kan zeggen wat ik wil", zei de man en blies de rook in m'n gezicht. "You should shut up." Dit was de druppel, en ik veranderde vrijwel meteen in een cheeta, zodat ik ook uit zijn grip werd bevrijd. Ik gromde hard en sloeg met uitgeklapte nagels naar zijn gezicht.

Tag: HAHAHAHA ik bedoelde dat ze d'r topje omhoog trok aan de BOVENKANT dus niet dat je d'r buik zag ofzo idk maar juist dat ze geen inkijk had of zo :'))
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




Here lies the city on fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Here lies the city on fire Here lies the city on fire Icon_minitimedo mei 07, 2015 5:04 pm

It's better to burn out
than to fade away
Hij had de rook in haar gezicht geblazen en hij zei dat ze d'r mond zou moeten houden. Dat leek erover te gaan want het meisje veranderde in een cheeta en sloeg naar hem met haar klauw. Ze probeerde haar klauw in zijn gezicht te zetten maar met een schreeuw transformeerde hij in zijn leeuwen gedaante. Zijn schreeuw was over gegaan in een luid, opgejaagd gegrom. Wat was haar idee? Mij aanvallen?! Ik ontweek haar klauw en sprong naar voren toe. Toen hij neus aan neus stond met de cheeta veranderde hij weer naar zijn menselijke gedaante en zette zijn handen tegen de zijkant van haar gezicht. "Stop!" riep hij luid om door haar heen te dringen, door de sluier van woede. "Really, stop it!" Kurt haalde diep adem en hoopte dat het meisje in de cheeta tot rust gekomen was. "This isn't going too well. Let's start over, please." Hij keek haar serieus aan. Dit kon opnieuw. Maar dan moest ze wel moeite doen om rustig te zijn, net zoals hijzelf. Kurt deed een paar stappen achteruit en keek naar de mensen rondom hen die bang achteruit gegaan waren. Hij liet zijn blik weer naar haar toe glijden. "Please?"

OOC: OH, hahaha, zo xD Ik laat Kurt het proberen 'goed' te maken want ik haat ruzie topics x'D (A)

OH WELL, WHATEVER, NEVERMIND
XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Here lies the city on fire Empty
BerichtOnderwerp: Re: Here lies the city on fire Here lies the city on fire Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Here lies the city on fire

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Out of the city
» Ring of Fire
» The danger in starting a fire

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Griffinbeach :: Griffinbeach :: Strongelf-