Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 No. Please no.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Orr Axl

Orr Axl
━ Member ━


Posts : 247
IC : 29

“ Character „
Leeftijd: 25 y/o
Sex: Male
Family Tree: -




No. Please no. Empty
BerichtOnderwerp: No. Please no. No. Please no. Icon_minitimeza okt 25, 2014 6:41 pm




Was het ochtend? Of was het avond? In ieder geval, Kailee had koppijn. En niet een beetje.

---

Een pijnscheut schoot door zijn hoofd heen toen hij zijn linkerooglid traag opende, dus sloot hij zijn ogen snel, terwijl hij iets van op "Argh" klonk uitriep en zich omrolde, wat hij best niet had gedaan, want iets extreem scherp prikte niet bepaald onzacht in zijn magere zij. "Verdomme!" schreeuwde hij uit, terwijl hij naar zijn originele positie rolde, te lui om op te staan, recht te kruipen, of wat dan ook. Tot zijn teleurstelling zat het scherp ding nog steeds in zijn zij, en het begon te prikken, al wou hij dat niet toegeven. "Auwh. Auh." Hij voelde hoe zijn trui doorweekt raakte, oftewel, de plaats kort bij het pijnlijk ding, voelde onaangenaam nat. Kailee trok een oog open, maar de koppijn sloeg weer toe, en kermend bleef hij liggen met zijn handen voor zijn ogen. Het was donker. Op dit moment vervloekte hij het feit dat hij geen mobiel had. Kailee hees zich recht en begon te lopen, richting de uitgang van de steeg, een hand in zijn zij, zodat de pijn minder werd, een op zijn hoofd, hopend dat die pijn ook minder werd. Hij wierp een blik op zijn zij, hij bloedde. Kailee hees zijn trui wat op, en zag een stuk glas in zijn zij. "Hell no!" mompelde hij. "I mean, heck no .." Hij trok het glas eruit, pakte zijn zakdoek en depte het bloed weg, al wou het niet direct stoppen met bloeden. "Ah verdomd." vloekte hij, en strompelde door de straat, terwijl hij een paar lelijke blikken kreeg van mensen. Hij gooide zich neer op een bank, om daar te blijven zitten, wachten tot de pijn zou eindigen.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Colless Lintu

Colless Lintu
━ Member ━


Posts : 119
IC : 6
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 15
Sex:
Family Tree:




No. Please no. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No. Please no. No. Please no. Icon_minitimeza okt 25, 2014 8:28 pm





Ergens van uit de buurt van een bank was een geërgerde zucht te horen. Als je beter zou kijken zou je zien dat de zucht afkomstig was van een jongen, die er met een verslagen houding zat. Naast hem bevond  zich ook nog een zak, maar de inhoud daarvan was onbekend. Met een geïrriteerde blik keek de jongen nu naar de zak, maar liet zijn schouders toen maar weer opgevend zaken. Hij kon het niet op die zak steken. Dat levenloze voorwerp was hier niet de schuldige. Als hij het op iemand moest steken was het zijn moeder, maar het ook niet volledig haar schuld.

Gewoon even mijn bestelling ophalen, had ze gezegd, dat is snel gedaan en ik kom je wel halen, had ze gezegd. Colless had toegestemd, hij had de dag zelf niet echt iets beters te doen. Dus had hij de rest van de dag besteed in Oldbay, en toen het weer tijd was om door te gaan kreeg hij een bericht van zijn moeder. Vlug haalde hij zijn mobiel tevoorschijn en zocht hij gejaagd naar het bericht. Eenmaal gevonden stond er “Sorry, moet overwerken, je moet zelf weten terug te rake.” Een mix van boosheid, frustratie en hulpeloosheid verscheen op zijn gezicht toen hij ook nog eens bedacht dat hij nauwelijks wat geld bijhad. De trein nemen kon hij dan wel vergeten.

Maar klagen ging nu niet helpen, bedacht hij op de harde bank. Ik kan beter verzinnen wat ik kan doen, dacht hij. Hij had hier geen familie, noch kende hij ook maar iemand die hier leefde. Wat hem nog meer ergerde was dat dit de stad was waar bijna alleen maar warlocks leefde. Toch kon er niks aan gedaan worden, maar dit liet de jongen zich wel afvragen wat zijn moeder perse van hier moest hebben. Hij wilde wel in de zak kijken, maar wat het ook was, was zorgvuldig ingepakt, en dus kon hij het ook niet zien. Hij zuchtte toen nog maar eens en besloot om maar eens op te staan en maar verder te gaan.

Het geluid van neerzitten hield hem tegen. Vluchtig keek hij opzij, om te kijken wie deze persoon kon zijn, of gewoon uit pure nieuwsgierigheid. Wat hij zag, zag er niet zo leuk uit voor deze persoon. Hij leek wel pijn te hebben, al kon hij niet zien waar het vandaan kwam. Even vroeg Colless zich af of hij deze persoon zou kunnen helpen, maar al vlug kwam er in zich op dat hij niks afwist van wonden enz. Toch kon het geen kwaad het te vragen, de rest van de mensen leken het te druk te hebben met hun eigen zaken dan te helpen. Dus draaide de jongen zich naar de andere toe, en haalde eens diep adem. Vervolgens vroeg toch een beetje aarzelen hij “Euhm, gaat het?” Zijn blik gleed nog even terug naar de straat voor hij verder ging. “Want, tja, je ziet er namelijk niet zo goed uit…”


ooc:Ik hoop dat je er iets mee kan doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orr Axl

Orr Axl
━ Member ━


Posts : 247
IC : 29

“ Character „
Leeftijd: 25 y/o
Sex: Male
Family Tree: -




No. Please no. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No. Please no. No. Please no. Icon_minitimema okt 27, 2014 5:13 pm




“Euhm, gaat het?” Kailee rolde met zijn ogen en hief zijn blik op naar de jongen die tegen hem aan het spreken was. Hoe kwam die hier? Waarom interesseerde hij zich voor hem? Dat hij wegging, Kai kon wel voor zichzelf zorgen! “Want, tja, je ziet er namelijk niet zo goed uit…” De blonde jongen rolde opnieuw met zijn ogen. "Nee, je meent het." bitste hij naar de jongen, die er duidelijk jonger uitzag als hem, en Kai drukte zijn hand tegen zijn zij. Het bloeden was nu wel ongeveer aan het stoppen hoopte hij, maar zijn hoofd deed nog vreselijk veel pijn, en hij had geen idee wat hij daaraan kon doen. Werd het donkerder? Ja, het leek alsof het donkerder werd. Of werd zijn hoofd donkerder? Wat het ook was, plots werd alles zwart.

Toen hij zijn ogen opende, keek hij opnieuw richting de jongen. Hoelang was hij bewusteloos geweest? Te lang! Kai greep naar zijn tas en zocht een zakdoek om het bloed van zijn hand te vegen, en daarna tegen zijn zij te houden. Dit was niet de meest perfecte manier van opstaan .. Was hij zo dronken dat hij niet eens weer naar zijn appartemant teruggekeerd was? Dan moest hij écht wel héél erg dronken zijn geweest, en dat verklaarde meteen de enorme koppijn die hij had, en het glas dat in zijn zij geprikt had. Uiteindelijk was de wonde gestopt met bloeden, maar het prikte wel hevig en zijn trui was bruin van het geronnen bloed. Wantrouwig wierp hij een blik op de jongen naast hem. "En jij bent?"

+Sorry als je er niets mee kan >-<



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Colless Lintu

Colless Lintu
━ Member ━


Posts : 119
IC : 6
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 15
Sex:
Family Tree:




No. Please no. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No. Please no. No. Please no. Icon_minitimema okt 27, 2014 7:17 pm






Blijkbaar apprecieerde deze persoon zijn bezorgdheid niet, als hij het van die rollende ogen moest afleiden. Oké, zijn opmerking was niet echt de slimste, maar dan moet je nog niet zo bot terug reageren. Maar langs de ander kant bekeken snapte hij de reactie toch wel wat. Hij zou het ook niet zo fijn vinden als iemand zo een opmerking tegen hem maakte. Nadat hij deze gedachten van zich had afgeschud viel hem pas op dat de jonge langs zich zijn hand tegen zijn zij klemde, en nu zag hij dan ook pas het bloed. Dit kon niet goed zijn. Hij wou juist vragen als hij ergens mee kon helpen, maar toen hij terug naar de jongen keek was deze flauw gevallen.

Paniek was het eerste wat erna kwam, deze persoon mag hier toch niet op sterven? Hij bedacht zich vervolgens wel dat hij de jongen nog kon zien ademende, dus doods was hij nog niet. Nu moest hij maar bedenken wat hij moest doen. Hij kon altijd weg lopen, het was niet alsof er hier geen andere mensen waren. Maar zouden die wel iets doen? Colless besloot om het maar te proberen. Hij stond dus vervolgens snel op, maar twijfelede toen hij de mensen voorbij zag lopen. Ze gunde hen geen blik waardig en leken zich meer met hun eigen zaken bezig te houden. Toch moest hij het proberen, en nog wat aarzelend stapte hij af op een vrouw die voorbij stapte. “Excuseer me mevrouw,” begon hij op een onschuldige klinkende stem. De vrouw keek nu op, maar Colless kon zien dat ze geïrriteerd was. “Wat is het?” beet deze terug. Hij moest nu even slikken, en draaide zich toen terug naar de flauw gevallen vreemdeling. “Deze persoon heeft hulp nodig en” maar de vrouw kapte de zin gewoon af. “Ik heb hier geen tijd voor, die zal wel gewoon een kater hebben.” En gehaast liep de vrouw verder.

Verslagen liet hij zich terug op de bank vallen, dat was dus zinloos geweest. Hij zuchtte geïrriteerd, wat moest hij nu doen. Hij kon nog altijd gewoon weggaan. Maar dat idee vergat hij al snel weer toen er plots weer beweging langs hem kwam. Hij keek vlug op, en zag nog net dat ze jongen wegkeek om iets in een tas te zoeken. Stilletjes bleef hij kijken, niet echt wetend wat hij nu het best zou zeggen. Even later keek hij weer weg, en staarde hij nadenkend naar de straat. En ook wou hij niet de hele tijd staren, dat zou die jongen ook wel vervelend vinden. Maar hij werd uit zijn gedachten gehaald toen de vreemdeling vroeg wie hij was. Hij keek terug, maar zag daar alleen maar wantrouwende ogen. “Ik ik..” begon hij, niet echt zeker weten wat hij zou zeggen. Hij wist niet eens als hij deze persoon kon vertrouwen. Waarom zou hij ook, hij kwam hier s ’avonds laat met wondes aan strompelen. “Dat maakt nu niet uit.” Eindigde hij uiteindelijk toch zijn zin, terwijl hij opstond. “Kun je niet beter naar een ziekenhuis gaan met,” en hij weest naar de wonde op de jongen zijn zij, “dat.” En vervolgens gebaarde hij naar de straat en naar zichzelf. “Want niemand hier gaat je helpen, noch ga ik iets kunnen doen.” Hij hoopte stiekem dat de jongen zou luisteren, maar hij was er niet zeker van.


ooc: -
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orr Axl

Orr Axl
━ Member ━


Posts : 247
IC : 29

“ Character „
Leeftijd: 25 y/o
Sex: Male
Family Tree: -




No. Please no. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No. Please no. No. Please no. Icon_minitimewo okt 29, 2014 5:58 pm

“Ik ik..” Kai keek hem vragend aan. Zeg gewoon je naam, dacht hij bij zichzelf, en wachtte nog steeds op antwoord.  “Dat maakt nu niet uit.” De jongen haalde verbaasd zijn wenkbrauw op, en zag hoe de jongere jongen op stond. “Kun je niet beter naar een ziekenhuis gaan met,” Hij wees op zijn wonde. “dat.”  De blonde jongen haalde zijn schouders op, en stond daarna ook recht. “Want niemand hier gaat je helpen, noch ga ik iets kunnen doen.” Kailee haalde zijn wenkbrauw weer op, en schudde zijn hoofd. "Oke dan, Dat maakt nu niet uit, maar ik hoef niet naar het ziekenhuis, het is enkel een kleinde wonde, die erger lijkt doordat ik te veel gedronken heb, het is niets." Hij keek de onbekende jongen aan, en probeerde te zien of die een horloge of dergelijk bij had. "Hoe laat is het?" Hij keek vragend naar de jongen, en zuchtte. Hij had geen idee wat te zeggen. "Oke, ik ga naar het ziekenhuis." Eerst zou hij wachten tot de jongen zei hoe laat het was, daarna zou hij wel naar het ziekenhuis gaan.

+Ik zei dat het kort ging zijn :'x Het spijt me D:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Colless Lintu

Colless Lintu
━ Member ━


Posts : 119
IC : 6
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 15
Sex:
Family Tree:




No. Please no. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No. Please no. No. Please no. Icon_minitimedi nov 04, 2014 10:37 am






Deze persoon was koppig. Het was dan wel een kleine wonden, maar je kon er toch een ontsteking krijgen. Colless had geen idee wat er gebeurd was, maar je kon er nooit zeker van zijn dat een wonde niet erg was, vooral niet als je hem dronken had opgelopen. Maar het weigeren naar een ziekenhuis te gaan was langs een kant wel wat begrijpelijk, hijzelf zou het ook niet zo aangenaam vinden. Maar je kon het best toch een wonden laten verzorgen, dacht hij. Niet dat hij zoveel ervan afwist, hij was dan ook geen expert of zelfs iets in de beurt ervan.

Hoe laat is het was de volgende vraag, en vlug echt de jongen vervolgens naar zijn mobiel. Ij had geen horloge of zoiets, maar dit was ook goed genoeg. Maar toen hij zag hoe laat het was, zuchtte hij was. De lichtgevende cijfertjes logen niet, dat wist hij. “Bijna elf uur.” Kwam er wat geërgerd uit. Colless begon zich af te vragen hoelang hij hier nog zou moeten blijven, in deze stad dan. Hij had geen vervoer voor naar huis te gaan, niet dat er over klagen eentje magisch zou laten verschijnen. Niet dat hij het erg gevonden zou hebben als dat zou gebeuren.

Maar nu naar het ziekenhuis, aangezien de vreemdeling dan toch maar had besloten te gaan. Dus knikte Colless. “Oké, maar, moet ik mee of…” want hij wist niet meer echt wat hij anders nog kon doen. Hij kon toch niet de hele avond op die bank blijven zitten.



ooc: Niet erg hoor, ik hoop dat je hier iets mee gaat kunnen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 

No. Please no. Empty
BerichtOnderwerp: Re: No. Please no. No. Please no. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

No. Please no.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Griffinbeach :: Griffinbeach :: Oldbay-