Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Sky high, head in the clouds

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rose Garcia

Rose Garcia
━ Member ━


Posts : 15
IC : 8
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 22
Sex: Female
Family Tree: -




Sky high, head in the clouds Empty
BerichtOnderwerp: Sky high, head in the clouds Sky high, head in the clouds Icon_minitimedi apr 14, 2015 6:19 pm

Sky high, head in the clouds Tumblr_nmlktpOO6y1sjsct8o1_500
Let's blow out of this town, too but hangin' around. Sky high, head in the clouds, never gonna come down, ooh. Drums pace, turn 'em up loud, free for spinning around.

Het was even na zessen. Rose trok de deur van de winkel achter zich dicht en draaide de deur op slot. “Goed, tot morgen dan…” zei Rose tegen Jade, haar collega. Haar hand wilde ze in haar tas steken, om de sleutels erin te doen. Maar haar tas hing niet aan haar schouder….shit, die was ze waarschijnlijk in de winkel vergeten. Vragend keek Jade haar aan. “Tas vergeten, ga jij maar alvast…” Jade haalde haar schouders op. “Oké, is goed, tot morgen!” “Tot morgen” reageerde Rose en opende de winkel weer. God, wat was ze toch een warhoofd. Rose snelde de winkel weer in, vergat ondertussen ook nog eens om het alarm uit te zetten, dus de winkel begon lekker hard te piepen. Rose had het alarm weer uitgezet, haar tas gepakt, had vervolgens het alarm weer erop gezet en de winkel weer afgesloten. Ze werd weer flink afgestraft, moest ze maar ook niet van alles vergeten.

Rustig liep Rose over de stoep, het was een rustige avond. Niet veel mensen waren nog op straat. Een beetje gedachteloos had Rose wat muziek opgezet, luisterde naar de muziek en dacht ondertussen na over wat ze zou gaan eten. Zou ze iets makkelijks eten, of zou ze de keukenprinses uit gaan hakken? Al kon ze natuurlijk ook gewoon wat bestellen of ergens gaan uiteten, dat was helemaal lekker! Maar aan de andere kant, in je eentje uit eten gaan zag er ook weer zo zielig uit. Nee, dan ging ze wel gewoon iets lekkers halen. Dan kon ze een rustig avondje houden, lekker een filmpje kijken ofzo.

Terwijl ze het voetpad naderden, zag ze een blinde man die wilde oversteken. Op dat moment kwam precies een auto aangereden. “Meneer!” gilde Rose en snelde zich naar de man toe. Gauw stak ze haar arm voor de man, zodat de auto gewoon door kon rijden. “Sorry hoor, ik wilde me nergens mee bemoeien, maar….ja, u weet wel, ik kan niet zomaar iemand laten aanrijden…” Ze voelde hoe haar wangen een beetje rood werden. Ze was er eigenlijk vanuit gegaan dat de man de auto niet had gezien, maar wat als hij de auto wel geregistreerd had? Was dat niet een beetje veroordelend? Rose haalde haar schouders op, als de man zich beledigd voelde, dan zou ze dat gauw genoeg weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Micah Rodcill

Micah Rodcill
━ Member ━


Posts : 97
IC : 38
Leeftijd : 26

“ Character „
Leeftijd: 27 Years
Sex: Male
Family Tree: I'm on my own, and I like it.




Sky high, head in the clouds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky high, head in the clouds Sky high, head in the clouds Icon_minitimedi apr 14, 2015 7:00 pm

Micah Rodcill
The Taste of their blood in my mouth, and the scent of victory. Scarred my soul for life, this man was not me.
Tegenwoordig was het buiten echt veel beter weer. Er waren soms nog wel regenbuien maar veel minder dan enkele weken geleden. Het bleef ook langer licht al was dat maar bijzaak, het zorgde er wel voor dat het ook buiten veel langer aangenaam bleef om rond te wandelen. Micah was dan ook niet de persoon om met zo’n weer binnen te blijven zitten en niks te doen. Een job had hij al niet, dus de helft van de tijd zat hij toch maar niks te doen. Dan kon je maar beter buiten niks doen. Het was al best laat wanneer dat hij besloot om maar weer richting huis te gaan. Het idee om eerst nog langs een café te gaan was door zijn hoofd geschoten, maar gewoon eens thuis zitten kon ook geen kwaad. Daar was het drinken namelijk ook een pak goedkoper.

Eenmaal bij de baan aangekomen had hij de auto soort van gezien. Het waren meer grote lichten die hij zag, maar hij wist dat die toebehoorde aan een auto. Gezien dat er een verkeerslicht was, en het aangaf dat het groen was voor de voetgangers had Micah ook verwacht dat de bestuurder zou stoppen. Achteraf gezien was dat niet het geval geweest. Een vrouw was er gelukkig tussen gekomen. Ze had hem op tijd weten te waarschuwen, maar vooral weten tegen te houden. Aan een hoge snelheid reed de wagen nog voorbij om vervolgens met slippende banden vermoedelijk een bocht te maken. ‘Bedankt,’ zei hij snel, al was Micah er niet heel zeker van of hij op dat moment wel was te verstaan. De plotse adrenaline boots had zijn hartslag weten te versnellen en hem toch even weten te verrassen.
Als hij op dat moment iets in zijn handen had gehad dat hij niet nodig had, dan had hij dat zo achter de auto aan kunnen gooien. In plaats daarvan vloekte hij binnensmonds en probeerde hij zichzelf vooral kalm te houden. ‘Mensen zijn gek,’ was het eerste wat hij zei nadat hij de andere had bedankt. Zo’n zaken vond hij nog steeds het vervelends. Moest de andere er niet zijn geweest, was hij vast gewoon overgestoken terwijl de bestuurder geen moeiten zou doen om ook maar gas te minderen. ‘Het was groen, daar ben ik honderd procent zeker van en toch rijden ze als zotten verder,’ ging hij verder, terwijl hij gebaarde naar de plek waar dat het verkeerslicht ongeveer zou moeten staan. Het getik was ondertussen gestopt, wat wilde zeggen dat het alweer rood moest zijn. ‘Nu natuurlijk niet meer,’ zei Micah gevolgd door een diepe zucht en nadien een kleine glimlach op zijn gezicht. ‘In ieder geval, nogmaals bedankt,’ zei hij nu met een toch iets wat gemeendere glimlach. Zo’n zotte moesten gewoon verboden worden op de baan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rose Garcia

Rose Garcia
━ Member ━


Posts : 15
IC : 8
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 22
Sex: Female
Family Tree: -




Sky high, head in the clouds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky high, head in the clouds Sky high, head in the clouds Icon_minitimewo apr 15, 2015 9:53 am

Sky high, head in the clouds Tumblr_nmlktpOO6y1sjsct8o1_500
Let's blow out of this town, too but hangin' around. Sky high, head in the clouds, never gonna come down, ooh. Drums pace, turn 'em up loud, free for spinning around.

De man had haar bedankt en Rose glimlachte. “Geen probleem, dat is wat we voor elkaar moeten doen, toch?” zei Rose vrolijk en haalde eventjes opgelucht adem. Gelukkig had ze de man kunnen helpen, want anders was hij waarschijnlijk zo plat als een dubbeltje geweest. Toch vond Rose het wel moeilijk om soms met blinde mensen te moeten praten, zeker nadat ze een film had gezien waarin in een man zat die deed alsof hij blind was, maar dus helemaal niet blind was. Maar deze meneer zou vast en zeker wel echt blind zijn, want ze zaten nu namelijk niet in een film. Afkeurend schudde Rose haar hoofd. Mensen moesten echt eens wat meer sympathie gaan tonen voor hun medemens, je kon toch niet zomaar doorrijden? Of dat iemand nou blind was, als je toch nog iemand ziet lopen, rijd je diegene niet bijna aan.

“Ik snap het” zei Rose en ze knikte “Mensen zijn gestoord tegenwoordig. Iedereen heeft haast en haast maakt iedereen een beetje agressief. Toch vind ik dat geen reden om zomaar door te rijden als je iemand ziet die over wilt steken.” Ze rolde met haar ogen en schudde nogmaals afkeurend haar hoofd. Het stoplicht was weer op rood gesprongen, wat betekende dat ze nog langer moesten wachten totdat ze konden oversteken. “Nu natuurlijk niet meer…” had de man gezegd en Rose grinnikte. “Ja, als je eenmaal ongeluk hebt, dan heb je het de hele tijd.” Rose wuifde het complimentje weg. “Echt, geen probleem. Ik denk dat iedereen hetzelfde had gedaan hoor.” Een bescheiden glimlachje gleed over haar gezicht.

Rustig wachtte Rose totdat het stoplicht weer op groen zou springen. Na een paar minuten gebeurde dat. “Nu kunnnen we” zei Rose, terwijl zij begon te lopen. Eventjes beet ze op haar onderlip. Dadelijk zou het nog een keer gebeuren, en misschien was er niemand in de buurt om hem dan te helpen? Oké, het was een beetje overdreven, maar Rose was gewoon iemand met mensenkennis. Mensen waren gestresst, dus zou het heus nog wel een keer voorkomen. Rose keek naar de man. “Vind u het prettig als ik nog een stukje met u meeloop? Want dadelijk gebeurt het nog een keer en dan is er niemand die u helpt…”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Micah Rodcill

Micah Rodcill
━ Member ━


Posts : 97
IC : 38
Leeftijd : 26

“ Character „
Leeftijd: 27 Years
Sex: Male
Family Tree: I'm on my own, and I like it.




Sky high, head in the clouds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky high, head in the clouds Sky high, head in the clouds Icon_minitimewo apr 15, 2015 5:08 pm

Micah Rodcill
The Taste of their blood in my mouth, and the scent of victory. Scarred my soul for life, this man was not me.
De frustratie was ondertussen al sterk geminderd, en Micah had niet meer het gevoel dat hij de eerste de beste persoon zijn hoofd kon inkloppen. ‘Ik kan het niet meer met je eens zijn,’ beaamde hij de woorden van de vrouw die bij hem stond. ‘Soms denk ik dat het nog veiliger is om mij te laten rijden dan één van die snelheidsduivels,’ zei hij als grap, want als Micah zelf echt zou rijden, dan pas zouden er serieuze ongelukken gebeuren, of misschien niet. Hij belande vast tegen de eerste de beste paal of boom. De persoon was in ieder geval wel bescheiden, en zei dat iedereen het wel had gedaan. ‘In een perfecte wereld misschien,’ zei hij met een glimlach. Hij geloofde echt niet dat iedereen het zou hebben gedaan. Het zou hem eerlijk gezegd niet verbazen moest een groot deel van de bevolking het niet doen, iemand zoals de persoon die eerder in de auto had gezeten. Iets voelde in ieder geval niet goed aan. Net alsof de persoon in de auto hem echt had willen aanrijden. Geen aangename gedachte.
Wanneer dat het weer groen was wist de andere persoon dat ook te zeggen. Terwijl dat hij haar volgde tikte hij uiteraard op de grond met zijn stok, terwijl die rustig heen en weer ging. Dat was onder andere voor de borduur die aan de andere kant van de baan was. ‘Dat mag gerust, maar u moet zich vooral niet verplicht voelen om mee te komen.’ Het was zeker niet de eerste keer dat hij die weg naar zijn appartement nam dus hij wist zich vast wel te redden. Wat extra gezelschap kon echter nooit kwaad. ‘Maar als je mee komt zou ik wel graag weten wie ik precies aan mijn zijde heb lopen,’ zei hij vriendelijk. ‘Micah Rodcill,’ stelde hij zichzelf alvast voor. Aangezien ze toch aan het wandelen waren stak hij geen hand naar haar uit, dat zou alles alleen maar ongemakkelijker maken

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rose Garcia

Rose Garcia
━ Member ━


Posts : 15
IC : 8
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 22
Sex: Female
Family Tree: -




Sky high, head in the clouds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky high, head in the clouds Sky high, head in the clouds Icon_minitimema apr 20, 2015 2:51 pm

Sky high, head in the clouds Tumblr_nmlktpOO6y1sjsct8o1_500
Let's blow out of this town, too but hangin' around. Sky high, head in the clouds, never gonna come down, ooh. Drums pace, turn 'em up loud, free for spinning around.

Een beetje zenuwachtig lachte Rose om zijn opmerking. Ja, soms was dat inderdaad veilig. Een blind persoon zag vaak nog meer dan de mensen die haast hadden. “In een perfecte wereld misschien” zei de man en Rose haalde haar schouders op. “Ik vind dat iedereen dat moet doen hoor, dat is gewoon een fatsoensregel. Als mensen dat niet doen, zegt dat meer over hen dan over u…” Zij was ermee opgevoed dat ze mensen die het moeilijk hadden, of mensen die gevaar liepen, een helpende hand moest bieden. Zeker als zijzelf helemaal gezond was. Dat was gewoon fatsoen en respect voor je medemens en dat was niet meer dan normaal. Dat er mensen waren die er anders over dachten, daar was Rose zich ook van bewust.

De man kon zichzelf prima redden, maar wees haar aanbod echter nooit af. Rose vond het niet erg, ze was vrij nu en het avondzonnetje was best nog wel prettig. Dat was altijd in de lente. Rose keek heel erg uit naar de zomer, op het moment dat alle vestjes uitmochten en ze lekker in korte broekjes rond konden lopen, likkend aan een ijsje en genietend van de felle zon die op hen scheen. Ja, dat was pas het echte leven. Eventjes schrok ze op uit haar gedachten. “Maar als je mee komt zou ik wel graag weten wie ik precies aan mijn zijde heb lopen” zei de man “Micah Rodcill.” Rose wilde hem verbaasd aankijken en vragen wat dat precies betekende, maar realiseerde zich dat dit de naam van de persoon was. “Rosalie Garcia” stelde Rose zich voor “Maar iedereen zegt Rose…en dat is eigenlijk ook het enige waar ik naar luister.” Haar vrolijke lach ontsnapte uit haar mond.

“Ik vind persoonlijk dat gesprekken met vreemdelingen altijd erg ondergewaardeerd zijn. Ik geloof dat als mensen meer met elkaar zouden praten, mensen meer ook om elkaar gaan geven en we uiteindelijk dat soort situaties zoals bij het stoplicht niet meer krijgen. Dat het dan wat meer vanzelfsprekender wordt dat je iemand helpt” vertelde Rose aan Micah en keek bedenkelijk in het rond. Vaak kwam ze niet in dit deel van de stad, dus ze moest even goed opletten hoe ze liep, zodat ze dadelijk niet verdwaald zou raken. “Woont u hier in de buurt? Ik ben hier nog nooit geweest eigenlijk, het ziet er wel leuk uit!” zei Rose enthousiast, terwijl haar ogen door de buurt gleden. Er was van alles te zien in ieder geval. Daar werd Rose vrolijk van, nieuwe dingen ontdekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Sky high, head in the clouds Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky high, head in the clouds Sky high, head in the clouds Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Sky high, head in the clouds

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Griffinbeach :: Griffinbeach :: Oldbay-