Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 The Wolf Pack

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ivy Arden

Ivy Arden
━ Member ━


Posts : 14
IC : 1




The Wolf Pack Empty
BerichtOnderwerp: The Wolf Pack The Wolf Pack Icon_minitimezo apr 19, 2015 4:47 pm

wanted!
the arden family
dad. grandpa. sis. half-bro.

dit zijn de ardens! een eeuwenoude shapeshifter familie. het begon ooit bij francis arden, die het wolf-gen met zich meedroeg. de voorouderen van de arden familie stelden veel waarde aan het behouden van de wolf shifters: ze zijn altijd trots geweest op hun dierlijke vorm, ondanks alle omstandigheden. een groot deel van de familie is uitgeroeid en helaas hebben ze veel vijanden opgebouwd, dit gezin is samen met een paar anderen het laatste dat ervan is over gebleven.
(In samenwerking met een warlock zou dit een family tree kunnen worden c: nog meer opportunities!)


syllan arden
syllan zou eigenlijk de alfa van de roedel moeten zijn. hij is 33 jaar oud, jong, sterk en kan goed leiden. toch blijft zijn vader de baas over hem spelen. misschien omdat hij in het verleden niet altijd even verantwoordelijk is geweest... dat hij een dochter heeft, weet hij niet. zijn vader geeft hem er vaak de schuld van dat de wolvenfamilie zal uitsterven, aangezien hij nog steeds geen nageslacht heeft. zijn karakter en precieze verleden mag je verder natuurlijk zelf bepalen. naam mag ook anders, al moet de achternaam natuurlijk wel blijven. ik vind matthew mcnulty persoonlijk heel goed passen, maar als je een ander in gedachten hebt die een beetje op maisie williams lijkt, is het ook goed. het zou heel tof zijn als je overweegt hem te spelen! imagine the drama en vader-dochter liefde (of haat) ◕‿◕

leonard arden
leo (naam mag anders ofcourse) is de oudste van de familie. hij is een echte waakhond die koste wat kost zijn dierbaren wil beschermen, soms kan hij daarin te ver gaan. ondanks zijn leeftijd (50+) is hij nog altijd een dikke badass. als shapeshifter zijn z'n krachten ongekend en daar staat hij ook bekend om. na het verlies van zijn vrouw en dochter, vermoord door een geschifte warlock, heeft hij een grote hekel gekregen aan de magiërs. verder ben je vrij in zijn karakter. jeffrey dean morgan is best wel perfect maar als je liever iets anders hebt, stel het gewoon voor! ivy needs her badass grandpa ^^

ivy arden
ivy is opgegroeid in een pureblood warlock familie. haar stiefvader en halfbroer rae hadden geen idee dat ze eigenlijk een shapeshifter was. tot bleek dat haar moeder ooit was vreemdgegaan met (de veel jongere) syllan en zwanger was geworden. het was een grote schande. haar stiefvader kon het vreemdgaan wel vergeven, maar dat zijn vrouw het bed had gedeeld met een wolfman... en dat een shapeshifter zich als zijn eigen dochter had voorgedaan - dat kon hij niet vergeten. in een vlaag van woede doodde hij zijn vrouw met een vuurstoot. rae hielp ivy met vluchten en ze zweerde dat ze ooit wraak zou nemen op haar stiefvader, maar eerst moest ze haar echte vader vinden. de enige 'clue' die ze heeft is zijn voornaam.. (14, maisie williams)

rae wilson

rae is eigenlijk geen arden maar speelt wel een hele belangrijke rol in het leven van ivy. hij is haar enige (mensen)vriend en de enige uit de warlock familie die voor haar is opgekomen. wat ze niet beseft is hoe zwaar hij het heeft na haar vertrek. rae is dagelijks het slachtoffer van zijn vaders woede aanvallen. en hoewel hij slim is en een getalenteerde warlock, durft hij niet te vluchten, wetende dat de hele familie achter hem aan zal komen. stiekem probeert hij toch in contact te komen met zijn half-zusje. karakter is verder helemaal vrij! rae is echt een chille boy dus neem hem. pleaaase? c: (16-20 jaar, fc: logan lerman of iemand die op maisie williams lijkt, naam mag andersss)

als je een van bovenstaande rollen overweegt: i will love you forever. en wees niet bang om andere suggesties te doen! natuurlijk zijn dit niet de enige ardens, dus als je een karakter in gedachten hebt en wat connecties wil opbouwen, kun je gewoon de 'arden' achternaam gebruiken! (wel handig dat het een shapeshifter is).



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Imogen Laing

Imogen Laing
━ Member ━


Posts : 53
IC : 11
Leeftijd : 27

“ Character „
Leeftijd: 24
Sex: Female
Family Tree: -




The Wolf Pack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolf Pack The Wolf Pack Icon_minitimezo apr 19, 2015 5:18 pm

Ooh, dit klinkt echt heel erg leuk voor een karakter dat ik nu in mijn hoofd heb! Ik wilde hem wel een hyena shapeshifter maken (dus wel binnen de familie van hondachtigen haha) en als faceclaim Robert Sheehan dus hij kan denk ik geen 'pure' Arden zijn, maar misschien kan hij een vriend van de familie zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ivy Arden

Ivy Arden
━ Member ━


Posts : 14
IC : 1




The Wolf Pack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolf Pack The Wolf Pack Icon_minitimezo apr 19, 2015 5:38 pm

Jaaa heel graag! Robert Sheehan is awesome. *‿*
Kan zijn dat hij een zoon is van de zus/broer van Leo? Dus een neef van Syllan en achterneef van Ivy ^^ We kunnen er wel een leuk plotje van maken!
Misschien dat Ivy hem bijvoorbeeld tegenkomt en dat hij haar dan gaat helpen om haar vader te vinden?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dashiell Scott

Dashiell Scott
━ Member ━


Posts : 50
IC : 5

“ Character „
Leeftijd: 24
Sex: Male
Family Tree:




The Wolf Pack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolf Pack The Wolf Pack Icon_minitimevr apr 24, 2015 10:15 pm

Wat is er beter om terug actief te worden dan een nieuw persoontje waar een leuke verhaallijn aan vast zit?

Ik wil de vader wel op me nemen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ivy Arden

Ivy Arden
━ Member ━


Posts : 14
IC : 1




The Wolf Pack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolf Pack The Wolf Pack Icon_minitimeza apr 25, 2015 12:37 am

=D =D =D! Jaaaaaaaaa super leuk! DOE HET.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dean Mercer

Dean Mercer
━ Member ━


Posts : 51
IC : 32




The Wolf Pack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolf Pack The Wolf Pack Icon_minitimezo apr 26, 2015 8:08 pm

Op zich wil ik de rol van Rae wel op me nemen, moet toch nodig wat actiever worden hier (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Holly Mayfield

Holly Mayfield
━ Member ━


Posts : 11
IC : 0




The Wolf Pack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolf Pack The Wolf Pack Icon_minitimema apr 27, 2015 12:55 am

Dean Mercer schreef:
Op zich wil ik de rol van Rae wel op me nemen, moet toch nodig wat actiever worden hier (a)

YES please! ^^ Zou echt super zijn! (: Dan is de gang bijna compleet haha

- Edit: Woops verkeerde account. Maar ik ben ook Ivy -
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Imogen Laing

Imogen Laing
━ Member ━


Posts : 53
IC : 11
Leeftijd : 27

“ Character „
Leeftijd: 24
Sex: Female
Family Tree: -




The Wolf Pack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolf Pack The Wolf Pack Icon_minitimevr mei 01, 2015 7:20 pm

Heya, sorry maar ik trek me even terug uit deze verhaallijn :c Ik ben nu bezig met mijn eindexamens wat ook mijn inactiviteit hier verklaart... En het is natuurlijk ook niet leuk om een actieve verhaallijn te willen hebben en iemand steeds niet aanwezig is. Eind mei ben ik klaar en als de verhaallijn dan nog loopt, zou ik heel graag weer willen joinen ^^

xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ivy Arden

Ivy Arden
━ Member ━


Posts : 14
IC : 1




The Wolf Pack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolf Pack The Wolf Pack Icon_minitimeza mei 02, 2015 1:28 pm

Awh geeft niet hoor, heel veel succes met je examens! En tuurlijk mag je weer joinen als je weer tijd hebt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dean Mercer

Dean Mercer
━ Member ━


Posts : 51
IC : 32




The Wolf Pack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolf Pack The Wolf Pack Icon_minitimeza mei 02, 2015 4:14 pm

Ik moet alleen een setje zien te fiksen en dan maak ik Rae aan (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
 

The Wolf Pack Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Wolf Pack The Wolf Pack Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

The Wolf Pack

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Soulmate Desk :: Account Centrum-