Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Florida Kilos

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
avatar

Olivia Romano
━ Member ━


Posts : 173
IC : 50
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex: Female
Family Tree: -




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimema mei 04, 2015 11:56 pm

Florida Kilos Tumblr_naw64gSiXC1tg72yro1_500
Red lipstick, rose petals, heartbreaks, I was his Marilyn Monroe.

Het regende. Sterker nog, het stormde. Olivia hield een krant boven haar hoofd, zodat haar haren en de rest van haar kleding niet te nat zouden worden. Waarom was ze precies in de stromende regen boodschappen gaan doen? En als ze dan ook nog daadwerkelijk iets gevonden had, dan zou het allemaal niet zo erg zijn, maar niets van haar spulletjes had ze gevonden. Paprika chips? Was op. Opwarm pasta? Was op. Alles was op in die winkel, wat had het dan nog voor zin om een winkel te hebben? Olivia kon er geen touw aan vast knopen en nu werd ze ook nog eens helemaal nat geregend. Misschien zou ze ergens kunnen schuilen? Want het appartement van Dean was nog een flink stuk lopen en waarschijnlijk zou hij haar door het appartement sleuren als ze alles nat zou maken.

Daarom schoot Olivia snel een metrostation in. Het was redelijk laat op de avond, al tien uur, dus het metro station was zo goed als verlaten. Haar hogen hakken verraadde haar aanwezigheid, maar aan de andere kant: was dat zo erg? Op verlaten metrostations waren vaak de meest interessante mensen te vinden. Haar ogen gleden door de ruimte, ontdekten nog geen personen. Ze liep door het metrostation en leunde tegen de muur, terwijl haar ogen nog steeds de ruimte scanden. Nee, er was niemand…toch? Nou ja, boeiend, als ze gevaar liep zou ze gewoon haar jaguar vorm activeren. Eens kijken of die persoon dan nog zo blij was met het aanvallen van haar. Ze gooide haar jas op de grond en leunde nogmaals tegen de muur aan, terwijl ze een pakje sigaretten uit haar broekzak haalde.

Ze viste er een sigaret uit en stak hem in haar mond. Ze stak het stokje aan en inhaleerde diep. Niets was beter om op te warmen in een leeg metrostation met een stokje dat je doodziek maakte. Olivia was niet verslaafd aan sigaretten, maar het was zo lekker nonchalant…lekker een beetje tegen de muur een sigaret roken. Het was meer om zichzelf een houding aan te geven. Door de stoornis in haar hoofd trok Olivia zich heel erg aan wat andere mensen van haar dachten. Ze wilde zoveel mogelijk aandacht trekken, wilde meer en meer gezichten naar haar zien kijken. En als ze geen aandacht kreeg, dan was ze boos. Verder was ze ook nog erg manipulatief door haar mutatie. Olivia kwam over als een lief en schattig meisje, maar was alles behalve dat. Een beetje sluw.

Maar wel scherp, want zodra ze een geluid in het metrostation had gehoord, spande elke spier in haar lichaam zich aan. Haar ogen gleden scannend in het rond, maar ontdekten geen persoon. “Joehoe!” zei ze een beetje nep enthousiast en rolde met haar ogen. Wie o wie zou dat zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimedi mei 05, 2015 12:24 pm

HARRY STYLES
robb stark
Stilte. Stilte was wat er om mij heen heerste. Het enige wat hoorbaar was-was het druppelen van de regen dat op wonderbaarlijke wijzen een weg had gevonden om hier binnen te komen. Heel zelden kwam er een metro langsrijden waar vaak geen tot heel weinig passagiers in zaten aangezien niemand nog rond dit tijdstip besloot met de metro te gaan. Het metrostation was nou eenmaal niet echt de plek die er om bekend stond dat je daar altijd de gezelligste mensen kon vinden. Vooral niet rond dit tijdstip.

Een zucht verliet mijn lippen terwijl ik om mij heen keek. Het was licht genoeg om alles nog duidelijk te kunnen zien maar je kon al goed merken dat de nacht dichterbij aan het komen was. Met een frons keek in naar mijn arm waar kippenvel op stond. Ik was te eigenwijs geweest om een jas mee te nemen toen ik had besloten om hier rond te gaan hangen. Er van uit gaand dat het helemaal niet koud zou zijn vanavond en vannacht. Verkeerd gedacht dus.

Geërgerd door de kou pakte ik een jointje uit mijn broekzak. Ik had deze thuis al klaargemaakt zodat ik niet moeilijk hoefde te doen op het metrostation, dat zou gegarandeerd fout zijn gegaan met mijn klunzerige handen. Al het wiet zal dan nu op de grond hebben gelegen, wat ik niet moest hebben aangezien dat spul verrekt duur was, in ieder geval te duur om op de grond te laten vallen.

Ik pakte het jointje vast tussen mijn lippen om vervolgens mijn aansteker uit mijn broekzak te halen en het spul aan te steken en daarna de aansteker weer terug in mijn broekzak te duwen, aangezien ik deze toch niet meer nodig had.  Tevreden ademde ik de rook uit en maakte soms van die ringetjes uit verveling. Je kon de gekste dingen bedenken wat je met die rook kon doen als je je verveelde.

Per ongeluk viel mijn aansteker uit mijn broekzak waardoor het geluid van het vallende ding door het metrostation heen echode. Ik had hem blijkbaar er niet diep genoeg ingeduwd.  Met een zucht bukte ik om het ding weer op te pakken om vervolgens verrast te worden met een geroep van iemand.  “Joehoe!” klonk het op een nep enthousiaste manier. Een diepe frons speelde met mijn wenkbrauwen toen ik dat hoorde, niet iemand verwacht hebbend nog rond dit tijdstip op deze plek en al helemaal geen vrouw die aardig onschuldig klonk.

Alhoewel ik totaal geen zin had in gezelschap besloot ik alsnog richting het geluid te lopen, mijn nieuwsgierigheid te groot wezend. Na een minuutje richting het geluid te hebben gelopen zag ik in de verte iemand staan. Ze was alles behalve lang, ze had een sigaret in der mond en naast der stonden tassen vol met boodschappen wat me alleen maar dieper deed fronsen. Wat moest een vrouw hier met haar boodschappen. Ik nam mijn jointje tussen mijn lippen vandaan om eerst de rook uit te blazen voordat ik iets besloot te zeggen. “De weg kwijt mevrouw?” sprak ik met een geamuseerde toon, doelend op dat ze echt niet het typ leek dat hier rondhing én omdat ze boodschappen mee had genomen naar hier beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
avatar

Olivia Romano
━ Member ━


Posts : 173
IC : 50
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex: Female
Family Tree: -




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimedi mei 05, 2015 1:02 pm

Florida Kilos Tumblr_naw64gSiXC1tg72yro1_500
Red lipstick, rose petals, heartbreaks, I was his Marilyn Monroe.

Of Olivia bang was? Absoluut niet. Een tijd geleden had ze vaak zelfs op dit soort metrostations geslapen, puur omdat ze dan geen slaapplek voor de nacht had kunnen vinden. Toch kon ze niet ontkennen dat het wat spannend was toen ze voetstappen hoorde naderen. Voor hetzelfde geld was het wel een of andere gestoorde gek? Haar ogen vonden uiteindelijk de bron van de voetstappen. Een jongen kwam op haar afgestapt. Krullend haar, tatoeages in zijn nek waren de eerste dingen die aan zijn verschijning opvielen. Langer dan haar, uiteraard. Dat was niet zo moeilijk ook. De enige reden dat Olivia hoge hakken droeg, was omdat ze dan iets langer zou lijken dan dat ze in werkelijkheid was. Ze streek nonchalant door haar lange haren, probeerde niet teveel onder de indruk te raken van zijn aanwezigheid, al zou het normaal gesproken redelijk beangstigend moeten zijn. Maar…Olivia was niet bang.

Zeker niet toen ze de geur van weed rook. Bekend terrein voor haar, het was niet de eerste keer dat ze dit rook. “De weg kwijt mevrouw?” was de reactie van de jongen, nadat hij de rook had uitgeademd. Geamuseerd trok Olivia haar wenkbrauwen omhoog, keek hem schattend aan. “Mevrouw? Zoveel ouder dan jij ben ik toch niet?” zei ze met een lief lachje. Ze nam een laatste trekje van haar sigaret en schoot het op de grond. Met de zool van haar schoen drukte ze het peukje de grond in en leunde weer tegen de muur aan, nonchalant, maar de jongen wel in de gaten houdend. “Ik ben niet verdwaald” verklaarde Olivia toen “Ik schuil gewoon voor de regen, voor het geval het je nog niet was opgemerkt, het regent buiten keihard…”Haar voet gleed even naar haar natte jas, die ze op de grond had gegooid en woelde eventjes door haar wat natte haren.

Haar ogen gleden naar de joint in zijn hand en gleden toen naar zijn ogen. Een verleidelijke glimlach speelde rond haar ogen. “Hey…” zei ze en deed een stapje naar voren, knikte naar de joint. “Sharing is caring?” zei ze liefjes en haalde haar schouders op. Hij mocht het best met haar delen hoor, als hij daar perse op stond. “En als je mij een trekje geeft, mag je mijn naam raden” zei ze met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimedi mei 05, 2015 2:16 pm

HARRY STYLES
robb stark
Met een frons keek ik toe hoe ze me bestudeerde, haar ogen gleden over mijn lichaam heen. Benieuwd naar wat ze van plan was te gaan zeggen keek ik der recht aan in der donkerbruine ogen. Ze had geen bange uitdrukking, totaal niet eigenlijk. Iets wat me wel verbaasde aangezien mensen met zoveel make-up als haar vies waren van types zoals ik. Het liefst bleven ze tienduizenden kilometers van mij vandaan. Nonchalant nam ik een trekje van m’n joint en blies het rook onbewust in der gezicht uit.

“Mevrouw? Zoveel ouder dan jij ben ik toch niet?” vroeg ze aan mij waardoor ik mijn schouders ophaalde. “Je weet nooit wat er achter al die make-up verborgen kan zitten,” sprak ik wat immers waar was. Soms als mensen hun make-up af deden leken ze een totaal ander persoon. Een paar seconden later opende ze haar mond weer om uit te leggen wat ze hier überhaupt deed, alleen. “Ik ben niet verdwaald,” sprak ze “Ik schuil gewoon voor de regen, voor het geval het je nog niet was opgemerkt, het regent buiten keihard…” zei ze tegen mij. “De meeste mensen besluiten dan een café binnen te gaan als het keihard regent, niet het metrostation.” legde ik haar uit, hier nog nooit iemand hebben gezien die schuil hielt na het boodschappen doen.

Ineens zag ik hoe haar ogen zich vestigde op de joint die ik tussen mijn middel en wijsvinger hield waardoor er een glimlach op haar lippen verscheen en een frons op mijn gezicht. Ze was duidelijk iets van plan. Ik keek toe hoe ze een stap naar voren zette terwijl ik mijzelf niet verroerde. “Sharing is caring?” zei ze onschuldig tegen me, indirect vragend of ze een trekje zou mogen. “wat krijg ik er voor?” vroeg ie aan der met opgetrokken wenkbrauw. “En als je mij een trekje geeft, mag je mijn naam raden” vervolgde ze vervolgens waardoor ik mijn wenkbrauwen optrok. “Dan mag ik je naam raden?” vroeg ie aan der op een toon of ze nou echt serieus was. “Als je echt wat zou willen hebben zou je toch echt met een betere reden op moeten komen wijffie,” grinnikte ik geamuseerd en schudde afkeurend met mijn hoofd, der voorstel belachelijk vindend.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
avatar

Olivia Romano
━ Member ━


Posts : 173
IC : 50
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex: Female
Family Tree: -




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimedi mei 05, 2015 10:54 pm

Florida Kilos Tumblr_naw64gSiXC1tg72yro1_500
Red lipstick, rose petals, heartbreaks, I was his Marilyn Monroe.

Mmm, de jongen ging dus niet zo makkelijk doen. Dat was jammer, want Olivia had best zin om met hem een blunt te roken. Geen probleem hoor. “De meeste mensen besluiten dan een café binnen te gaan als het keihard regent, niet het metrostation.” Ah, zat dat zo. Olivia was inderdaad een paar cafeetjes tegengekomen, maar die hadden haar allemaal niet zo getrokken. “Mij kan je niet rekenen onder de meeste mensen” zei Olivia met een grijns “Ik hou wel van een beetje avontuur. En wat is er meer avontuurlijk dan in een verlaten metrostation op een late avond helemaal in je eentje een sigaretje te gaan roken en te schuilen voor de regen?” Grinnikend keek ze hem aan. Het was duidelijk dat hij dacht dat ze een of ander modepopje was, maar dat was absoluut niet zo. Niemand wist wie Olivia werkelijk was, kende haar ware gezicht. Ze kon mensen zo manipuleren dat ze precies deden wat zij wilde en och, wat kon ze er van genieten.

“Wat krijg ik ervoor?” Waarom moesten jongens er altijd wat voor terug hebben? Een pruillipje ontstond op haar lippen. Waarom konden ze niet gewoon gezellig doen? Het was duidelijk dat hij niet helemaal eens was met haar voorstel, maar Olivia zou het daar niet bij laten blijven zitten. Ze wilde die joint, daar had ze haar zinnen opgezet. “Kom op, mystery boy” zei Olivia met een lachje en deed een paar stappen naar voren, haar pruillipje weer trekken. Ze woelde wat door haar haren, zodat deze verleidelijk langs haar schouders vielen. “Hoe vaak kom je nou een knap meisje in een metrostation tegen, die ook nog eens gezellig iets met je wilt roken en voor de rest geen lastige vragen stelt? Dat moet toch een jongensdroom zijn, right? Alle jongens die ik spreek zeuren dat meisjes altijd teveel vragen.”

Maar het zou vast en zeker niet zo makkelijk worden deze keer en daarom leunde Olivia weer tegen de muur, sloeg haar armen over elkaar en keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. “Goed, lieve schat, ik heb besloten om je toch maar iets terug te geven” zei Olivia, goedaardig dat ze was. “Wat zou je ervoor terug willen hebben? Geld gaat hem niet worden, aangezien ik nog armer ben dan Britney Spears op het dieptepunt van haar carrière.”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimewo mei 06, 2015 12:00 pm

HARRY STYLES
robb stark
Een grijns speelde met haar lippen terwijl ik der aankeek nadat ik mijn zin had gezegd. Zo te zien vond ze mijn opmerking aardig amuserend waardoor ik mijn wenkbrauw optrok, ik zag der namelijk niet aan als een persoon dat 24/7 op het station zou gaan staan blowen. “Mij kan je niet rekenen onder de meeste mensen,” zei ze met een grijns tegen mij, “ik hou wel van een beetje avontuur. En wat is er meer avontuurlijk dan in een verlaten metrostation op een late avond helemaal in je eentje een sigaretje te gaan roken en te schuilen voor de regen?” zei ze tegen me waardoor ik gelijk mijn schouders ophaalde, als je het mij vroeg was het niet bepaald het wildste avontuur dat ik gehoorde had. “Ik heb spannendere dingen gehoord wijffie,” zat ik der dwars met een grijns op mijn gezicht geplakt.

Nadat ik der gezegd had dat ze er toch echt wat meer voor moest geven gaf ze gelijk antwoord. “Kom op, mystery boy,” sprak ze tegen me waardoor ik der verward aankeek. Wat was mystery boy nou weer voor een bijnaam? Een frons ontstond op mijn gezicht terwijl ik der recht aankeek. Zwoel keek ze me aan terwijl ze even door haar haren woelde die vervolgens perfect weer op hun plaats vielen, ik moest toegeven dat de blik die ze erbij trok het toch wel helemaal compleet maakte.

“Hoe vaak kom je nou een knap meisje in een metrostation tegen, die ook nog eens gezellig iets met je wilt roken en voor de rest geen lastige vragen stelt? Dat moet toch een jongensdroom zijn, right? Alle jongens die ik spreek zeuren dat meisjes altijd teveel vragen.” Zei ze. Ze had echt haar zinnen op die joint gezet en het enige wat ik deed wat mijn wenkbrauwen optrekken en der aankijken. Ze was wel erg vol van zichzelf en probeerde me echt in te paaien waardoor mijn koppige innerlijk automatisch tegen der in ging werken, zo zat ik nou eenmaal in elkaar.

Na enige tijd had ze wel door dat der trucjes die waarschijnlijk bij anderen welk werkte niet bij mij gingen werken waardoor ze met over elkaar geslagen armen tegen de muur aan leunde. “Goed, lieve schat, ik heb besloten om je toch maar iets terug te geven,” zei ze waarschijnlijk met tegenzin. Niemand gaf graag iets in de ruil voor iets anders, mensen hadden het liefst alles gratis. Ik ga niet liegen want dat had ik het liefste ook maar het was heerlijk leedvermaak om iemand te zien die had niet gelukt was waardoor er een schuin grijns op mijn gezicht verscheen. “Wat zou je ervoor terug willen hebben? Geld gaat hem niet worden, aangezien ik nog armer ben dan Britney Spears op het dieptepunt van haar carrière.” Vroeg ze vervolgens waardoor ik mijn schouders ophaalde. “Wat heb je te bieden kleintje?” vroeg ik der met een grijns, benieuwd met wat ze zo opkomen. Natuurlijk had ik het liefst wat geld gehad maar ze maakte al aardig duidelijk dat ze dat niet zou gaan geven dus ik ging er ook niet op verder zagen. Het had hoogstwaarschijnlijk toch geen zin dan.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
avatar

Olivia Romano
━ Member ━


Posts : 173
IC : 50
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex: Female
Family Tree: -




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimewo mei 06, 2015 2:07 pm

Florida Kilos Tumblr_naw64gSiXC1tg72yro1_500
Red lipstick, rose petals, heartbreaks, I was his Marilyn Monroe.

Dat het haar deze keer niet in één keer lukte, maakte voor haar niet zoveel uit. Soms was het ook wel eens leuk om te werken voor iets wat je graag wilde. Al kreeg Olivia toch steeds meer het idee dat hij het niet zou geven. Maar ze moest opschieten, want anders was de blunt al helemaal uit en had zij geen trekje kunnen nemen. De manier waarop hij haar uittestte, zei dat hij wel spannendere dingen had gezien, kon haar vrij weinig schelen. Dit was haar spelletje en o ja, zij zou het winnen. De grijns op zijn gezicht, misschien dacht hij dat hij de winnaar was, maar dat was hij absoluut niet. Olivia had een plannetje en dat zou ze nu in werking gaan zetten.

“Wat heb je te bieden kleintje?” vroeg hij met een grijns. Olivia grijnsde terug, gleed met haar hand over haar lichaam. “Weet je, ik heb veel te bieden” zei Olivia en duwde met haar voet zachtjes tegen de boodschappentas “Ik heb eten.” Haar wenkbrauwen gingen verleidelijk op en neer, terwijl ze zich weer losmaakte van de muur. Heupwiegend liep ze op haar hoge hakken (zonder wiebelen natuurlijk, dúh) naar hem toe en pakte zijn vrije hand beet, terwijl ze hem zachtjes meetrok. “Maar ik heb nog veel meer te bieden dan dat” zei ze liefjes en drukte hem tegen de muur aan. Haar ogen vonden de zijne en ondeugend beet ze op haar onderlippen. Haar handen gingen over zijn buik, naar zijn borst, streelde het zachtjes. Vervolgens gleed haar hand weer naar zijn vrije hand en pakte die weer beet. Haar andere hand gleed naar de hand waar de joint in zat en toen…

…met een klein rukje pakte ze de joint af en plagend deed ze hem in haar mond, nam een flinke hijs en knipoogde toen. “Ik zei toch dat ik veel te bieden had?” zei Olivia lachend en ademde de rook in kringetjes uit, terwijl ze haar ogen sloot. Het was lang geleden, veel te lang geleden. Ze gaf hem een plagende knipoog, terwijl ze nog een trekje nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimewo mei 06, 2015 3:29 pm

HARRY STYLES
robb stark
Nieuwsgierig keek ik der aan, benieuwd wat ze van plan was. Het was namelijk duidelijk te zien in haar ogen dat ze iets van plan was, ik had alleen geen idee wat ze in der schild hield. Zorgvuldig observeerde ik haar terwijl ze met haar hand over der eigen lichaam heen gleed, ze probeerde me vast op te winden. Ik fronste diep toen ze dat deed, zoveel boodschappen konden nooit voor een persoon alleen zijn. Tenzij ze heeft besloten een voorraad aan te leggen omdat ze bang is dat er een hongerwinter aan dreigt te komen.

“Weet je, ik heb veel te bieden” antwoordde ze mijn vraag waarna ze vervolgens met haar voet tegen der boodschappentas aanduwde waardoor die wat aan de kant ging. “ik heb eten,” vervolgde ze waardoor ik snoof. Ik had zelf ook vreten zat thuis en ze zag er uit als een wijf dat alleen maar aan gezond eten deed om het perfecte slanke lichaam te behouden, dus dat hoofde ik niet. Afkeurend schudde ik mijn hoofd naar haar, ik hoefde haar shit niet. “Maar ik heb nog veel meer te bieden dan dat” zei ze nadat ze mij haar eten had aangeboden waardoor ik der nieuwsgierig aankeek. Benieuwd wat ze bedoelde. Heupwiegend begon ze naar me toe te lopen waardoor ik mijn hoofd vragend hief, benieuwd wat ze van plan was. “Wat ben je van plan wijffie?” zei ik tegen der toen ze eenmaal bij me was.

Voorzichtig drukte ze me tegen de muur aan waardoor ik diep zuchtte, ik had gisternacht pas nog seks gehad dus ik had echt geen zin in nog een heet spel. Een paar keer per week vond ik okay maar als je het te vaak deed begon het me te vervelen. Ondeugend keek ze mij aan terwijl ik juist fronste. Ze negeerde mijn blik en streelde met haar nagels over mijn buik, naar mijn borst om vervolgens naar mijn vrije hand te gaan waardoor ik helemaal in de war was. Ik snapte niet wat ze nou van plan was. Plots makte ze mijn joint uit mijn hand waardoor ik een verward geluid maakte uit protest. Dit was niet de bedoeling of course.

Een diepe frons speelde met mijn wenkbrauwen. Ik had echt zin om der een klap in geven recht in dat barbie gezichtje van der. Ik was alleen niet het persoon dat een meisje ging slaan, ook niet op zo’n moment. Het was zwak omdat ik zeker wist dat ik veel sterker was dan haar.

“Ik zei toch dat ik veel te bieden had?” zei ze lachend. Waarschijnlijk helemaal zelfvoldaan van der zelf waardoor ik snoof. “Wat had je te bieden dan kleintje? Ik wacht nog steeds namelijk” zei ik met een diepe frons terwijl ik pissig keek naar hoe ze míjn joint aan het oproken was.

“Zo is het wel genoeg,” gromde ik toen ze nog een trekje nam nadat ze me een plagende knipoog had gegeven en trok de joint gewoon uit der mond zonder schaamte. Er zaten lichte rode afdrukken op doordat ze rode lipstick droeg waardoor ik snoof, niet wetend wat ik nou met het mens voor mij aan moest.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
avatar

Olivia Romano
━ Member ━


Posts : 173
IC : 50
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex: Female
Family Tree: -




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimewo mei 06, 2015 4:26 pm

Florida Kilos Tumblr_naw64gSiXC1tg72yro1_500
Red lipstick, rose petals, heartbreaks, I was his Marilyn Monroe.

Het eten wilde hij niet. Dat was goed, want dan was er meer voor haar, hihi. Ze had ook wel wat spulletjes voor Dean gehaald natuurlijk, maar het was ook voor een groot gedeelte voor zichzelf. Het waren niet allemaal gezonde dingen, het maakte namelijk niet uit wat Olivia at, doordat ze vaak grote afstanden reisde in haar jaguar vorm en daardoor afviel. Ze had een hekel aan meisjes die helemaal niets aten, het leven was te kort om te denken aan hoeveel calorieën je binnen kreeg. Daarom at Olivia graag de pannenkoeken van Dean, at ze bergen chips en af en toe een lekker taartje kon ze ook nog wel hebben. Haar slanke vorm was iets waar menig meisje jaloers op was, maar hey, het verschil moest er wezen. Dat haar ronddingen ook niet de grootste waren, dat boeide haar ook niet. Sterker nog, het interesseerde haar helemaal niets wat iemand van haar vond.

Dat Olivia hem probeerde te verleiden, was absoluut niet omdat ze hem leuk vond of omdat ze hem op de een of andere manier aantrekkelijk vond. Hij was bij lange na haar type niet. Het was puur omdat de joint die hij in zijn hand had, die Olivia natuurlijk had afgepakt. Dat hij er voor de rest niet op reageerde, interesseerde haar ook niet. Dat was zijn verlies, niet het hare, zij had afgepakt wat ze graag wilde hebben. “Wat had je te bieden dan kleintje? Ik wacht nog steeds namelijk.” “Come on Vogue” zei Olivia, om aan te geven dat ze eigenlijk niet zo aan het luisteren was. En ze eigenlijk ook best wel gestoord was.

Maar opeens trok hij de joint uit zijn handen, met de mededeling dat het genoeg was. Haar wenkbrauwen schoten omhoog, 100% geïrriteerd. “Wat is jouw probleem?” blafte ze naar de jongen en keek hem aan. Haar wenkbrauwen fronsten zich en keken hem kwaadaardig aan. “Ik weet niet wat jouw probleem is, maar het enige wat ik probeer te doen is een beetje lol te maken met je, wat wel nodig is in dit depressieve hok. En alles wat jij bent is kinda rude. I’ve had it with your bullshit, piss off to the hole you once came from. And no, I’m not talking about your mother.” Met een zwaai van haar haren, de achtereinden van haar plukjes kwamen zachtjes in zijn gezicht, terwijl Olivia terug liep naar de plek waar ze net had gezeten.

Ze ging lekker op de grond zitten en keek naar boven. De regen was nog steeds niet gestopt. Hopelijk zou het snel stoppen, dan kon ze weg van deze plek. Uit haar boodschappentas trok ze een zak paprikachips en begon er geïrriteerd uit te eten. Deze plek was shitter than the remix.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimewo mei 06, 2015 7:24 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ik wachtte geduldig af naar wat ze zou gaan zeggen. Haar uitdrukking veranderde duidelijk naar een geïrriteerde uitdrukking. “Come on Vogue,” sprak wat mij gelijk compleet in de war bracht. Wat betekende dat nou weer? Een frons stond op mijn gezicht terwijl ik der aan keek “Wat?” zei ik verward, meer een opmerking dan een vraag. Het interesseerde me eigenlijk ook niet echt wat dat betekende.

Nadat ik de joint uit haar handen getrokken had schoten haar wenkbrauwen omhoog en zag ze er uit alsof ze er nu echt helemaal klaar mee was, en volgens mij was ze dat ook. “Wat is jouw probleem?” blafte ze naar me waardoor ik gelijk diep fronste toen ze zo’n toon opzette naar mij. Wat dacht ze wel niet? Ik haalde onverschillig mijn schouders op, ik had veel problemen in mijn leven maar ik had niet echt de behoefte om die allemaal met haar te gaan delen op het moment. Ik keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan, totaal niet beledigd wezend.
“Ik weet niet wat jouw probleem is, maar het enige wat ik probeer te doen is een beetje lol te maken met je, wat wel nodig is in dit depressieve hok. En alles wat jij bent is kinda rude. I’ve had it with your bullshit, piss off to the hole you once came from. And no, I’m not talking about your mother.” Sprak ze waardoor ik oprecht wel een moest lachen, waar the fuck haalde ze die praat nou weer vandaan?
“Ik heb je een trekje gegeven van mijn joint, ik kan beter vragen wat jouw probleem is madame,” sprak ik vervolgens tegen der.

Ik keek toe hoe ze op de grond was gaan zitten en een paprikachips zak en begon daar van te vreten. Duidelijk geïrriteerd wezend. Een grijns speelde met mijn lippen. “Ze zeggen dat het nog de hele nacht door gaat regenen, vervelend huh?” zei ik expres want ik wist precies waarop ze wachtte. Ze wachtte tot de regen was afgelopen. Ik had eigenlijk niet eens een idee of het waar was, maar ik had gewoon zin om der nog pissiger te maken dan ze al was.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
avatar

Olivia Romano
━ Member ━


Posts : 173
IC : 50
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex: Female
Family Tree: -




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimedo mei 07, 2015 8:12 pm

Florida Kilos Tumblr_naw64gSiXC1tg72yro1_500
Red lipstick, rose petals, heartbreaks, I was his Marilyn Monroe.

“Wat?” was zijn simpele reactie op haar uitspraak. Natuurlijk was hij verrast, verbaasd en begreep hij er niets van. Dat was juist iets waar Olivia op uit was. Ze vond het leuk om zo met jongens te spelen. Maar deze jongen wilde duidelijk het spelletje niet meespelen, wat haar een beetje verveelde. En als Olivia verveeld was, moest ze je simpelweg gewoon niet meer. Simple as that. Toch scheen hij redelijk geïrriteerd te zijn om het feit dat ze de joint van hem had afgepakt en een paar flinke trekken had genomen. In fact, de joint was eigenlijk al bijna op. Was de jongen verslaafd ofzo? Dan moest je wel heel veel jointjes gerookt hebben. Nou ja, zolang hij haar er maar niet mee lastig viel, was het voor haar allemaal prima.

Toch had hij bij haar de spreekwoordelijke druppel bij de emmer laten overlopen. Olivia was flink los gegaan op de jongen, die er maar een beetje bijstond. Hallo, moest hij nu niet ook tegen haar tekeer gaan? Get out of your joints, please. “Mijn probleem staat voor me op dit moment” zei Olivia met een zachte grinnik, waarna ze weer op de grond was gaan zitten en een zak paprika chips uit haar boodschappentas had gehaald. Nors had ze zitten eten uit de zak. Het boeide toch niet, alsof ze thuis een zak paprika chips zouden missen. Thuis. Het was een groot woord, maar het appartement van Dean was toch wel het dichtste bij een thuis wat je wat haar betreft kon noemen. Maar goed, ze kon er overnachten en daar was ze de jongen dankbaar voor.

“Ze zeggen dat het de hele nacht door gaat regenen, vervelend huh?” hoorde ze de jongen zeggen en rolde met haar ogen. “Hoezo vervelend? Dan slaap ik vanavond lekker. Als ik mijn spullen opvouw, kan ik hier vast lekker liggen.” Olivia wist dondersgoed waar de jongen mee bezig was, maar daar zou ze niet intrappen. “Moet je niet naar huis? Volgens mij heeft mammie pastaatje voor je gemaakt en kan je daarna naar je serietjes kijken.” Ze knikte bevestigend en verkruimelde een handjevol chips met haar handen, die ze vervolgens naar hem gooide. Stommerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimeza mei 09, 2015 6:51 pm

HARRY STYLES
robb stark
Met een verwarde blik op mijn gelaat keek ik haar aan, waar the fuck was ze in hemelsnaam mee bezig? Iedereen deed zo raar altijd nar mijn gevoel. Misschien was het gewoon zo dat het voor iedereen normaal was om zich zo te gedragen maar dat mijn gedachtes compleet verschillend waren van die van hen. Een zucht verliet mijn longen terwijl ik der met een frons bleef aankijken om met een grom de joint die nu toch wel op was geraakt onder mijn schoenen te doven.

Ik knarste met mijn tanden toen ze  tegen mij zei dat haar probleem recht voor der stond. Zonder twijfel dat ze mij daarmee bedoelde. Ik snoof luid toen ze dat had gezegd, al helemaal omdat ze er ook nog eens bij grinnikte. Ik was helemaal klaar er mee toen ze op de grond ging zitten en nonchalant paprikachips ging vreten die ze uit haar net gekochte boodschappen had gekocht. Waarom moest dat wijf nou weer precies naar deze plek gaan om te schuilen voor de regen? Waarom niet een ander metrostation waar amper een mens te bekennen was. Een geërgerde zucht verliet mijn lippen terwijl ik der met een frons.

“Ze zeggen dat het de hele nacht door gaat regenen, vervelend huh?”  zei ik helemaal pissed off tegen haar terwijl ik mijn kaken fel op elkaar klampte terwijl zei der ogen rolde, ik wist zeker dat er waarschijnlijk een opmerking zou gaan komen die ongelooflijk bijdehand was. “Hoezo vervelend? Dan slaap ik vanavond lekker. Als ik mijn spullen opvouw, kan ik hier vast lekker liggen.”  Zei ze alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Een luide grom verliet mijn mond uit irritatie terwijl mijn vuisten inmiddels al wit zagen omdat ik ze zo hard samenkneep, geen goed teken dus.
“Moet je niet naar huis? Volgens mij heeft mammie pastaatje voor je gemaakt en kan je daarna naar je serietjes kijken.” Ging ze verder waardoor mijn ogen groot werden door haar woorden. Wat? Wat bezielde haar? Ze wist niet eens iets van mijn thuissituatie af, ze moet echt beter nadenken voordat ze wat der perfecte bekkie uit liet kruipen.

“Ten eerste, ik heb geen tot zeer zelden contact met mijn ouders,” snoof ik pissig terwijl het ergens toch best zeer deed maar dat negeerde ik op het moment. “Én ten tweede, waarom ben je zo’n arrogant en irritant kutwijf?” schreeuwde ik onderhand uit woede waardoor mijn stem op het laatste de hoogte in schoot omdat ik het gewoon even niet meer onder controle had.

OOC; was topic beetje vergeten omdat het beetje naar beneden was gezakt ^^'

Terug naar boven Ga naar beneden
 
avatar

Olivia Romano
━ Member ━


Posts : 173
IC : 50
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex: Female
Family Tree: -




Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitimezo mei 10, 2015 9:14 pm

Florida Kilos Tumblr_naw64gSiXC1tg72yro1_500
Red lipstick, rose petals, heartbreaks, I was his Marilyn Monroe.

Dat de jongen zich zo aan het opfokken was, vond Olivia helemaal geweldig. Met een brede grijns stopte ze nog wat chips in haar mond en liet een luide boer toen ze het goedje had doorgeslikt. “Jeetje, die chips liggen zwaar op de maag zeg” zei ze met een grijns. Bijna, puur om de jongen te irriteren, had ze de zak aan hem willen aanbieden. Maar toch, de zak was al bijna leeg en ze gunde de jongen eigenlijk gewoon geen handje van haar heerlijke paprikachips. Vrolijk knipoogde ze naar de jongen, terwijl ze nog een paar handjes van de chips naar binnenwerkte en uiteindelijk de zak glad streek. Hij was leeg. Dat had maar een paar minuutjes geduurd, maar dat maakte niet uit. Veel zou Olivia er niet van aankomen, omdat ze toch lekker veel sportte. En als ze niet ging rennen, sportte ze wel in de slaapkamer, zo was het natuurlijk ook nog eens een keer.

Maar de jongen scheen zich echt aan haar te irriteren, zelfs op te winden. Verbaasd fronste Olivia eventjes haar wenkbrauwen en trok ze toen op. Af en toe liet hij een geïrriteerde zucht horen. “Zal ik zo’n tuitje in je mond doen, net als bij een voetbal? Dadelijk loop je misschien nog leeg.” Het lege metrostation werd eventjes gevuld met haar eigen lach. Oké, dat was echt de meest flauwe grap die er bestond, maar hij was zo flauw, dat Olivia het best grappig vond. Nou vond ze zichzelf altijd heel erg grappig, zelfs op momenten dat ze dat niet was. Maar hey, als hij niet zou lachen, dan zou dat prima zijn. Als Olivia er maar om kon lachen. Wat dat betreft gaf ze echt alleen maar om haar eigen plezier, dat was gewoon een feit.

Er kwam een grom uit de mond van de jongen. Een normaal meisje had misschien opgepast nu, maar Olivia niet. Ze was niet bang voor de jongen. Waarom zou ze bang zijn voor de jongen? Wat wilde hij gaan doen, gaan shapeshiften? Bring it on, boy. “Ten eerste, ik heb geen tot zeer zelden contact met mijn ouders” snoof de jongen. Olivia haalde haar schouders op. Shit happens. Maar nu begon de jongen echt te schreeuwen. En nu had hij ook bij Olivia een snaar geraakt. In een paar seconden was ze opgestaan en stond ze vlak voor zijn neus, terwijl ze hem een flinke zet tegen zijn schouder gaf. “Wat verwacht je nu dat ik ga doen? Dat ik ga zeggen ‘oh, arme jongen, zal ik je troosten? Zal ik je onderdak aanbieden? Wil je wat eten?” schreeuwde Olivia tegen de jongen “Wake up, bro, dit is de echte wereld. Mijn ouders hebben mij het huis uit gestuurd, omdat mijn vader liever een zoon wilde, in plaats van een dochter. Ik ben mijn hele leven al niet gewenst op deze aarde, denk jij dat ik dan werkelijk medelijden met je heb omdat jij weinig contact heb met je ouders? Jij HEBT tenminste nog contact met je ouders.”

Hijgend van woede stond ze voor hem, haar wenkbrauwen waren in een razende frons weergegeven en ze was gewoon echt heel boos. Olivia kon heel veel hebben, maar als je een gevoelige snaar bij haar raakte, dan kon ze des duivels worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Florida Kilos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Florida Kilos Florida Kilos Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Florida Kilos

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Oldbrook :: Oldbrook :: Stonegate-