Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 [MC] Quick to judge~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 23

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 06, 2015 3:53 pm



"You're always better off with a really good lie"

Steeds harder begon hij in me te stoten, en hij pakte mijn kont vast voor betere houvast en ik kreunde met hem mee, god wat was dit goed. Harry draaide me om, en dit keer lag ik onderop, en hij stootte diep in me. Ik voelde hoe hij klaarkwam en zijn sperma recht in me spoot, waarbij ik hevig begon te trillen en met hem mee kwam. Ik hijgde hard en glimlachte, waarna ik van hem af gleed en hem een diepe kus gaf. Ik liep naar mijn kleding toe, die ik weer aantrok en een spiegeltje uit mijn broekzak haalde, die ik voor mijn gezicht hield om mijn haar te fatsoeneren. Hierna haalde ik mijn telefoon - de nieuwste iPhone - uit mijn andere zak en hield hem voor me, waarna ik "Harry" intypte. "Je hebt wel een telefoon, toch?" Vroeg ik verleidelijk en hield mijn eigen uitdagend voor zijn gezicht, zodat hij zijn nummer erin kon opschrijven. Wie weet kwam hier nog wel meer uit dan alleen seks.

Hierna post jij en dan topic uit?
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 06, 2015 4:57 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ik voelde hoe ze om mij heen aanspande tegelijkertijd met toen ik klaarkwam waardoor ik genietend kreunde. “Fuck,” kreunde ik genietend. Ze gleed van me af waarna ze me een diep kus gaf die ik meteen beantwoordde met een grijns. Net zoals Alison pakte ik mijn kleren en deed eerst m’n boxer en skinny jeans aan aan. Net toen ik bezig was met mijn vast te gespen hield ze haar iPhone voor de, de nieuwste van de nieuwste. Ze had veel geld ook nog zo te zien. Ik was daar in tegen maar een arme stakker die elke maand met moeite de huur en alles kon betalen van mij appartement. Meestal had ik niet eens beltegoed.

Je hebt wel een telefoon, toch?" vroeh ze aan me waarna ik mijn schouders ophaalde. “laten we het er op houden dat ik er één heb,” mompelde ik met een frons en ik pakte dat ding uit mijn broekzak. Het kreng was een Iphone 4 die helemaal kapot was, ik had hem ergens goedkoop kunnen krijgen. Het ding belde en werkte dus ik vond het allemaal best. Ik typte mijn nummer over in haar telefoon waarna ik mezelf via haar telefoon een SMS stuurde zodat ik gelijk haar nummer ook had.

Tevreden greens ik toen ik mijn telefoon hoorde afgaan wat betekende dat ik ook haar nummer had. Ik stopte mijn telefoon weer terug in mijn broekzak om vervolgens mijn shirt aan te trekken aangezien het wel aardig koud was nadat we beide gezweten hadden en het al nacht was waardoor de tempratuur flink gedaald was de afgelopen uren


Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

[MC] Quick to judge~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Griffinbeach :: Griffinbeach :: Oldbay-