Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Moving

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 23

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




Moving Empty
BerichtOnderwerp: Moving Moving Icon_minitimewo mei 06, 2015 9:29 pm



"You're always better off with a really good lie"

Met mijn oren in haar nek gedraaid liep ik tegen de gure wind in. Het was misschien wel lente, maar het was zeker koud hier op deze sneeuwberg, omdat hij zo hoog lag en de temperatuur dus lager was dan in de rest van het land. Ik keek achterom en zag dat ik een heel spoor van pootprinten achterliet, maar dat maakte me niets uit. Niemand hier te bekennen op deze hoge berg - dacht ik.
Ik zag een witte vacht wegschieten en ik hield mijn kop schuin. Wie of wat deed hier zo hoog in de bergen? Ik was hier gekomen omdat ik hier nog nooit geweest was, en ik kon daar dus echt niet tegen, maar het is niet mijn gebied waar ik kan overleven.

Tag: 1e post Juliette
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Juliette Winter

Juliette Winter
━ Member ━


Posts : 19
IC : 4

“ Character „
Leeftijd: 17
Sex: Female
Family Tree:




Moving Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moving Moving Icon_minitimeza mei 09, 2015 8:25 am

Juliette Winter // my cold angel
Baby, it's cold outside
De warmte van de lente werd haar teveel. Al rennend naar de grote berg voor haar, veranderde ze in haar dier. Een ijsbeer. Genietend van de koude, snijdende lucht, sloeg ze met haar poten in het rond. Sneeuw was er nog niet, omdat ze nog niet zo hoog zat. Maar het vooruitzicht van sneeuw deed haar dansen van plezier. Grauwend klom ze met grote passen naar voren, zoals alleen ijsberen dat konden.

Nadat ze een tijdje had rondgedwaald in de sneeuw en zichzelf te goed had gedaan aan een sneeuwhoen, lag ze te luieren op een open plek. Haar witte vacht zorgde ervoor dat ze niet opvielen, maar haar zwarte ogen hielden de omgeving wel in de gaten. De opvallende geel-zwarte vacht verscheen in haar ooghoek. Wie durfde haar gebied te betreden? Natuurlijk was het niet officieel haar gebied, maar ze kenden eit veel Shapeshifters die een dier hadden die in extreme kou kon overleven. Omdat ze er niet goed tegen kon als mensen haar zagen veranderen, stoof ze weg in de bosjes. Kort daarna kwam het bruin harige meisje tevoorschijn. Een warme nepbont mantel lag om haar schouders en een ijzige blik beklede haar grijze ogen, toen ze op de cheeta afstapte. Het was natuurlijk niet erg slim om zo kwetsbaar op iemand af te stappen. Maar ze had er alle vertrouwen in, dat als het dier zou aanvallen, ze netjes op tijd kon terug veranderen. "Wat heeft een savannedier hier te zoeken?" Zei ze direct, waarna haar grijze blik over de cheeta dwaalde. Ergens kwam het stippenpatroon haar bekend voor, maar je wist maar nooit.
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Moving

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Soulsilver :: Soulsilver :: Shadowmount-