Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Baby, won't you take me with you [&Yeray]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Yeray Medina

Yeray Medina
━ Member ━


Posts : 28
IC : 27




Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Baby, won't you take me with you [&Yeray] Baby, won't you take me with you [&Yeray] - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 23, 2015 12:34 am

You were just like me
with someone disappointed in you

Dat die ober kwam, zag hij niet meteen als iets super geweldigs. Maar goed, dan kreeg hij toch eventjes een moment waarin hhij zichzelf terug kon vinden. Niet dat hij zichzelf helemaal uit de hand was verloren, nog bijlange niet. Maar hij zou Yeray niet zijn als hij toch niet even te hard van stapel liep. Beetje maa r hoor. Maar even goed vond hij het langs de andere kant niet meteen zo geweldig dat Belinda zich weer wat van hem weg bewoog. Iets wat voor zijn part helemaal niet had gemoeten hoor.

De plotse gebeurtenis had er wel heel even voor gezorgd dat het hele spel in het water dreigde te vallen, maar daar hadden we beide wel een goe manier voor gevonden om het een beetje levendig te houden. Toch voelde hij zijn mondhoek wat omhoog trekken toen hij had opgemerkt dat ze hem weer helemaal in zich op nam. Steeds opnieuw vleide het hem. Bij enig ander vrouwelijk persoon zou hij dat niet meer hebben gehqd. Puur omdat hij wist dat hij hun toch al voor zijn kar gespannen had, als in paardjes yk. In dat opzicht was Belinda net een volbloed Mustang, eentje die em dreigde te ontglippen. Maar hem steeds net genoeg gaf om toch zijn interesse bij te houden. Hoe ze reageerde op zijn aanraking deed hem heel even glimlachen. Het had juist genoeg teweeg gebracht. Haar hese stem beworgde hem een aangename rilling. Het was niet het soort hees zijn val als je teveel had geroepen, nee dit was een rauze toon die hem gewoon kon gek maken. Voor heel even trok hij zijn wenkbrauw op. Wat ze bedoelde was niet meteen duidelijk, maar ergens maakte het hem zelfs niet meer uit.
Yeray ging iets dichter bij haar zitten en liet zijn wijsvinger langs haar kaaklijn zweven, met hier en daar een hele korte streling. ‘Er zijn niet veel vrouwen como una reina’ Met nog een zachte streling over haar wang bracht hij uiteindelijk zijn hand naar het nieuw gevulde glas dat op hem stond te wachten.

*Als een koningin
Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Baby, won't you take me with you [&Yeray]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Burn, baby, burn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Griffinbeach :: Griffinbeach :: Oldbay-