Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Enkele vragen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Akira Inugami

Akira Inugami
━ Member ━


Posts : 28
IC : 3
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex:
Family Tree:




Enkele vragen Empty
BerichtOnderwerp: Enkele vragen Enkele vragen Icon_minitimeza okt 25, 2014 7:23 pm

Ik probeer mijn weg te vinden op deze nieuwe RPG maar kom op bepaalde momenten vast te zitten.
- Is Kaechan een land of een nieuwe benaming van de wereld (de wereld waarin dit verhaal zich afspeelt)?
- Als het een land is, dan zijn er andere landen/steden buiten Kaechan? Of is dit het enige wat overblijft na de grote verhuizingen/ramp?
- Moet je character tot een bepaalde Family Tree behoren? Er staat dat hij/zij erin geboren wordt maar aangezien er nog geen Family Trees bestaan...
- Deze vraag is aansluitend met de vorige. De ceremonie om volwaardige shapeshifter te worden, kan dit gebeuren door een Warlock die (bijvoorbeeld) uitgestoten is van zijn Family Tree? Of gewoon een eenzame Warlock?
- Wie of wat bepaald de rang van een shapeshifter?
- "NA DE TRANSFORMATIE, ZAL IEDEREEN KUNNEN ZIEN WAT DE AURA VAN DE GEDAANTE VERWISSELAAR IS. DEZE AURA IS BELANGRIJK VOOR HET GROEPSVERBAND." Wat wordt hier precies mee bedoelt?

Ja een heleboel vragen maar ik vind niet meteen een antwoord. Sorry als deze hier toch ergens staan, dan heb ik erover gelezen.

Alvast bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jung Daehyun

Jung Daehyun
━ Administrator ━


Posts : 1058
IC : 50

“ Character „
Leeftijd: 18
Sex: Male
Family Tree: -




Enkele vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vragen Enkele vragen Icon_minitimeza okt 25, 2014 8:52 pm

- Is Kaechan een land of een nieuwe benaming van de wereld (de wereld waarin dit verhaal zich afspeelt)?
- Als het een land is, dan zijn er andere landen/steden buiten Kaechan? Of is dit het enige wat overblijft na de grote verhuizingen/ramp?

Ik koppel deze twee vragen even aan elkaar:
Kaechan is een land, dat in dezelfde wereld als het voorgaande land ligt. De plek waar iedereen voorheen heeft gewoond is verwoest. Daarnaast mag je gewoon een andere gebieden erbij bedenken. Zo dat het niet alleen maar Kaechan is.

- Moet je character tot een bepaalde Family Tree behoren? Er staat dat hij/zij erin geboren wordt maar aangezien er nog geen Family Trees bestaan...
Je character hoeft niet tot een family tree te behoren. Je kunt denkbeeldige family trees hebben, dat het gewoon steeds in je post terug komt, maar het niet bestaat. Maar er zijn plannen voor een tijdelijke tree.

- Deze vraag is aansluitend met de vorige. De ceremonie om volwaardige shapeshifter te worden, kan dit gebeuren door een Warlock die (bijvoorbeeld) uitgestoten is van zijn Family Tree? Of gewoon een eenzame Warlock?
Ja, neem bijvoorbeeld het topic tussen Daehyun en Xavier - "Dangerous Paths". Daarin zitten wij beide niet in een family tree en toch met behulp van Xavier krijgt Daehyun zijn transformatie. Je mag zelf kiezen door wie je het laat doen.

- Wie of wat bepaald de rang van een shapeshifter?
Dit is van toepassing in een family tree en hoe de leider zijn/haar family tree heeft ingedeeld. Aangezien er nu nog geen is, zal je gewoon een normale shapeshifter zijn die een vrij leven leidt.

- "NA DE TRANSFORMATIE, ZAL IEDEREEN KUNNEN ZIEN WAT DE AURA VAN DE GEDAANTE VERWISSELAAR IS. DEZE AURA IS BELANGRIJK VOOR HET GROEPSVERBAND." Wat wordt hier precies mee bedoelt?
Dit is meer bedoeld voor de family tree. Het is voor de family tree wat diegene is en waar de nieuwe shapeshifter goed van pas kan zijn, bijv. als het een sterk dier is, dat het beter kan trainen in de vorm van vechten en verdedigen. Voor de warlock kan het van pas zijn om de kennis die zij met magie en voorgaande transformaties hebben de shapeshifter te helpen.



Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb en als er nog steeds iets niet duidelijk is, gewoon weer melden, want dan ga ik het proberen nog beter uit te leggen ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Akira Inugami

Akira Inugami
━ Member ━


Posts : 28
IC : 3
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex:
Family Tree:




Enkele vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vragen Enkele vragen Icon_minitimeza okt 25, 2014 9:31 pm

Het is helemaal duidelijk nu, dankje voor het snel reageren ^^ nu kan ik mijn character volledig uitwerken en beginnen posten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jung Daehyun

Jung Daehyun
━ Administrator ━


Posts : 1058
IC : 50

“ Character „
Leeftijd: 18
Sex: Male
Family Tree: -




Enkele vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vragen Enkele vragen Icon_minitimeza okt 25, 2014 10:28 pm

[gesloten]
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Enkele vragen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Enkele vragen Enkele vragen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Enkele vragen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Government :: Bulletin Board :: Help me, I'm lost-