Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Flying words

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Scarlett Farron

Scarlett Farron
━ Member ━


Posts : 113
IC : 37

“ Character „
Leeftijd: 21 years
Sex: Female
Family Tree:




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Flying words Flying words Icon_minitimeza apr 04, 2015 6:38 pm

Het was stil in het huis van Scarlett. het enige geluid dat je hoorde was het regelmatige ademhaling van de jonge dame zelf. Niks anders, zelf geen gezang van vogels of het geruild van pratende mensen. gewoon niets. Genietend sloot ze haar ogen. Ze hield van de rust en stilte. dat was de reden waarom Scarlett specifiek had gekozen voor een huis dat ver afgelegen lag. daarnaast hield ze niet van pottenkijkers. die bezorgden je toch alleen maar problemen. het landschap was ook mooi en je had genoeg plaats. Veel voordelen dus, al koste het wel veel geld. Achter dat ze zich goed had uitgerokken rolde Scarlett zichzelf uit bed om dan aan haar dagelijkse routine te beginnen. Eerst kleedde ze zich om in sportieve kleding en ging daarna gaan eten. daar achter ging ze naar de kelder waar verschillend gerief klaar stond om te kunnen trainen. Dat deed ze twee a drie uurtjes. Wanneer ze dat achter de rug had gaf ze vers hooi aan haar Andalusiër om dan vervolgens te gaan douche.

Wanneer ze helemaal gereed was nam ze haar hengst, zadelde hem op om er dan mee weg te rijden richting het bos. Scar liet hem in volle galop gaan om zo de wind door haar haren te voelen gaan. het voelde zo heerlijk. Haar lichaam boog ze iets voorover zodat haar lichaam dichter bij de hengst was. "Kom op Pablo blijf doorgaan jongen " fluisterde ze in de hengst zijn oor om dan vervolgens over een omgevallen boomstam. Ze kon wel uren door rijden met hem. Voelde zich altijd vrij wanneer ze met hem reed. Scarlett was zo gefocust op het rijden dat ze niet op tijd zag dat de oren van haar hengst in zijn nek had gedrukt. voor ze het wist steigerde hij onverwacht waardoor ze de controle over de teugels verloor en om de grond viel. Ze kreunde lichtjes van de pijn " Verdorrie Pablo!" grommend staat ze recht en keek geïrriteerd toe hoe haar hengst er vandoor ging " Waar ben je toch verdorrie van geschrokken " Ze snuift lichtjes. En veegde de vuiligheid van haar broek.

(roman)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roman Villiars

Roman Villiars
━ Member ━


Posts : 104
IC : 48
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 26 years
Sex: Male
Family Tree: Venom




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimema apr 06, 2015 7:51 pm

for Scarlett

Roman schoot tussen de bomen door. Sprong over een paar boomstammen en kwam weer terecht op de zachte grond. De kleine poten van zijn vos zakte in de grond. Als hij het goed geroken had, was het niet eens lang geleden voordat het had geregend hier. Roman was op weg naar zijn eigen huis om daar de rest van de dag door te brengen. Eigenlijk vooral om te vluchten. Niemand kon hem daar echt iets maken en dat vond Roman prima. Hij schoot over het open veld waar hij niet het enige dier was. Hij zag vanuit de verte een groot paard aan komen en als hij snel genoeg was kon hij het dier voor gaan. Roman maakte iets meer vaart maar zag niet dat het paard schrok van hem en steigerde. Roman minderde zijn vaart en kwam voor het grote dier te liggen. Hij rolde op zijn rug en hoopte niet betrapt te worden door het grote dier. Met een hard geluid hoorde hij iets vallen en van uit zijn ooghoeken zag hij dat het een meisje was. Het paard rende weg en liet het meisje alleen hier achter.
Roman rolde wat geïrriteerd zijn ogen en binnen enkele seconden stond hij op twee voeten. De rode vos was veranderd in een aantrekkelijke jongeman. Hij trok zijn kleding recht en stapte op het meisje af.

"Heb je jezelf bezeerd?" Vroeg Roman met een charmante glimlach terwijl hij zijn hand uitstak naar het meisje. Hij zakte lichtjes door zijn knieën. Zijn ogen gleden automatisch over het lichaam van het meisje. Niet eens zo zeer om te checken of ze gewond was. Toen hij niets vreemds aan haar kon zien zei hij: "Het spijt me, ik geloof dat je paard van mij geschrokken is."

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scarlett Farron

Scarlett Farron
━ Member ━


Posts : 113
IC : 37

“ Character „
Leeftijd: 21 years
Sex: Female
Family Tree:




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimema apr 06, 2015 9:10 pm

Het was u toch wel even geleden sinds ze Pablo heeft kunnen berijden. Het zorgde er altijd voor dat ze al haar problemen vergat. Geen stress of hoofdpijn van al die dingen dat ze in de gaten moest houden. Misschien moet ze dit weer vaker doe. het dier heeft trouwens ook zijn beweging nodig. Twee in een klap. Ze hoorde hoe de hengst zelf van het galopperen aan het genieten was. Ze moest er dan ook lichtjes door lachen. Scarlett was meedogenloos op haar werk, dus haar collega's zouden nooit gelopen hoe los ze zich op de hengst aan het gedragen was. Al kwam er daar al meteen weer een einde aan toen de hengst van iets geschrokken was en steigerde. Het kwam allemaal zo onverwacht aan dat ze er van viel en geïrriteerd toe keek hoe de hengst weg ging.

Waarschijnlijk was het dier al weer op weg naar huis. Het is de enige plaats dat het dier vertrouwd was. Toen ze weer voor zich keek zag ze een man staan, die zijn hand uitstak "Heb je jezelf bezeerd?" ze neemt zijn hand aan en schudde haar hoofd "nee, ik denk dat het wel gaat" Scarlett trok zichzelf met behulp van hem weer overeind. "Het spijt me, ik geloof dat je paard van mij geschrokken is." Nu bekeek ze hem zelf even aandachtig. Het was haar niet ontgaan dat hij haar bekeken, en niet alleen voor of ze gewond was. Hij mocht er heus wel wezen. " Ja, denk het wel. Nu mag ik hem wel gaan zoeken..." Even zuchtte ze. Geweldig. " Je weet toch wel dat dit stukje privé gebied is" sprak ze vervolgens. Een wenkbrauw lichtjes opgetrokken terwijl ze hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roman Villiars

Roman Villiars
━ Member ━


Posts : 104
IC : 48
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 26 years
Sex: Male
Family Tree: Venom




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimema apr 06, 2015 10:15 pm

for Scarlett

"nee, ik denk dat het wel gaat" Een glimlach verscheen op het gezicht van Roman. Hij hielp haar overeind en veegde wat gras van haar schouder toen ze over eind stond. " Ja, denk het wel. Nu mag ik hem wel gaan zoeken..." Roman knikte langzaam terwijl hij weer even terug te aarde moest komen en niet te lang naar haar lichaam moest kijken.
"Ik kan je helpen als je dat wilt." Vroeg Roman met een kleine grijns. Hij zou haar zeker helpen zoeken al zou het waarschijnlijk een hele andere kant op gaan. Roman moest zijn gedachten corrigeren, hij moest echt zich een klein beetje gaan gedragen. " Je weet toch wel dat dit stukje privé gebied is" Roman keek het meisje kort vragend aan.
"Ik denk dat ik het hek gemist heb dan." Zei hij met een kleine grijns. Hij keek even in de rondte om te zien of er inderdaad een hek stond. Maar Roman kon zich er geen een herinneren.
"Hopelijk vind je het niet al te erg dat ik hier gestrand ben geraakt." Zei hij. Hij knipoogde naar het meisje en glimlachte daarna weer charmant.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scarlett Farron

Scarlett Farron
━ Member ━


Posts : 113
IC : 37

“ Character „
Leeftijd: 21 years
Sex: Female
Family Tree:




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimema apr 06, 2015 10:46 pm

De val was nu niet echt aangenaam geweest. Vooral omdat ze op haar handen terecht gekomen was en voelde wel haar pols nu zeer doen, door al haar gewicht te ermee te hebben opgevangen. Ach het zou waarschijnlijk wel weer over gaan. Ze heeft zich wel zwaarder bezeerd. Dit was niks vergeleken met andere tijden. "Ik kan je helpen als je dat wilt." Ze draaide zich volledig naar hem toe. " Hm echt? Wel tegen zoiets kan ik geen nee zeggen. " Ze likt haar lippen even om die te bevochtigen. Vervolgens duide ze hem aan dat hij op prive gebied zat. "Ik denk dat ik het hek gemist heb dan." Lichtjes krabte ze op de achterkant van haar nek toen ze hem naar het hek zag zoeken. " Het uh... hek staat er nog niet, heb nog geen tijd gehad om die te laten zetten aangezien de verhuis nog maar juist achter de rug is geweest." legde ze hem uit. Ze had er echt nog geen tijd voor gehad. Het was al druk genoeg met haar werk. Al de rest moet nog wachten. "Hopelijk vind je het niet al te erg dat ik hier gestrand ben geraakt." Scarlett keek hem grijnzend aan bij zijn woorden. " Ik weet het niet hoor, je hebt alsinds niet echt een goeie indruk gegeven. Je hebt men paard doen schrikken " sprak ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roman Villiars

Roman Villiars
━ Member ━


Posts : 104
IC : 48
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 26 years
Sex: Male
Family Tree: Venom




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimema apr 06, 2015 11:02 pm

for Scarlett

" Hm echt? Wel tegen zoiets kan ik geen nee zeggen. " Roman glimlachte. "Dat dacht ik ook al." Zei hij zacht lachend. " Het uh... hek staat er nog niet, heb nog geen tijd gehad om die te laten zetten aangezien de verhuis nog maar juist achter de rug is geweest." Roman knikte. "Dat verklaard een hoop, ik heb jammer genoeg geen welkoms koekjes meegenomen." Zei hij grijzend. Ook als er wel een hek had gestaan was Roman als nog deze kant over gestoken. Het was de snelste weg naar huis en hij had geen zin om helemaal om te lopen.
"Volgende keer zal ik om lopen." Loog hij met een glimlachje. " Ik weet het niet hoor, je hebt alsinds niet echt een goeie indruk gegeven. Je hebt men paard doen schrikken " Roman lachte zachtjes en keek naar de grond. Daarna keek hij weer naar het meisje.
"Hopelijk kan ik die eerste indruk vervangen door een betere indruk." Zei hij lichtelijk verleidelijk. Hij stak zijn hand uit naar het meisje.
"Mijn naam is Roman." Zijn achternaam liet hij achterwegen, die werd veelste vaak meteen aan Venom gelinkt en dat moest hij nu niet hebben. Voor een dag wilde hij niet de badguy zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scarlett Farron

Scarlett Farron
━ Member ━


Posts : 113
IC : 37

“ Character „
Leeftijd: 21 years
Sex: Female
Family Tree:




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimema apr 06, 2015 11:20 pm

Nu weet ze tenminste dat ze dat hek echt hoog nodig moet gaan zetten. Misschien ook maar eens met elektriciteit aangezien ze niet er van hield dat anderen op haar gebied komen. Vooral als ze dingen gedaan moet krijgen. En wanneer men een houten hek of iets anders simpels zet gaan ze het gewoon toch negeren. En misschien ook een waakhond... Ja dat gaat ze allemaal maar eens gaan doen wanneer ze weer thuis was. "Dat verklaard een hoop, ik heb jammer genoeg geen welkoms koekjes meegenomen." Zei hij grijzend. Daarop moest ze toch lichtjes grinniken. " Misschien moet je die later maar brengen" Plaagde ze hem lichtjes. Ze hield zijn bewegingen in de gaten, al lette ze er iets minder sterk op omdat ze op haar eigen land zat. "Hopelijk kan ik die eerste indruk vervangen door een betere indruk."Lichtjes nieuwsgierig trok ze een wenkbrauw op en nam zijn hand aan om die even te schudden. "Mijn naam is Roman." "De mijne is Scarlett, aangenaam kennismaking " de hand hield ze iets langer vast, maar liet dan los " Ik denk dat we echt maar eens moeten gaan kijken voor mijn hengst ' verzuchtte ze. In het begin had ze gedacht dat de hengst naar huis zou zijn gegaan, maar hij was dan wel de verkeerde kant op gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roman Villiars

Roman Villiars
━ Member ━


Posts : 104
IC : 48
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 26 years
Sex: Male
Family Tree: Venom




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimezo apr 12, 2015 8:33 pm

for Scarlett

" Misschien moet je die later maar brengen" Roman grijnsde. "Ja misschien moet ik dat doen." Zei hij en keek even weg van het meisje. Hij had nooit geweten dat dit eigen terrein was. Nu was het ook niet dat hij hier dagelijks kwam en alles in de gaten hield. Maar misschien om de volgende keer wat problemen te verminderen moest hij een andere route nemen. Al vond hij het helemaal niet erg om in de problemen te raken met dit meisje. Hij liet zijn ogen zonder enige schaamte even over het meisje haar lichaam glijden. "De mijne is Scarlett, aangenaam kennismaking " Roman keek weer in de ogen van Scarlett. "Aangenaam." Zei hij met een kleine grijns. " Ik denk dat we echt maar eens moeten gaan kijken voor mijn hengst ' Roman moest even uit zijn gedachten komen, maar knikte vlug.
"Ja dat lijkt me een slim idee." Zei hij snel. "Hij ging die kant uit," Roman wees in de richting het paard op was gerend. "Wil je die kant eerst op, of denk je dat hij ergens naar toe gerend kan zijn." Roman was helemaal niet zo van de helpende hand zijn en iemand graag willen helpen. Maar hij dacht dat het misschien nog wel iets zou opleveren... Misschien wel in een hooischuur... Roman zijn gedachten gingen al weer een hele andere kant uit. Misschien moest hij eerst maar eens dat dier zien te vinden voordat hij een reward zou krijgen.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scarlett Farron

Scarlett Farron
━ Member ━


Posts : 113
IC : 37

“ Character „
Leeftijd: 21 years
Sex: Female
Family Tree:




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimezo apr 12, 2015 10:29 pm

Die koekjes mocht hij gerust elk moment van de dag komen brengen. Die waren lekker, en Roman zelf was nog hot ook. Wie zou nou tegen zoiets nee zeggen? Scarlett alsinds toch niet.   "Ja misschien moet ik dat doen." Scarlett knikte lichtjes. Ze zag er al naar uit. Er zou misschien zelf wel iets heel andere dingen gebeuren dan alleen maar koekjes opeten... Wie weet. Hm, de gedachten alleen al. Maar hieruit leert ze wel dat het hoog tijd is om snel voor dat hek te gaan zitten kijken. En liever een waar het geen enkel persoon of dier door laat. Misschien een met stroom? Met tegenzin stelde ze voor om haar hengst te gaan zoeken, voordat hij te ver verloren loopt. "Ja dat lijkt me een slim idee." Zei hij snel. "Hij ging die kant uit," Roman wees in de richting het paard op was gerend. "Wil je die kant eerst op, of denk je dat hij ergens naar toe gerend kan zijn." Kort keek ze even bedenkelijk maar schudde dan met tegenzin haar hoofd " Nergens. We zijn hier nog maar juist dus alles is nog onbekend. Als we shiften gaan we hem sneller vinden" Stelde ze dan maar voor. Te voet zou het veel te lang duren. De hengst was ook veel sneller. Dus het was beter dat ze nog sneller dan het dier zouden zijn. Achter te hebben gewacht op zijn antwoord, sloot ze haar ogen en haalde diep adem om dan zonder problemen in haar witte jaguar te veranderen. “ you ready?”
Achter dat hij weer in zijn vossen vorm was veranderd schoot ze vooruit.  Ze was lichtjes bezorgt om de hengst, hij kende dit gebied nog. Hoe sneller ze de hengst vonden hoe sneller… ze misschien Roman langer kan behouden… Damn ze moest zich nu werkelijk richten op het vinden van Diablo. Meteen begon ze sneller te lopen, maar moest dan uiteindelijk weer lichtjes trager gaan vanwege roman. "I can smell him "
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roman Villiars

Roman Villiars
━ Member ━


Posts : 104
IC : 48
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 26 years
Sex: Male
Family Tree: Venom




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimewo apr 15, 2015 10:56 pm

for Scarlett

" Nergens. We zijn hier nog maar juist dus alles is nog onbekend. Als we shiften gaan we hem sneller vinden" Roman knikte, dat was een slim idee. Met zijn vos kon hij beter ruiken en kon hij het dier binnen enkele minuten op te sporen. Uit haar woorden maakte hij ook uit dat zij ook een shapeshifter was. Interessant... Roman probeerde zich te bedenken wat voor dier Scarlett zou kunnen zijn? Meestal was het wel een dier wat echt bij de persoon paste en Roman ging er maar vanuit dat hij Scarlett nog niet lang genoeg kende om te kunnen besluiten welk dier bij haar paste. “ you ready?” Roman knikte opnieuw en binnen enkele seconden stond hij op vier poten. Een kleine, maar prachtige rode vos stond in het gras met een prachtige dikke rode staart. Wat trots ging hij zitten en keek naar het dier dat naast hem stond. Een grote witte jaguar stond naast hem en schoot in de richting van het paard. De vos was een stuk kleiner dan de Jaguar en kon het beest amper bij houden. Hij moes echt elke spier in zijn lichaam onder spanning zetten om maar ook een klein beetje in de buurt te blijven en zelfs dat kon hem amper lukken. Hij was blij dat ze stil stond en hijgend naast de witte jaguar ging zitten. "I can smell him " De vos stak zijn neus in de lucht en inderdaad. Hij rook het dier van een afstand niet eens zo ver bij hun vandaan.
"Ik ook." Maakte de vos duidelijk en hij keek in de richting vanwaar de geur vandaan kwam.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scarlett Farron

Scarlett Farron
━ Member ━


Posts : 113
IC : 37

“ Character „
Leeftijd: 21 years
Sex: Female
Family Tree:




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimedo apr 16, 2015 3:17 pm

Het gevoel van vrijheid kreeg ze iedere keer opnieuw wanneer ze in haar jaguar shiften om dan in volle speed rond te rennen. Het gaf altijd zo'n goed gevoel en je vergat vaak je problemen en irritaties aangezien je vooral moest focussen op de omgeving zodat je niet tegen een boom zou lopen. Zoiets zou waarschijnlijk wel pijnlijk zijn. Iets dat de jonge dame liever niet wil uittesten. Wanneer ze beide in hun dierlijke vorm waren ging ze er meteen vandoor. Zodat de hengst niet al te ver zou gaan lopen. Dat wilt ze liever voorkomen. Nadat ze door had dat de vos niet goed meekon wachtte ze even op hem. Om hem dan te vertellen dat de hengst dichtbij was.

Scarlett haar geduld geraakte lichtjes op "Sorry voor wat ik nu ga doen " dus zonder pardon nam ze de vos bij zijn nekvel, zoals een moeder haar pup zou grijpen en rende weer in haar volle speed vooruit. Zodat ze veel sneller bij het dier gingen komen. Wanneer ze het dier zag zette ze de vos neer op de grond en keek rond en zag een neergevallen boom " Watch and learn" Zei ze en sloop stilletjes weg. Nam dan een snelle aanloop recht op de boom en sprong dan zo hoog en ver mogelijk in de lucht. Dat niet alleen midden in de lucht transformeerde ze terug naar haar menselijke gedaante en belande gewoon regelrecht in het zadel van haar hengst. Het dier zelf schrok niet, aangezien het die stunt al gewoon was.  Nu stuurde ze de hengst terug naar de vos en zorgde ervoor dat het niet meer ging schrikken. " Moet ik nog aan werken" Bromde ze en bewoog lichtjes aangezien ze niet perfect geland was. "Zin om mee naar huis te gaan?" Vroeg ze grijnsend aan Roman.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roman Villiars

Roman Villiars
━ Member ━


Posts : 104
IC : 48
Leeftijd : 28

“ Character „
Leeftijd: 26 years
Sex: Male
Family Tree: Venom




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimevr apr 17, 2015 6:43 pm

\
for Scarlett

Roman had zich nog nooit zo ongemakkelijk en onmannelijk gevoeld. Hij hing in de bek van de jaguar en werd letterlijk als een klein welpje gedragen. Hij wist ook even niets uit brengen, gewoon even stom verbaasd dat dit hem juist overkwam. De Roman die altijd een grote mond had kon nu niets anders dan gewoon zijn poten bij elkaar houden en hopen dat de jaguar niet op zijn staart zou staan. Hij moest toegeven dat hij blij was dat niemand dit ooit ging zien. Of hij hoopte dat niemand hun zag nu, anders kon het nog wel eens nare gevolgen hebben voor die persoon. Hij was dan ook blij dat hij eindelijk weer op de grond werd gezet. Hij keek naar Scarlett die op haar paard afstormde en binnen enkele seconden er boven op zat als mens. Roman veranderde ook terug naar zijn menselijke vorm en trok zijn kleding recht. " Moet ik nog aan werken" Roman keek haar kort vragend aan.
"Oh ja? Ik zou het je niet na doen." Zei hij. Roman zou het haar zeker niet na doen om op een paard te klimmen. Hij had niets met die dieren en heeft ook nooit de behoefte gehad om er boven op te klimmen. Misschien kwam dat omdat hij snel genoeg was in zijn vossen vorm dat hij geen paard nodig had om te kunnen reizen. "Zin om mee naar huis te gaan?" Roman zetten zo zijn vraagtekens bij die uitnodiging.
"Zo'n uitnodiging mag ik niet afslaan." Zei hij met een kleine grijns. Misschien moest hij niet overal zijn vraagtekens achter zetten. Daarbij was het slim van haar om Roman uit te nodigen in haar huis?

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Scarlett Farron

Scarlett Farron
━ Member ━


Posts : 113
IC : 37

“ Character „
Leeftijd: 21 years
Sex: Female
Family Tree:




Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitimewo apr 29, 2015 8:07 pm

De jonge dame was echt opgelucht dat ze de hengst zo snel hadden gevonden. Dat hij niet kilometers ver was gaan lopen. Dan was er wel een kans geweest dat het zoeken uit had kunnen lopen tot laat op de avond. En scarlett had dat liever niet. Achter het trucje te hebben getoond aan Roman gaf ze de hengst een teder maar stevig klopje op de hals. De stunt was nog niet helemaal volledig, daar werd nog aan gewerkt. Lichtjes boog ze voorover en fluisterde iets in het oor van het dier, die meteen reageerde door met zijn oren te draaien. Ze lachte zachtjes en nodigde Roman uit om mee te gaan naar huis. Bij het zien van zijn vragende blik schoot ze lichtjes in de lach. ' Rustig aan Roman, Het is gewoon om wat te drinken, als een bedankje met het helpen zoeken van Diablo" Lachte ze zachtjes. Met een lichte snak aan de teugels draaide ze de hengst en ging in een lichte maar stevig draf naar huis. Pas wanneer ze bij de stallen was aangekomen keek ze achterom of Roman haar volgde of niet. Achter het prachtige dier in zijn stal te hebben gezet ging ze naar binnen. Scarlett was opgelucht dat ze geen rommel zag van Hazzy, hij was een propere jongen. En voor de tijd was hij nog op school. De vrouw hield Hazzy het liefst verborgen voor andere mensen, dat was gewoon veiliger. Lichtjes wachtte ze af tot Roman binnen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Flying words Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flying words Flying words Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Flying words

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
»  Please tell me your last words darling. [MC]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Soulsilver :: Soulsilver :: Hickory-