Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 [MC] Quick to judge~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 12:51 pm

HARRY STYLES
robb stark
Nadat ik mijn school afgemaakt had ben ik zwaar achteruit gegaan, zoals mijn ouders zeggen in ieder geval. Ik wist gewoon niet meer wat ik met mijn leven aan moest. Toen ik nog op school zat was het enigste waar ik mee bezig was leren, huiswerken maken en weer leren etc. etc. Het hield niet op waardoor ik totaal niet wist wat ik moest doen toen ik eenmaal geslaagd was.

Dus toen was ik maar gaan doen wat ik normaal gesproken alleen een paar uurtjes op vrijdag deed omdat ik toen weekend had. Ik raakte verslaafd aan drugs en alcohol en om heel eerlijk te zijn beviel het me niet enorm slecht ook. Ik kon nu gewoon doen wat ik wilde zonder dat mijn ouders constant op mijn lip zaten. Man, toen ik op mijn 17e aan ze vroeg of ik een eerste tattoo mocht. De Hell brak onderhand los. Uiteindelijk had ik deze gewoon laten zetten samen met een vriend van me die toen een handtekening voor mij kon zetten. Ik had hem op een plaats gezet waar ze hem niet konden zien, maar natuurlijk werd ik gedwongen om mee te gaan zwemmen waardoor ze hem natuurlijk gelijk konden zien. Nou op dat moment had ik een paar maanden huisarrest gekregen als het nog niet langer was.

Maar goed. Met een zucht blies ik de rook uit van het jointje wat ik aan het roken was, als ik het goed had was dit al mijn 2e of 3e. Genietend van het effect dat de wiet mij gaf had ik mijn ogen gesloten terwijl ik leunde tegen de koude muur in het steegje. Het was inmiddels al aardig donker geworden maar door mijn spierwitte shirt was ik aardig zichtbaar voor mensen die langs het steegje liepen waar ik in stond. De meesten keken even nieuwsgierig naar binnen om vervolgens snel door te lopen uit schrik toen ze zagen hoe ik er uit zag. Ieder mens was opgevoed om snel weg te lopen van mensen die er uit zagen zoals ik, niet eens er aan denkend dat ik op zich ook een aardige knul zou kunnen zijn. Maar nee, het was altijd het uiterlijk waar mensen als eerste naar keken waardoor ze mij gelijk plaatste bij de categorie ‘gevaarlijk en gemeen’.

OOC;; + lolo :3


Laatst aangepast door Harry Styles op di mei 05, 2015 8:35 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 5:25 pm



"You're always better off with a really good lie"

Rustig baande Ali zich eenweg tussen de grote stroom mensen, waarschijnlijk kwamen ze uit hun werk of was hun romantisch etentje samen afgelopen. Ze had haar arrogante blik op, eentje die ze maar weinig niet liet zien. Haar hoge, bruine hakken tikten op de grond. De lichte spijkerbroek die ze aanhad was een stukje opgerold en haar roze topje zat strak om haar lichaam, en doordat hij diep uitgesneden was was er flink wat van haar vrouwelijke gedeelte te zien. Een jongen floot naar haar, en met een opgetrokken wenkbrauw keek Ali hem aan, waarna ze hem een flirterige knipoog gaf en met een zwiep van haar blonde haar doorliep. Het jonge meisje had geen behoefte aan een relatie, al helemaal niet aan een vaste. One night stands kon ze nog volhouden, maar verder.. Nee. Ali sloeg linksaf, een donker steegje in, en even verbaasd keek ze om zich heen waarna ze haar ogen samenkneep. Hoe was ze hier terechtgekomen? Ze was helemaal niet van plan om hierheen te gaan. Alison keek achterom, en toen weer naar voren. Ze besloot dat ze zou kijken of dit steegje doodliep, en zo niet dan zou ze hem verder volgen. Toen ze verder liep zag ze een jongen staan, ongeveer van haar leeftijd. Met een judging blik keek ze hem aan en afkeurend keek ze naar het jointje tussen zijn vingers.

Tag: //
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 5:42 pm

HARRY STYLES
robb stark
Met een frons keek ik op toen ik werd gestoord in mijn rust door het irritante geluid van hoge hakken die op de stenen grond klikte. Met samengeknepen ogen keek ik naar het mens dat mijn richting op kwam lopen. Ze zag er echt uit als iemand wat op mensen als mij neerkeek en zich veel beter voelde dan mij. Ik hief vragend mijn hoofd toen ze naar me toe kwam lopen als in om te vragen wat ze hier in hemelsnaam kwam doen. Ik snapte niet wat een typ zoals zij hier moest doen in een donker steegje dat nog doodliep ook, precies waarom ik hierheen was gekomen omdat hier normaliteit niemand anders was, precies om de reden waarom ik hier wel was.

Haar ogen keken afkeurend naar het jointje tussen mijn vingers waardoor ik expres een trekje er van nam en had rook langzaam in haar gezicht uitblies. “Wat kom je hier doen juffie?, mij gezellig een bezoekje brengen of ook om lekker high te worden zonder betrapte te worden?” grinnikte ik terwijl ik mijn joint tussen mijn wijs en middelvinger hield, afwachtend naar haar kijkend. Ik was eigenlijk wel benieuwd wat ze hier te zoeken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 7:54 pm



"You're always better off with a really good lie"

Ali keek geïrriteerd naar de jongen, die zeker niet veel ouder leek dan zijzelf. Misschien zat hij nog wel op school. Hij keek haar aan en blies de rook van zijn sigaret recht haar gezicht in, maar Ali zorgde ervoor dat ze geen spier vertrok. Met een pokerface en een opgetrokken wenkbrauw keek ze naar hem, haar blauwe ogen nog steeds op zijn gezicht gericht in plaats van de joint. “Wat kom je hier doen juffie?, mij gezellig een bezoekje brengen of ook om lekker high te worden zonder betrapte te worden?” Ali liet haar hoge lach horen toen hij de joint uitnodigend voor haar gezicht hield. "Ik ben niet zo'n straatzwerver als jij," antwoordde ze uitdagend, maar pakte de joint uit zijn handen en nam er een trekje van, waarna ze de rook in zijn gezicht blies zoals hij dat bij haar gedaan had.

Tag: //
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 8:13 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ze vertrok letterlijk geen spier nadat ik het rook in haar gezicht had geblazen. Ze was een pittige, dat kon je duidelijk merken aan haar manier van gedragen waardoor er een grijns op mijn gezicht stond. Ik vond het op zich wel grappig om met zo’n koppige te gaan praten, je wist immers nooit waar de gesprekken zouden eindigen.

“Wat kom je hier doen juffie?, mij gezellig een bezoekje brengen of ook om lekker high te worden zonder betrapte te worden?” vroeg ik haar met een grijns op mijn gezicht en ik hield de joint voor der gezicht, niet verwachtend dat ze ook werkelijk een trekje zou nemen, daar zag ze er veels te braaf voor uit. Een hoge lach verliet haar mond nadat ik haar die vraag gesteld had waardoor ik gelijk mijn wenkbrauw vragend omhoog trok, niet precies kunnen uitvindend wat er nou zo grappig was geweest aan mijn vraag. Ik wist niet wat ze hier anders moest doen namelijk.
"Ik ben niet zo'n straatzwerver als jij," sprak ze alsof ze zelf heel wat was. “Je zit zeker achter de ramen of niet soms?” vroeg ik aan der en ik keek expres naar der boezem die ze zo erg blootgesteld had. Het viel mee dat ze nog niet uit der roze topje vielen. Verward keek ik op toen ze de joint uit mijn handen pakte en een trekje nam, dat dus alles behalve verwacht hebbend. “zo zo, grote meid,” grinnikte ik om der uit te dagen. Ik had het namelijk allang door dat ze mij als minderwaardig zag dus ik was benieuwd hoe ze zou reageren op mijn opmerkingen die aardig bijdehand overkwamen.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 8:17 pm



"You're always better off with a really good lie"

“Je zit zeker achter de ramen of niet soms?” Antwoordde de jongen op Ali's opmerking, en ze grinnikte, waarna ze zijn joint overnam en er een trekje van nam - waarbij ze de rook die ze uitademde recht zijn gezicht in blies, precies zoals hij dat bij haar gedaan had. De vreemdeling leek verward en een lieflijke glimlach kwam op haar gezicht. “zo zo, grote meid,” zei de straatjongen en Alison knikte. "Zeker groter dan jou," antwoordde ze, waarna ze wat sensueel met haar borstkast wiebelde. "Weet je toevallig waar we zitten in de stad? 'k Ben een soort van de weg kwijt," Het blonde meisje had geen zin meer in de spelletjes die ze net gespeeld hadden, en wilde naar huis. Haar hakken begonnen pijn te doen en ze was wel toe aan slaap.

Tag: //
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 8:25 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ik keek der aan en pakte een andere joint uit mijn jaszak want ik had er wel aardig wat meegenomen of course, je wist nooit wanneer je ze nodig zou hebben. Ik plaatste de joint tussen mijn lippen en stak deze op met de aansteker om mijn aansteker vervolgens weer terug in mijn zak te doen. "Zeker groter dan jou," antwoordde ze op mijn opmerking en wiebelde expres met der borstkast waardoor ik het niet kon laten om mijn ogen e rook heen te laten glijden, ik was eenmaal een man die nog jong was en de hormonen gierde nog volop door mijn lijf heen. Net op het moment dat ik iets wou zeggen onderbrak ze mij.

"Weet je toevallig waar we zitten in de stad? 'k Ben een soort van de weg kwijt," vroeg ze aan mij waardoor ik nep zielig pruilde “Verlaat je me nu al? Je bent er pas net juffie,” zei ik tegen der en keek der fake zielig aan, der vraag negerend aangezien ik wel zin had in een spelletje. Ik keek der recht aan met mijn groene ogen waarvan het wit er omheen licht rood getint was geworden aangezien ik aardig high was geworden na de jointjes die ik gerookt had.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 8:32 pm



"You're always better off with a really good lie"

Ik lachte zachtjes toen de ogen van de jongen naar mijn vrouwelijke gedeelte gleden. Hoe makkelijk was het om een jongen te krijgen? "Weet je toevallig waar we zitten in de stad? 'k Ben een soort van de weg kwijt," vroeg ik aan de jongen, maar die trok alleen maar een zielig gezicht. “Verlaat je me nu al? Je bent er pas net juffie,” Met een soort smirk op mijn gezicht liep ik dichter naar hem toe, en haalde zijn pas opgestoken joint van zijn lippen vandaan. "Geef me een reden om te blijven dan," zei ik flirterig en likte langzaam langs mijn lippen, waarna ik naar voren boog en mijn mooie lippen op zijn ruige drukte.

+ Misschien moet je zo'n waarschuwing in de titel zetten dat het schokkend kan zijn idk dat staat in de regels :')
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 8:44 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ze lachte zachtjes nadat mijn ogen naar haar borsten waren gegleden waardoor ik langzaam mijn ogen weer naar de hare liet gaan met een scheve grijns op mijn gezicht. Een grijns verscheen op haar gezicht toen ze naar me toe kwam terwijl ik der nieuwsgierig opnam in me, benieuwd wat ze van plan was.

"Geef me een reden om te blijven dan," zei ze met een grijns en voordat ik het wist had ze haar lippen op de mijne gepland, eerst reageerde ik niet omdat ik het niet verwacht had dat ze die actie zou ondernemen. Ik voelde hoe haar borsten tegen mijn borstkast aandrukte terwijl mijn rug tegen de muur aangedrukt was. Uiteindelijk zoende ik wel terug en legde ik mijn handen op haar kont om der speels in te knijpen terwijl ik mijn lippen ruig over de hare liet glijden. Verlangend naar meer liet ik mijn tong tegen haar lippen aanglijden waardoor ze mijn piercing duidelijk kon voelen en ik aanduidde dat ik mijn tong er ook bij wilde gebruiken.

OOC;; gedaan ^^

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 8:53 pm



"You're always better off with a really good lie"

Ik glimlachte tegen zijn lippen aan toen hij wat verdwaasd was. Ja, het gebeurde niet zomaar dat zo'n lekker ding je te grazen nam, hé? Toen zoende hij me terug en ik schuurde wat met mijn borsten tegen hem aan. Ik duwde hem tegen de muur aan en legde mijn handen op zijn wangen. Ik voelde zijn warme handen op mijn billen, en het kneepje erin ontging me niet. De zoen begon harder te worden en zijn tong kwam dan ook niet onverwacht tegen mijn lippen aan. Ik voelde zijn piercing niet meteen maar ik opende mijn mond, en liet mijn tong cirkeltjes om de zijne draaien. Ik kreunde zachtjes en wreef met mijn hand over zijn geslachtsdeel. "Heb je een huis om heen te gaan?" Vroeg ik zachtjes, nadat ik mijn hoofd wat naar achter getrokken had.

Dit mag toch nog? Idk ik ken de regels hier niet heel goed over of zo x3
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 9:14 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ik voelde hoe haar borsten tegen mijn borstkast aan schuurde waardoor ik een tevreden geluid maakte in de zoen en der kont stevig vasthield, ik vond het geweldig dat ik wat had om goed vast te pakken aangezien niet iedereen een stevige kont had. Ik voelde hoe ze haar handen op mijn wangen plaatste en zo mijn hoofd goed vasthield in de zoen. Speels speelde ik met haar tong mee om soms koppig tegen te werken om te laten merken dat ik wel de dominante wilde zijn, iets wat niet zo gemakkelijk was aangezien ik niet de onderdanigste voor me had staan. Het was tegelijkertijd ook wel weer een uitdaging. Een genietende hese kreun verliet mijn mond toen ik voelde hoe haar hand over mijn kruis heen wreef.
"Heb je een huis om heen te gaan?" vroeg ze aan me op een zachte toon, alsof ze bang was dat iemand het hoorde. Een grijns verscheen op mijn gezicht, “Durf je het niet buiten te doen wijffie?” grinnikte ik geamuseerd, der proberend uit te dagen aangezien ik wel benieuwd was of ze echt bang was om het buitenshuis te doen.

OOC;; jaa dat mag, als je maar mature content in je topic titel zet >:3

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 9:24 pm



"You're always better off with a really good lie"

De kreun van de jongen - van wie ik nog steeds de naam niet wist, maar wel al half mee aan het vrijen was - maakte me opgewonden en langzaam begon ik tegen hem aan te schuren. Ik vroeg of hij een huis had om heen te gaan, maar het antwoord dat hij gaf had ik niet verwacht. “Durf je het niet buiten te doen wijffie?” Ik glimlachte en hield mijn hoofd schuin, waarna ik uitdagend mijn haar naar achteren zwiepte. "Tuurlijk wel," antwoordde ik hem, waarna ik door mijn benen heen zakte en speels tegen zijn kruis aandrukte met mijn hand, waarvan de nagels perfect gemanicuurd waren. "Jongen-zonder-naam," voegde ik er nog aan toe, en keek omhoog, wachtend op een naam.

//
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 9:42 pm

HARRY STYLES
robb stark
Uitdagend zwiepte ze haar haar naar achteren om me vervolgens met een speelse grijns aan te kijken die ik gelijk terug reflecteerde. Ik hield hier wel van, een opgewonden spel en het was nog lekker ook. "Tuurlijk wel," zei ze tegen hem, ze liet zich echt niet de grond in stampen wat me wel beviel, puur toeval dat ze precies het steegje in liep waar ik in stond. Nadat ze dat gezegd had zakte ze door haar benen terwijl ze me nog steeds aankeek met haar felblauwe ogen. Een grijns verscheen op mijn gezicht terwijl ik terug keek met mijn smaragd groene ogen, ze was in ieder geval niet bang. Ik voelde een schot van genot door me heen gaan toen ze haar hand op mijn kruis plaatste en daar wat druk opzette om vervolgens een goedkeurend kreunend geluid te maken, mijn ogen een paar seconden sluitend. “Naamloze-jongen” sprak ze om haar vorige woorden te vervolgens waarna ze me aankeek, duidelijk een naam verwachtend nu. “Harry” zei ik tegen haar, iets wat ze misschien totaal niet zou hebben verwacht. Een doodnormale naam bij een niet doorsnee uiterlijk. “En wat mag jouw naam zijn juffie?” zei ik met een grijns, dit wel het gepaste moment vindend om nu ook naar haar naam te gaan vragen, anders kwam het er toch niet van.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 9:59 pm



"You're always better off with a really good lie"

“Harry” antwoordde de jongen en ik sloot mijn ogen, herhaalde zijn naam zachtjes. Harry, wel een leuke naam. “En wat mag jouw naam zijn juffie?” Een glimlach kwam op mijn gezicht, waarbij ik zijn rits open ritste en nu door zijn onderbroek heen begon te duwen. "Alison," zei ik, waarna ik zijn gulp opendeed en zijn broek liet afzakken. Ik trok mijn roze shirt wat verder naar beneden zodat hij alles goed kon zien. Mijn dunne vingers gleden nu langs de rand van zijn boxer en langzaam deed ik 'm naar beneden, waarna mijn lippen zich om zijn stijve heen sloten en ik langzaam cirkeltjes begon te draaien met mijn tong en wat begon te likken, terwijl ik ook zijn geslachtsdeel begon te kneden.

//
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 10:27 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ze keek me even aan alsof ze aan het kijken was of de naam wel bij mij paste. Uitdagend keek ik der aan met een opgetrokken wenkbrauw en een grijns spelend met mijn lippen, benieuwd wat haar naam was. "Alison," antwoordde ze net op het moment dat ik er aan dacht. Goedkeurend knikte ik naar der want het paste op zich wel bij der.
Gelijk nadat ze mij haar naam had verteld ritste ze mijn rits open en deed vervolgens mijn gulp open en liet mijn broek tot mijn enkels afzakken. Je kon al aardig zien aan mijn boxers dat ik stijf was, het stond helemaal gespannen.
Speels trok ze haar shirt wat naar beneden waardoor ik goed kijk had op haar borsten en ik een goedkeurend geluid maakte, ze had echt prachtige rondingen waar ik wel van hield. Haar dunne vingers speelde met de rand van mijn boxers waardoor er kippenvel ontstond op mijn huid. Ik kon totaal niet tegen kietelen en bij mijn v-line was nou niet bepaald de plek waar ik het best er tegen kon waardoor ik wat bewoog onder der aanrakingen en er een raar half giechelend geluid ontstond, wat nou niet bepaald mannelijk klonk. Nadat ze mijn stijve in der mond had gestopt en cirkeltjes begon te draaien over mijn eikel heen kreunde ik luid van genot en liet mijn hoofd met open mond achterover vallen tegen de muur aan waarna mijn ademhaling aan sneller begon te worden. “fuck” sprak ik uit genot toen ze ook nog de rest zachtjes begon te kneden. Hell, wat voelde dit goed.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimedi mei 05, 2015 10:46 pm



"You're always better off with a really good lie"

Ik grinnikte toen hij duidelijk genoot, wat ervoor zorgde dat mijn mond wat trilde en zo dus ook zijn stijve een trilling kreeg. Langzaam begon ik het niveau op te hogen en ik bewoog hard op en neer met mijn hoofd. “fuck” hoorde ik Harry zeggen en glimlachte voor zover dat lukte met een pik in m'n mond. "You like that, huh?" Vroeg ik speels, waarna ik stopte met mijn mond en zijn stijve nu in mijn hand vastpakte waarna ik er een paar keer aan trok. Ik besloot dat het genoeg was en dat ik ook wel wat plezier mocht hebben. "Moet ik zelf mijn shirt uitrekken of doet de gentlemen dat voor me?" Vroeg ik met een vrolijke maar toch flirty knipoog.

//
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimewo mei 06, 2015 12:08 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ik snakte naar adem terwijl ze mij zo intens bevredigde, fuck, zo goed had ik het lang niet meegemaakt en zelf lukte het me ook niet om het zo intens te doen. Hijgend keek ik naar de zwarte lucht gevuld met sterren boven ons om vervolgens mijn ogen te sluiten van genot. Mijn haren die tegen mijn voorhoofd aan hadden gerust waren nu klam van het zweet. "You like that, huh?" vroeg ze aan me met een speelse toon in der stem waardoor ik zachtjes kreunde van opwinding en ik knikte, even niet in staat wezend om te spreken. Uiteindelijk stopte ze met de blowjob en trok mij nog een paar keer af voordat ze overeind kwam staan en mij speels aankeek. Moet ik zelf mijn shirt uitrekken of doet de gentlemen dat voor me?" zei ze met een flirtige knipoog waardoor ik der aankeek met een scheve grijns. Ik pakte der zijdes vast en draaide ons om waardoor zijn nu tegen de muur aangedrukt was. “Dat zal de gentleman wel even doen” sprak ik grijnzend in de 3e persoon. Langzaam om der te pesten trok ik haar shirtje uit en begon in te strelen met mijn vingers langs de zijkanten van der bh terwijl ik der recht aankeek in der blauwe ogen.

OOC;; tweede pagina al huehue >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimewo mei 06, 2015 12:19 pm



"You're always better off with a really good lie"

Ik vroeg of ik zelf mijn shirt uit moest doen, en Harry grijnsde naar me. Ik wist meteen het antwoord al. Snel draaide hij me om en nu was ik degene die tegen de muur aangedrukt was. Ik haalde wat van mijn blonde haar uit mijn nek dat wat plakte aangezien ik nu ook wel opgewonden was door dit lekkere ding. “Dat zal de gentleman wel even doen” antwoordde Harry nu en ik glimlachte toen hij langzaam mijn shirt over mijn hoofd heen deed en op de grond gooide. Hij begon wat te strelen en ik kreunde zachtjes, mijn blauwe ogen schoten naar de zijne en ik merkte dat hij me aankeek. Ik boog naar voren en kuste hem op zijn mond. Het strelen maakte me gek en ik voelde dat ik een beetje controle verloor. Controle over mijn cheeta. Opeens bedacht ik me dat ik niet eens wist of deze jongen een Shapeshifter of Warlock was en subtiel drukte ik mijn hoofd in zijn nek, waarna ik daar zachtjes begon te likken en tegelijkertijd zijn lucht op snoof. Duidelijk een Shapeshifter, dan kon ik tenminste mezelf zijn. Ik liet mijn tanden tevoorschijn komen en duwde ze heel zachtjes en zeker niet pijnlijk in zijn nek, waarna ik zachtjes begon te bijten en likken tegelijkertijd. Ik keek hem aan en zei toen: "Ga je mijn bh ook nog uit doen, of laat je die soms aan?" Mijn blik gleed naar zijn stijve en ik begon er weer aan te trekken. We wilden natuurlijk niet dat hij opeens slap werd.

//
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimewo mei 06, 2015 12:43 pm

HARRY STYLES
robb stark
Een grijns stond op mijn gezicht terwijl ik toekeek hoe ik der aan het plagen was met mijn strelingen aangezien dat natuurlijk niet compleet intens was, alleen maar om der gek te maken van verlangen. Ik kon zien in der ogen dat ze moeite deed om zichzelf in te houden wat me alleen maar zelfvoldoening liet voelen aangezien ik daarnaar streefde, om der gek te maken van verlangen. Ze keek me recht aan in mijn ogen om vervolgens der lippen op de mijne te plaatsen waarna ik gelijk hongerig terug beantwoordde. Met een frons keek ik toe hoe ze haar lippen van de mijne haalde en gelijk in mijn nek plaatste en begon te likken en te ruiken, waarschijnlijk wilde ze weten of ik een warlock of shapeshifter was. Ik had allang gemerkt dat zij zelf een shapeshifter was geweest door de blik in der ogen die mij precies aan een katachtige deed denken. Anders had ik echt wel twee keer nagedacht voordat ik hier aan was begonnen, je kon nooit weten wat die warlocks van plan waren.

"Ga je mijn bh ook nog uit doen, of laat je die soms aan?" vroeg ze aan me waardoor ik uit mijn gedachten werd opgeschrokken. Even keek ik der verwilderd aan om vervolgens een grijns te creëren. “Dat weet ik,- fuck” kreunde ik toen ze me midden in mijn zin weer begon af te trekken “Dat weet ik nog niet” ging ik verder met een grijns terwijl ik der jeans langzaam en plagend losknoopte. Ik had gemerkt dat ze niet van dat langzame gedoe hield omdat het der gek maakte. Ik vond het in tegen deel geweldig om der reactie te zien.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimewo mei 06, 2015 12:50 pm



"You're always better off with a really good lie"

“Dat weet ik,- fuck" Ik grinnikte toen ik duidelijk effect op hem had, heel, heel duidelijk. Het begon me wat warm te worden, en het begon beneden te kriebelen van verlangen. Oh hell, waarom was hij zo'n tease? “Dat weet ik nog niet” vervolgde hij zijn zin en toen hij langzaam mijn broek open knoopte had ik er even genoeg van. Ik stapte naar achter en trok als een razende mijn broek naar beneden, evenals mijn onderbroek en schoot toen weer naar voren waarbij ik mijn lippen op de zijne plante en mijn heupen tegen de zijne aandrukte. Ik keek hem recht aan in zijn ogen en sloeg toen mijn armen om zijn nek, waarna ik mezelf omhoog trok en zo over zijn geslachtsdeel heen zakte. Ik kreunde, dit keer wat harder als de vorige keren, en begon langzaam heen en weer te bewegen. Ik leunde mijn hoofd tegen de muur aan en lachte zachtjes. Ik had al een tijdje geen seks gehad, en nu opeens hele goede. Wat een beloning was deze dude, gelukkig was ik verkeerd gelopen.

//
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimewo mei 06, 2015 1:19 pm

HARRY STYLES
robb stark
Met grote ogen keek ik der aan toen ze plots als een razende haar broek naar beneden trok en ook gelijk haar slipje, ze had echt genoeg van mijn plagerige gedrag en dat was duidelijk te merken. Een grinnik verliet mijn mond omdat ze zo thirsty was. Ik vond het op zich wel amuserend en ik had er lol in om der zo gek te maken, waarschijnlijk werd de seks dan ook beter. Ze sloeg haar armen om mijn nek heen om zich vervolgens op te trekken en zich om mij heen te laten zakken. Genietend sloot ik mijn ogen toen ik in der gleed en kreunde zachtjes toen ze zichzelf op en neer bewoog over mij heen.  Ik drukte der tegen de muur aan waarna ik vervolgens tot mijn diepst in der stootte en ik mijn lippen in der nek te plaatste om vervolgens te gaan zuigen aan der huid, zorgen dat er een zuig zoen tevoorschijn kwam.

Opeens realiseerde ik mij dat we niet eens een condoom gebruiktten. Ik fronste even en hoopte maar dat ze geen sao had en dat ze de pil slikte. Ik had namelijk geen zin in een kind en ook niet in een sao.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimewo mei 06, 2015 1:40 pm



"You're always better off with a really good lie"

Harry stootte diep in me en ik kreunde opnieuw, wat was dit zalig, het gevoel om helemaal opgevuld te worden. Ik bewoog ietwat heen en weer, voor zover dat lukte tegen de muur aangedrukt, en de stenen prikten oncomfortabel in mijn rug. "Hadden we nou maar naar een bed gegaan," fluisterde ik in zijn oor en beet zachtjes en plagend aan zijn oorlel. Hij drukte zijn lippen in mijn nek en zoog, en ik giechelde zachtjes. Ik bekeek zijn gezicht, genietend van zijn uitdrukkingen, maar toen hij begon te fronsen hield ik mijn hoofd vragend schuin. Toen bedacht ik me dat hij geen condoom om had en ik glimlachte. "Ik slik de pil," legde ik uit, waarna ik van hem af stapte en wat van hem af liep, wiegend met mijn heupen. Ik draaide me om en keek naar beneden, ik had nog steeds mijn bh aan. Langzaam deed ik hem uit. Ik schaamde me totaal niet voor mijn lichaam, mijn borsten zakten tenminste niet naar beneden zoals bij sommige van die oma's. Ik trok Harry van de muur af en duwde hem vrijwel meteen op de grond, waarna ik mijn hoofd naar zijn stijve bracht en mijn eigen geslachtsdeel naar zijn hoofd bracht. Ik hield van deze positie, dan werden we allebei bevredigt door de mond. Ik nam zijn dick weer in mijn mond en bewoog nu hard op en neer, waarna ik uitnodigend met mijn heupen wiebelde.

//
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimewo mei 06, 2015 2:03 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ik had er geen rekening mee gehouden dat de stenen natuurlijk tegen Alison haar rug aan schuurde, ik voelde het zelf ook niet waardoor ik er niet aan dacht ook. "Hadden we nou maar naar een bed gegaan," fluisterde ze op een zwoele toon in mijn oor waarna ze speels in mijn oorlel beet. Ik maakte een vaag vragend geluidje terwijl ik mijn lippen van der nek afhaalde en in der bleef stoten. Een opgeluchte zucht verliet mijn longen toen ze mij verzekerde dat ze de pil slikte, dat scheelde in ieder geval een hoop stress na de seks. Ik had namelijk ook totaal geen zin in een kind en als Alison tegen abortus was dan had ik een groot probleem gehad.

Verbaasd keek ik der aan toen ze van me afstapte om vervolgens diep te fronsen. Ze ging toch nou niet weg en me hier zo achterlaten? Ik wilde het nu afmaken ook. Met een diepe frons liep ik naar der toe en net toen ik wilde vragen waar the fuck ze mee bezig was trok ze sierlijk haar bh uit waardoor ze me gelijk de mond gesnoerd had. Ik ging er nou niet van uit dat ze wegging. Een grijns speelde met mijn lippen terwijl ik toekeek. Speels legde ik mijn hand op der borst en kneed ik er zachtjes in met een grijns. Ik snakte naar adem toen ze me ineens op de grond duwde waardoor ik uit instinct gelijk overeind wilde komen totdat ik merkte wat ze van plan was. 69. Een grijns speelde met mijn lippen en ik kreunde zachtjes van genot toen ik voelde dat ze mij weer in der mond nam om me te bevredigen.

Plagend streelde ik met mijn vinger rondom der clitje heen om vervolgens mijn mond op der kutje te plaatsen en intens met mijn tong te werk te gaan terwijl ik af en toe kreunde wat ook weer lekker voor haar voelde aangezien het trilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 22

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimewo mei 06, 2015 2:29 pm



"You're always better off with a really good lie"

Ik vond deze jongen wel leuk, een goeie vangst, hij kon ooit nog is van pas komen. Nu kwam hij ook goed van pas, ik had iemand nodig om me op uit te leven en hij was perfect bezig. Zijn hand kneedde mijn borst, maar ik wilde meer en ging op hem liggen zodat ik bij zijn stijve zat in hij bij mijn kutje. Ik glimlachte toen ik zijn vingers voelde en bewoog goedkeurend met mijn tong langs zijn eikel. Toen zijn tong in mijn vagina kwam kon ik een hoog gilletje niet onderdrukken, die overging in gegiechel. Ik was wel heel opgewonden geworden door zijn voorspelletjes, normaal was ik straight to the point. Zijn tong voelde hemels en ik sloot mijn blauwe ogen in genot, waarna ik zijn ballen begon te kneden en nog steeds aan het likken was. Uit het niets hoorde ik voetstappen, en even was ik bang dat ze deze kant op gingen, maar toen hoorde ik een deur open- en dichtgaan. We waren niet eens ontdekt. Ik draaide mij om en keek hem aan, waarna ik weer over zijn lul heen zakte en nu meteen hard op en neer bewoog, zodat mijn borsten vrolijk mee dansten. Ik kreunde bij iedere stoot en ik voelde dat ik dichtbij mijn climax was.

//
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Harry Styles

Harry Styles
━ Member ━


Posts : 117
IC : 49
Leeftijd : 24

“ Character „
Leeftijd: 19 ½
Sex: Male
Family Tree:




[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitimewo mei 06, 2015 3:08 pm

HARRY STYLES
robb stark
Ik nam scherp adem toen ik voelde hoe ze mij bevredigde door mijn eikel te stimuleren. Een tevreden kreun verliet mijn lippen terwijl ik naast met mijn tong bezig te wezen ook nog met mijn vingers haar clitje stimuleerde voor een extra goed effect. Een grijns verscheen op mijn lippen toen ik hoorde hoe ze een hoog gilletje slaakte van genot, het gaf me een zelfvoldaan gevoel.

Ik kreunde zachtjes toen ze mijn ballen begon te kneden wat heerlijk voelde, meestal werd dat gedeelte namelijk vergeten in het uitvoeren van een blowjob terwijl het juist ongelooflijk lekker voelde. Ik merkte al snel hoe ik meer begon te zweten, mijn hartslag sneller werd en ik sneller begon te ademen, ik vreesde dat ik al snel mijn hoogtepunt ging bereiken. Ergens vond ik het best jammer en had ik nog veel langer door willen gaan maar aan de andere kant betwijfelde ik of ik het nog heel veel langer volgehouden zou hebben aangezien ik nu al helemaal zweette.
Ik probeerde of ik der g-spot kon vinden maar ik wist niet of mijn tong behendig genoeg was daarvoor, toen ze ineens besloot zich om te draaien ging ik er van uit dat het me niet gelukt was wat me even lichtjes deed fronsen om vervolgens weer normaal te kijken.

Ze zakte op me neer en begon gelijk snel op en neer te bewegen op me wat me automatisch mijn heupen ritmisch mee deed laten bewegen voor een beter gevoel. Genietend kreunde ik om vervolgens ook te gaan zitten en pakte der kont vast om te geleiden. Ik kreunde genietend en ik draaide ons nog een enkele keer om zodat zij nu onderop lag en ik stootte diep en snel in der waardoor ik mij echt niet meer kon houden en ik met een kreun klaarkwam. Ik stootte nog verder in der zodat zij ook kon klaarmaken terwijl ik zelf echt helemaal afgepeigerd was nu.

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[MC] Quick to judge~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Quick to judge~ [MC] Quick to judge~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

[MC] Quick to judge~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Griffinbeach :: Griffinbeach :: Oldbay-