Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Dumb

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Frances Cobain

Frances Cobain
━ Member ━


Posts : 67
IC : 35

“ Character „
Leeftijd: 22
Sex: Female
Family Tree:




Dumb - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dumb Dumb - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 08, 2015 9:07 pm

frances
bean
cobain
Come as you are,
As you were,

Matt had zijn gitaar aan haar gegeven wat betekende dat ze wat voor hem moest spelen. Na even getwijfeld te hebben sloeg Frances wat snaren aan om vervolgens het liedje American Idiot te spelen. Het was een riskant liedje maar het was het proberen waard. Don't wanna be an American idiot." Zong ze geconcentreerd om verder te gaan. Eind het refrein schakelde ze over naar Sweet Dreams Om daarmee verder te gaan, het ook spelend tot het einde van het refrein.

Nadat ze beide liedjes had gezongen stopte ze en keek Matt afwachtend aan met een zenuwachtige glimlach op haar gezicht. Ze had nog nooit voor andere mensen gespeeld, dit was de eerste keer. "Die laatste was Manson, toch?" vroeg de jongen waardoor een teleurgesteld gevoel haar bekroop, hij klapte niet. Shit. ''Ehm ja." Antwoorden ze uiteindelijk maar met een zwakke glimlach die breder werd toen hij wel begon met klappen, gelukkig. "Je klonk zelfs niet eens als een valse kat!" grapte de jongen waardoor Frances een grinnik niet kon onderdrukken. Grapjas. "Nee, je zingt echt goed. We kunnen zelfs een coverband of band opstarten als me willen, hahaha." ging Matt verder. ''Als je dat leuk lijkt." Antwoorden ze met een glimlach. "We kunnen ook gewoon wat jammen een keer, gewoon voor de lol." Stelde ze aan hem voor om hem aan te kijken en zijn gitaar terug te geven. "Ik heb nog wel een die ik je wil laten horen, maar dan moet je niet te erg op de lyrics letten want die ... Nou, ja, slaat op mijn leven." sprak Matt waardoor Frances hem nu weer serieus aankeek. "Nou laat horen." Sprak ze lief en pakte haar glas vast om snel een slok te nemen wachtend totdat hij zou beginnen.


As I want you to be
thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kurt Cobain

Kurt Cobain
━ Member ━


Posts : 79
IC : 32




Dumb - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dumb Dumb - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 12:43 pm

It's better to burn out
than to fade away
"Als je dat leuk lijkt." Hij zal maar wat te knikkenbollen. Alles wat met muziek te maken had was leuk. "We kunnen ook gewoon wat jammen een keer, gewoon voor de lol." "Top idee", reageerde direct en nam met een glimlach.
"Ik heb nog wel een die ik je wil laten horen, maar dan moet je niet te erg op de lyrics letten want die ... Nou, ja, slaat op mijn leven", zei Kurt en hij merkte dat Frances hem serieus aankeek. "Nou laat horen", zei ze vriendelijk en hij knikte een paar keer terwijl hij over de snaren streek en een snaar wat bijstemde omdat die weer vals klonk. Frances had haar glas weer gepakt en Kurt schraapte zijn keel. Hij begon te spelen. "I've been thinking a lot lately," zong hij, "About the small things in live. I've been thinking too much. Almost laughed myself to tears but also almost cried myself to sleep." Hij beet even op zijn lip om een lastige akkoorden wissel te doen. "Almost laughed myself to tears, almost cried myself to sleep because of the past. His stories made me smile but my own stories made him upset. Now what am I supposed to do, sit and pretend that I'm happy? Should've ended it all a while ago, yeah, should have ended it all a very long time ago. Should've killed him when he wasn't dead." Hij speelde de chorus nog een keer en zong alle tekst nog een keer en toen was het lied klaar. Hij legde zijn gitaar op zijn schoot en lachte ongemakkelijk. "Ik ga het niet uitleggen, dat zeg ik nu al maar."

OOC: Hoop dat je er wat mee kan.

OH WELL, WHATEVER, NEVERMIND
XXX

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Frances Cobain

Frances Cobain
━ Member ━


Posts : 67
IC : 35

“ Character „
Leeftijd: 22
Sex: Female
Family Tree:




Dumb - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dumb Dumb - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 09, 2015 1:56 pm

frances
bean
cobain
Come as you are,
As you were,

Ze had twee liedjes voor Matt gezongen wat ze echt spannend vond. Ze had namelijk nog nooit voor ander gezongen, ze deed het altijd alleen. Zwak glimlachend keek Frances Matt aan die allemaal grappen aan het maken was over haar 'optreden'. "Nee, je zingt echt goed. We kunnen zelfs een coverband of band opstarten als me willen, hahaha." vervolgde hij lachend waardoor Frances hem aankeek. Zo'n slecht idee was dat ook niet. "Als je dat leuk lijkt." Antwoorden ze terug met een glimlach en keek Matt aan die alleen maar aan het knikken was. Zij en Matt een bandje, hmm. "We kunnen ook gewoon wat jammen een keer, gewoon voor de lol." Stelde ze voor en hoorde hoe Matt daar vrijwel mee instemde. Het kon nog gezellig worden tussen beide

"Ik heb nog wel een die ik je wil laten horen, maar dan moet je niet te erg op de lyrics letten want die ... Nou, ja, slaat op mijn leven" begon de jongen waardoor Frances weer serieus keek. Wilde ze het wel horen? Wat nou als het erg was. Kort keek ze hem aan om zijn gitaar te overhandigen. "Nou laat horen" sprak ze en keek hem afwachtend aan benieuwd naar zijn gezongen deel van zijn leven. "About the small things in live. I've been thinking too much. Almost laughed myself to tears but also almost cried myself to sleep." zong hij waardoor Frances haar ogen sloot en goed luisterde naar wat hij speelde en zong. Ze moest niet op de lyrics letten, maar toch deed ze dat. "Almost laughed myself to tears, almost cried myself to sleep because of the past. His stories made me smile but my own stories made him upset. Now what am I supposed to do, sit and pretend that I'm happy? Should've ended it all a while ago, yeah, should have ended it all a very long time ago. Should've killed him when he wasn't dead." zong hij verder.

Sprakeloos keek ze Matt aan om niks uit te kunnen brengen, ze wist gewoon niet wat ze hierover moest zeggen. Wel dat het haar emotioneel had gemaakt. Bijtend op haar onderlip keek ze naar de blonde jongen. "Ik ga het niet uitleggen, dat zeg ik nu al maar." sprak de jongen waardoor Frances met haar hoofd schudde. "Hoeft niet." antwoorden ze zacht terug


As I want you to be
thanks
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dumb - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dumb Dumb - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Dumb

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Oldbrook :: Oldbrook :: Wolfston-