Profile
you are not logged in or registered.

(LOG IN||REGISTER)


INBOX // PROFILE
Welcome
Welkom op Kaechan RPG, dé online rpg waar je een warlock of een shapeshifter kunt zijn.
Sluit je aan bij Family Trees of ga zelf op onderzoek uit in Griffinbeach, Soulsilver, Woodley of Oldbrook.

"A masquerade of Heroes"

14-04-2015 ~ Nieuwe Regels FC

27-03-2015 ~ Kaechan 2.0 Plot.

27-03-2015 ~ New Layout.

23-03-2015 ~ Kaechan 2.0 [Site]

Family Trees
The Elite.
The Venom.
None.
None.
None.
Apply here for a Tree
Census
WARLOCKS
ADULTS 9 26
TEENAGERS 4 3
SHAPESHIFTERS
ADULTS 11 21
TEENAGERS 4 5
TOTAAL 28 55
Season
season: spring / seizoen: lente
Switch Character
Charactername
Password


Credits
©2014-2015 KAECHANRP is ontworpen, bedacht en gecodeerd door JUNG DAEHYUN , gehost op een FORUMOTION forum.
Met dank aan Peter, Kim, Rose, Vance en Michelle voor het helpen met een enkele code / tekst / images.
©opyrights reserved to the original artists!

Dit forum werkt het allerbest op:

google chrome

Maar werkt ook prima op:

firefoxinternet explorersafari

Deel
 

 Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
avatar

Olivia Romano
━ Member ━


Posts : 173
IC : 50
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex: Female
Family Tree: -




Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Empty
BerichtOnderwerp: Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Icon_minitimewo mei 06, 2015 2:48 am

Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Tumblr_nmh9enaHk91tg72yro1_500
Hello hello baby, you called I can't hear a thing. I have got no service in the club, you see see.
W-w-what did you say, are you breaking up on me? Sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy.


“Ik ben zo terug” riep Olivia door de deur heen en knalde de deur dicht. Het telefoongesprek wat ze daarnet met haar moeder had gehad…was op zijn hardst gezegd nogal flink uit de hand gelopen. Sterker nog, het was uitgelopen tot gillen. Dat had een reden: vandaag was de verjaardag van haar broertje. Haar broertje was de enige waar ze nog een vorm van contact mee had van haar familie. En uitgerekend die persoon had ze niet mogen zien van haar moeder. Olivia werd helemaal gestoord, was zo uit haar stekker gegaan aan de telefoon en had vervolgens de telefoon op de hoorn gesmeten. Ze was razend. Haar lange haren wapperden achter elkaar aan. Ze hoopte dat Dean niet bezorgd was ofzo. Maar ja…die jongen maakte zich nergens zorgen over, dus ze zou er zelf ook geen zorgen over moeten maken. Toch ging de gedachte door haar hoofd, maar ze moest het maar uit haar hoofd zetten. Net zoals ze alles op het moment uit haar hoofd moest zetten. Haar hoofd moest leeg raken.

Deze keer regende het weer. Maar dit maal had Olivia geen krantje bij om haar haren te bedekken, zodat ze ditmaal helemaal nat werd. Maar het interesseerde haar niet. Niets interesseerde haar meer. Ze wilde gewoon naar haar huis gaan om haar broertjes verjaardag te vieren. Ze had al wat gebakjes voor hem gekocht, ze had al wat cadeautjes voor hem gekocht, en nu kon ze het hem niet eens geven. Olivia werd gillend gek en ze kon er helemaal niets aan doen. Daarom was ze maar naar buiten gegaan, waar ze misschien iets van haar frustratie kwijt zou kunnen.

En daarom ging ze maar naar het metrostation waar ze een paar dagen eerder was geweest, want waar kon ze anders naar toe? In het metrostation zou het rustig zijn, de metro zou haar hoofd misschien wat tot rust kunnen brengen. Daarom ging er een blij gevoel door haar heen toen bleek dat het metrostation wederom leeg was. Vorige keer dat ze hier was, was er wel een jongen geweest, maar dit keer was het anders. Deze keer was er wederom niemand en kon ze de jongen ook nergens ontdekken. Deze keer zag zij er zelf ook anders uit. Geen mooie hoge hakken, maar snelle sneakers met een trainingsbroek en een dun hemdje. Veel te koud voor deze tijd van het jaar, en waarschijnlijk zou ze morgen verkouden zijn, maar dat maakte haar helemaal niets uit.

Olivia was alleen en daar ging het om. Ze staarde voor zich uit, probeerde niet te huilen. Grote meisjes huilden niet en ze was al twintig. Ze mocht niet huilen. Niemand in haar omgeving had ooit gehuild. Ja, haar broertje toen hij wat kleiner was. Maar haar ouders hadden nooit gehuild en nu ze half bij Dean woonde, huilde hij ook nooit. Ze had hem nog nooit zien huilen en dat kon ze zich ook niet voorstellen. Maar wat was dan dat stekende gevoel bij haar ogen?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 23

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Icon_minitimewo mei 06, 2015 5:22 pm



"You're always better off with a really good lie"

Met vijf tassen in haar rechterhand en haar iPhone in haar linker liep ik naar de metro. Ik was naar de stad gegaan, maar ging nu naar mijn appartement in Wolfston om is lekker uit te rusten van deze drukke dag. Ik had boodschappen gedaan, ik was naar de kapper geweest en ik had nieuwe kleding gekocht. Ik was wel toe aan mijn schoonheidsslaapje. Gelukkig woonde ik niet meer thuis met mijn irritante broer, die bemoeide zich altijd met mijn zaken. Om over mijn ouders nog te zwijgen, het enige waar zij goed voor waren was hun geld - waar ik vaak van profiteerde. Mijn gebruikelijke hoge hakken tikten op de stenen vloer van het metrostation en mijn blauwe ogen zochten naar een bord met de metrolijnen erop. Ik wist niet goed welke ik moest hebben, namelijk. Met een zucht ging ik ze na, maar het ging nog een tijd duren voordat die van Wolfston aankwam. Fijn. Ik zocht een bankje op en ging zitten. Ik zette mijn zware tassen met een glimlach neer en haalde uit de eerste een schoenendoos. Ik had mooie, zwarte naaldhakken gekocht, die weer mooi pasten bij het strapless jurkje die ik een paar weken eerder gekocht had. Toen ik de schoenendoos weer dichtdeed en wegstopte, zag ik een meisje staan. Hoe lang stond die er al? Ik glimlachte liefjes en knikte naar haar. "Hallo," begroette ik haar vriendelijk maar ik versmalde mijn ogen een beetje, dat kind was knap - maar natuurlijk niet knapper dan ik.

Tag: //
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
avatar

Olivia Romano
━ Member ━


Posts : 173
IC : 50
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex: Female
Family Tree: -




Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Icon_minitimewo mei 06, 2015 6:06 pm

Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Tumblr_nmh9enaHk91tg72yro1_500
Hello hello baby, you called I can't hear a thing. I have got no service in the club, you see see.
W-w-what did you say, are you breaking up on me? Sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy.

Olivia voelde woede in haar borrelen. Ze had zin om iemand te slaan. Of om iemand helemaal de huid vol te schelden. Beter nog: iemand helemaal de huid vol schelden, om vervolgens diegene in elkaar te slaan. Olivia zag er misschien uit als een modepopje, maar dat was ze absoluut niet. Nou hield bijna elke vrouw wel van shoppen, maar daar was ze op dit moment niet echt voor in de stemming. Daarom voelde ze nog meer irritatie in haar lichaam toen een meisje het metrostation betrad. Tassen en iPhone in haar handen, dat meisje straalde geld en status uit. Helaas voor haar was Olivia daar niet echt van onder de indruk, aangezien ze altijd een gypsy life had geleden. Hoe kwam het dat dit meisje helemaal droog was? Buiten had het keihard geregend, maar dit meisje was helemaal niet nat. Misschien had ze een of andere privé jet die haar overal naar toe gevlogen had, wist Olivia veel. Zolang het meisje haar niet lastig zou vallen, zou Olivia het meisje ook niet lastigvallen en konden ze elkaar gewoon met rust laten.

Maar helaas was dat niet het lot wat voor hem bestemd was. Het meisje had liefjes naar haar geglimlacht en Olivia had nog net haar middelvinger niet opgestoken naar het meisje. “Hallo” zei het meisje, waarop Olivia een simpele “Dag” antwoordde. Ze zou er graag een shady opmerking aan hebben toegevoegd, maar dat zou net zo irrelevant zijn als Rihanna’s laatst nummer ‘American Oxygen’. Het meisje versmalde haar ogen. De wenkbrauwen van Olivia schoten omhoog. O hell no, she did not just do that. In haar hoofd telde Olivia tot tien. Helaas kwam ze maar tot zes. De woede overheerste het. Ze had een zondebok nodig en dit meisje had zich vrijwillig aangeboden.

“Oké, Stacey, I’m gonna be as polite as possible here” begon Olivia en draaide zich naar het meisje toe “Listen bitch, ik heb geen idee waarom je zo’n gezicht naar mij trekt, maar het is duidelijk dat er geen reden toe is. Misschien is het handig als je eventjes opstaat en de volgende metro pakt, aangezien je aanwezigheid hier op dit moment niet gewaardeerd wordt. Now piss off to 2012 toen dat shirtje nog steeds nieuw in de winkels was.” Olivia draaide zich weer terug en sloeg haar lange benen over elkaar, terwijl ze weer voor zich uitstaarde, alsof ze net niet een enorme woedeaanval tegen het meisje had geuit. Ach, wat boeide het haar ook?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 23

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Icon_minitimewo mei 06, 2015 7:41 pm



"You're always better off with a really good lie"

“Dag” Nou, wat vriendelijk waren we weer vandaag. Ik nam het bruinharige meisje met samengeknepen, blauwe ogen in me op en bedacht me dat ze knap was, maar niet zo knap als ik. De wenkbrauwen van het kind schoten omhoog en ik glimlachte 'vriendelijk' arrogant. Wat dacht ze wel niet? “Oké, Stacey, I’m gonna be as polite as possible here” Ha! Hier ging het komen hoor. Wat wilde ze doen? Me met d'r mooie wimpertjes dood knipperen? “Listen bitch, ik heb geen idee waarom je zo’n gezicht naar mij trekt, maar het is duidelijk dat er geen reden toe is. Misschien is het handig als je eventjes opstaat en de volgende metro pakt, aangezien je aanwezigheid hier op dit moment niet gewaardeerd wordt. Now piss off to 2012 toen dat shirtje nog steeds nieuw in de winkels was.” Uh-uh. Met een ruk stond ik op, zodat mijn tassen omvielen en ik liep snel naar haar toe, mijn tanden lang geworden. Ik brulde naar haar, en ontblootte mijn tanden. "Dit shirtje heb ik toevallig vorige week nog gekocht bij de Chica." En de Chica was geen normale winkel, alleen rijke mensen kochten daar kleding. Ik bekeek haar opnieuw en grinnikte zachtjes. "Daar kan jij natuurlijk nooit komen,"

Tag: Dramaaaaaa
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
avatar

Olivia Romano
━ Member ━


Posts : 173
IC : 50
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex: Female
Family Tree: -




Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Icon_minitimewo mei 06, 2015 9:33 pm

Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Tumblr_nmh9enaHk91tg72yro1_500
Hello hello baby, you called I can't hear a thing. I have got no service in the club, you see see.
W-w-what did you say, are you breaking up on me? Sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy.

En op het moment dat Olivia haar woorden had gesproken, wist ze dat ze doeltreffend waren geweest. Het arme kind was omhoog gesproken, waardoor haar tassen op de grond vielen en de kleding uit haar tassen rolden. Zachtjes giechelend sloeg Olivia eventjes haar hand voor mond. Arm kind. Het meisje was duidelijk ook een shapeshifter, aangezien ze flink had gebruld en haar tanden langer waren geworden. Ontspannen ging Olivia zitten, sloeg haar benen over elkaar en keek met opgetrokken wenkbrauwen naar het meisje, die nogal een hele show er van bleek te maken. Nou nou, dat shirtje had ze gekocht bij de Chica. Olivia gaf niet om merken, droeg wat ze lekker vond zitten. Olivia rolde met haar ogen en schudde met haar hoofd. Deze chick had een iets te groot ego, een ego waar Olivia niet echt van onder de indruk raakte.

“Daar kan jij natuurlijk nooit komen.” Nogmaals rolde Olivia met haar ogen en stond op. Ze woelde eventjes door haar lange, bruine haren en liep toen op het meisje af. “Luister schat, als je werkelijk denkt dat je me hier mee kunt raken: dan heb je het mis. Misschien ben jij zo oppervlakkig dat het werkelijk wat uitmaakt waar ik mijn kleding koop, dat is jouw mening en je wilt niet weten wat ik allemaal met jouw mening doe.” Olivia knikte bevestigend. Yeah, haar mening…tsja, wat deed ze allemaal met de mening van het meisje? Ze had geen flauw idee, misschien waar ze zin in had. Haar bruine ogen namen de blauwe ogen van het meisje in hun vizier, zorgden er voor dat het duidelijk was dat ze hier niet zomaar iemand tegenover haar had staan.

Olivia zette nog een stap dichterbij, zodat ze met haar neus vlak voor het meisje stond. “En nog wat, je kunt die trucjes van je gewoon achter je laten. Ik ben nog geen seconde bang voor jou geweest en dat ga ik ook niet worden, so you better back off.” Ze hield haar hoofd eventjes schuin en liet haar ogen langs het meisje gaan, om haar vervolgens weer in haar ogen te kijken. “Begrepen, Stacey?”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 23

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Icon_minitimevr mei 08, 2015 9:37 am



"You're always better off with a really good lie"

Het kind rolde met hara ogen en arrogant staarde ik haar aan. Wat was haar probleem? “Luister schat, als je werkelijk denkt dat je me hier mee kunt raken: dan heb je het mis. Misschien ben jij zo oppervlakkig dat het werkelijk wat uitmaakt waar ik mijn kleding koop, dat is jouw mening en je wilt niet weten wat ik allemaal met jouw mening doe.” Ik glimlachte bij de 'bedreiging' en trok mijn wenkbrauw op. "Wat wilde je er mee doen dan, juffie?" Ik wilde mezelf wel voor mijn kop slaan toen ik merkte dat ik Harry's woordje gebruikte. Ach, één keer en nooit meer, right. Het kleine meisje stapte dichter naar me toe en ik draaide een beetje met mijn hoofd om haar nog arroganter aan te kijken. Daar was ik namelijk nogal goed in. “En nog wat, je kunt die trucjes van je gewoon achter je laten. Ik ben nog geen seconde bang voor jou geweest en dat ga ik ook niet worden, so you better back off. Begrepen, Stacey?” Ik staarde haar aan, en mijn ogen gleden naar haar lippen, die wel heel dichtbij waren. Een gemeen plannetje ontstond in mijn hoofd en zo snel mogelijk kwam ik naar voren waarna ik mijn lippen op de hare duwde en een lik over haar lippenstift of lipgloss heen gaf. Ik stapte weer naar achteren waarna ik overdreven mijn lippen likte. "Helemaal begrepen,"

Tag: Dramaaaaaa
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 
avatar

Olivia Romano
━ Member ━


Posts : 173
IC : 50
Leeftijd : 29

“ Character „
Leeftijd: 20
Sex: Female
Family Tree: -




Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Icon_minitimezo mei 10, 2015 1:17 am

Sorry voor de hele late reactie, maar ik denk dat ik het hiermee ga goedmaken. ;a

Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Tumblr_nmh9enaHk91tg72yro1_500
Hello hello baby, you called I can't hear a thing. I have got no service in the club, you see see.
W-w-what did you say, are you breaking up on me? Sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy.


‘Juffie’. God, wat was dat toch met dat woordje? Dat woordje had die junk in dit metrostation ook al eerder gebruikt. Was dat een nieuwe hype, woorden met een ‘ie’ afsluiten? Olivia zou het nooit gaan gebruiken. Nadat Olivia haar had verteld waar ze precies stond in deze maatschappij, had het meisje wat naar voren gekomen en haar lippen op die van Olivia gedrukt. Voordat ze de kop van het meisje eraf kon trekken, had het meisje haar lippen al weer van de hare afgehaald en over haar lippen gelikt. “Helemaal begrepen” was het antwoord van het meisje en Olivia stond op het punt om helemaal gestoord te worden. Wat dacht dit meisje wel niet? Maar voordat dit aan haar gezicht af te lezen was, kreeg ze een klein glimlachje rond haar mond. Dit meisje dacht grappig te zijn door dit te doen, maar Olivia was nog altijd Olivia Romano en wat zij kon, kon zij vele malen beter.

Olivia zette weer een stapje naar voren en drukte haar lippen op die van het meisje tegenover haar. Ze legde haar handen op haar wangen en dwong de lippen van het meisje open, zodat ze haar tong kon gebruiken en de zoen wat intenser kon maken. Uiteindelijk liet ze los en een grijns gleed over haar gezicht. “Dat is hoe je iemand een kus geeft, want wat jij liet zien…”  Hoofdschuddend sloeg Olivia haar ogen ten hemel en grinnikte toen zachtjes. “By the way, you should really brush your teeth, your breath smells like straight up shit.”
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alison Shade

Alison Shade
━ Member ━


Posts : 87
IC : 23
Leeftijd : 23

“ Character „
Leeftijd: 18 Years
Sex: Female
Family Tree:




Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Icon_minitimevr jun 12, 2015 7:38 pm



"You're always better off with a really good lie"

Dat de ander een stap naar voren zette, was niet wat ik verwachtte. Het verraste me waardoor ik het niet zag aankomen. Fuck.
De lippen van het meisje duwde zich tegen de mijne en ik voelde de warme handen van de ander op mijn wangen, waarbij ze mijn mond open dwong en ik haar tong voelde. Haar tong gleed door mijn mond heen en ik wist niet precies wat ik nu doen moest. Meegaan in het spelletje of de ander van me af duwen? Ik besloot stil te blijven staan en ik tikte ongeduldig met mijn voet, wachtend tot de ander klaar was. Toen het andere meisje adem nodig had, en ik ook, brak ze van me los en ik keek haar aan met een blik die zich afvroeg of de ander wel een 100% was.
“Dat is hoe je iemand een kus geeft, want wat jij liet zien…” Zei de ander en ik glimlachte arrogant, waarna ik mijn lippen met de rug van mijn hand afveegde. That bitch. “By the way, you should really brush your teeth, your breath smells like straight up shit.” Mijn ogen verwijdde zich waarna ze zich meteen versmalden. "Volgens mij was dat de stank van jouw tong." Kaatste ik terug waarna ik mijn armen over elkaar sloeg. "Juffie."

Tag: Heel erg laat? Ik weet niet of je nog verder wilt met dit topic x3
By Kíli
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
 

Stop calling, stop calling, I don't wanna think anymore

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Do I wanna know?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
KAECHAN :: {{❥ Oldbrook :: Oldbrook :: Stonegate-